Vågebu Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Vil tro at denne blokken blir minst like bra som de andre! Har du riktig verktøy så er det nok ikke så vanskelig, bare du tar deg god tid. Du har vel et par sider igjen å sage? Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 21. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2005 ikke mer igjen å kutte i kobberet iallfall. de "rette" strekene kommer jeg nærmere med litt vinkelslipe arbeid Lenke til kommentar
johanf Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 morsomt - ser du er i farta igjen, Diablito2k - må nesten følge med litt her. _ johanf Lenke til kommentar
norco89 Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 takk takk El Netzor: det er Diablito2k ikke Dibalito2k toen: er ikke sååå vanskelig som du kanskje tror trenger bare rette verktøy igrunn: hmmm.....kanskje ikkje, men det er ikkje verd å ha vannkjøling i kabbisset mitt min data er VELDIG råten+ateg har ikkje glassdør engang Lenke til kommentar
El Netzor Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Diablito2k : Hehe visste det var det var bare en leif jeg ikke la merke til El NetZor Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Der var du i gang igjen ja, Kristian! Ser super ut. Vil tru denne kjøler en god del bedre enn den andre. Ser ut som du har komt godt i gang og. Hvordan går det med ovnen du skulle bruke som radiator da? Lenke til kommentar
expoke Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Konge at du har nye blokker på gang Kommer til å følge med på denna loggen Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 21. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2005 toen: trenger jo ikke glassdør da kjører uten dør jeg like greit og ez tilgang El Netzor: ok, no problem BaX: som sagt tidligere noen steder før, bland annet i hoved workloggen min (tror jeg) at den mått jeg bare kaste, det var alt for mye rust og drit i den ellers tusen takk for positive kommentarer Lenke til kommentar
expoke Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 når kommer neste update a ? venter i spenning.. btw jeg ble ferdig med mitt vannkjøling system idag .. selvbygd er velbygd Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 21. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2005 update kommer når det kommer Lenke til kommentar
norco89 Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 toen: trenger jo ikke glassdør da kjører uten dør jeg like greit og ez tilgang El Netzor: ok, no problem BaX: som sagt tidligere noen steder før, bland annet i hoved workloggen min (tror jeg) at den mått jeg bare kaste, det var alt for mye rust og drit i den ellers tusen takk for positive kommentarer det er ikkje verdt det uansett...du vill ikkje vite ka eg kjører på Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 21. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2005 hehe toen, såpass dårlig Lenke til kommentar
norco89 Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 (endret) jepp....>___< har en båt eg må fikse, hadde det ikkje vert for det hadde eg kjøpt meg ny på flekken! EDIT: men lykke til med prosjektet ditt Endret 21. mai 2005 av toen Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 (endret) Ser jo lovende ut! Smart med "dyseplate" også, da blir det jo lettere å lage nettopp dysa, og som du kanskje allerede har tenkt på; Eksperimentere med forskjellige bredder på dysesporet...... Vær forsiktig når du borer denne gangen da, så slipper du unna brukne bor! Det som kanskje kan være en liten "ulempe", er tykkelsen på selve blokka. Høyden på finner / pinner(?) i blokka blir jo relativt stor (8-9mm), og det er ikke alltid fordelaktig. Om du har en mulighet til å frese ned tykkelsen til 5-6mm, så tror jeg blokka vil yte bedre. Det er i alle fall min erfaring. Men, det er jo ikke sikkert jeg har rett i det i dette tilfellet, så du kan jo teste med de målene den har. Det lar seg jo gjøre å frese ned senere, om ikke resultatet blir godt nok. Stå på! Endret 21. mai 2005 av Skrue Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 21. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2005 mornings skrue hyggelig du stikker innom har mine planer for å få vannet godt nedi og så nærme cpu som mulig i midten, tar det senere. jeg har dessverre kun tilgang til 1mm og 10mm tykt kobber, så noe imellom er ikke mulig egentlig, og jeg har så og si 0 frese utstyr tror denne vil yte meget bra, iallfall iforhold til den gamle Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Prøver alltid å følge med litt på sånt noe vettu! Men har vært litt "kjørt" i den siste tiden, så derfor har det vært litt glissent med "comments" fra min side, generelt sett. Skal du få vannet godt ned i ribbene, så tipper jeg at du har en relativt kraftig pumpe på lur...... Lenke til kommentar
sigen Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Ja, ser bra ut. Hvordan går det med armen nå da, kjenner du det enda? Hvordan får du den fine finish`en på sidene på plexi`en? Får det bare til å bli "matt" der jeg Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Puss med fint papir, så blir det fine kanter til slutt. Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 (endret) Jeg må bare si lykke til! De skissene ser hvertfall bra ut, du vet også hvordan du bruker verktøyene dine Dette kommer til å bli drit bra!! Gleder meg som en unge til å se det ferdig produktet, kanskje jeg er en unge? Lykke til da! vet det blir bra! Endret 21. mai 2005 av Drunken_Master Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 21. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2005 Skrue: solgte monsterpumpa den var litt overkill og stresset systemet syns jeg. Sigen: som Vågebu sier, puss med fint papir, gjerne våtsliping.. blir VELDIG fint med 1000grit papir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå