Gå til innhold

Noen som har oppskrift på en ufarlig bombe


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg ville miste konsentrasjonen hvis noen hadde kastet bakepulver-greia foran beina mine. Det fungerer fint i softgunkrig (erfaring)! :)

Bakepulverbomba er jo bare noe "muggel" da. Det sier bare bittelitt "poff", så litt hvitt pulver sprut - ikke mer. Det er jo ikke artig en gang med sånn dårlige bomber. Jeg hadde personlig bare ledd av den personen som kastet en sånn bombe. ;)

 

Og det med at det ikke selges kruttlapper lenger er bare sprøyt. Gå inn på en "Ciró" foretning - de skal ha masser av sånt (erfaring deluxe). :thumbup:

Endret av Panofix
Lenke til kommentar
Jeg ville miste konsentrasjonen hvis noen hadde kastet bakepulver-greia foran beina mine. Det fungerer fint i softgunkrig (erfaring)! :)

Bakepulverbomba er jo bare noe "muggel" da. Det sier bare bittelitt "poff", så litt hvitt pulver sprut - ikke mer. Det er jo ikke artig en gang med sånn dårlige bomber. Jeg hadde personlig bare ledd av den personen som kastet en sånn bombe. ;)

 

Og det med at det ikke selges kruttlapper lenger er bare sprøyt. Gå inn på en "Ciró" foretning - de skal ha masser av sånt (erfaring deluxe). :thumbup:

Når noen kaster den lille greia som sier "poff" foran beina dine, så mister du konsentrasjonen for en bitte liten stund. :p

Lenke til kommentar
Noen som har oppskrift på en ufarlig bombe, skal ha softgunkrig idag, og jeg må finne ut en måte og sette de andre ut av spill på! Trenger ikke være noe vanskelig og det bør være laget av ting som er lette og få tak i

I steden for bombe. Hva med litt snikangrep ved bruk av kloroform. Da setter du fi ut av spill en stund fremover også :thumbup:

 

ps. Ikke ta meg alvorlig her nå :ermm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...