Demonfudge Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Mjau Mjau. Det heter katten min. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Har ikke lest om det er gutt eller jente katt. men er det gutt, så kall han for rambo ^^ det heter nabokatta vår. eller gizmo Lenke til kommentar
Ligaya Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Gunda Secundo "Den himmelske fredsplass" (hadde faktisk en katt som het det en gang :! Dott (får du flere - Dott2, Dott3 o.s.v) Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 (endret) @ Stish: Det navnet er lett å tolke feil. Å? -Stish Endret 22. mai 2005 av Stish Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 lars harry (evt. lars helga) bob kåre (evt. bob karin) olga Lenke til kommentar
iBook Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Siden katten er en jente kommer du sikkert til å få flere katter. Snakker av erfaring her. Den katta har en ny katteflusse i magen før du vet ordet av det! Derfor synns jeg du skal kalle den det samme som du kaller deg. Nemlig pus1. Da kan du kalle den neste pus2 osv.. Har du hørt om kastrering? Dette anbefales av alle som jobber med katter, slik som veterinærer dyrebeskyttelsen, katteklubber osv. Blir så oppgitt av å lese slike holdninger... For ikke lenge siden var jeg og så på et av omplasseringssentrene for katter. Masse katter som ingen vil ha. Hvorfor produsere flere kattunger da?? Til trådstarter: siden katten din er 12 uker når du får den, kan du kastrere den om en 3 mnds tid! Da får du heller ikke klager fra naboene pga slossing og markering. Synes Sylvester er et fint kattenavn, siden det er det latinske navnet på villkatt. Eller Oscar? Kan være lurt å ha et navn med to stavelser, det beste er dessuten at det inneholder to forkj vokaler. Da vil den lettere lære seg navnet sitt Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Katten min heter forresten Oscar. Han er forøvrig en gutt men -Stish Lenke til kommentar
slipknot_fan Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Rai rai Galskapen Kurt bjørnar Miniskinnfell kattefaen Lenke til kommentar
Feh Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Hva med Freestyle Motorcross ? Kattene til noen av kompisene mine heter: Shiba Simba Duffy (R.I.P ) Iselin Zalo Sony Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Katten til en kompis av meg heter Bodil. Det er en hannkatt. Fakta. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 To tips fra meg, er Boris eller Roger! Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 (endret) Siden katten er en jente kommer du sikkert til å få flere katter. Snakker av erfaring her. Den katta har en ny katteflusse i magen før du vet ordet av det! Derfor synns jeg du skal kalle den det samme som du kaller deg. Nemlig pus1. Da kan du kalle den neste pus2 osv.. Har du hørt om kastrering? Dette anbefales av alle som jobber med katter, slik som veterinærer dyrebeskyttelsen, katteklubber osv. Blir så oppgitt av å lese slike holdninger... For ikke lenge siden var jeg og så på et av omplasseringssentrene for katter. Masse katter som ingen vil ha. Hvorfor produsere flere kattunger da?? Til trådstarter: siden katten din er 12 uker når du får den, kan du kastrere den om en 3 mnds tid! Da får du heller ikke klager fra naboene pga slossing og markering. Synes Sylvester er et fint kattenavn, siden det er det latinske navnet på villkatt. Eller Oscar? Kan være lurt å ha et navn med to stavelser, det beste er dessuten at det inneholder to forkj vokaler. Da vil den lettere lære seg navnet sitt Kastrering er vel strengt tatt hankatter forbeholdt? Meiner det er sterilisering du skal fram til, siden det er ei jente. Men du har sjølsagt heilt rett holdning angående dette Endret 22. mai 2005 av Ed Hunter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg