Bandidos-Pelle Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Bogan, er du glad i å lese "hær" og dær? Neppe. Jeg får vondt inni sjelen av det... Det er ikke det eneste jeg får vondt inni sjelen av. Nei? Bortsett fra alt negativt snakk rundt Harry Potter, da? Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Bogan, er du glad i å lese "hær" og dær? Neppe. Jeg får vondt inni sjelen av det... Det er ikke det eneste jeg får vondt inni sjelen av. Om jeg tolker deg riktig så henger jeg meg på den Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Han kan jo gjøre som Søppel - å ustanselig lage nye brukere etter hvert som de blir bannet. Men, hvorledes oppdager dere slike brukere? Mange har jo dynamisk IP-adresse (evt. benyttelse av proxy), slik at dette heller ikke kan anvendes som basis. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Bogan, er du glad i å lese "hær" og dær? Neppe. Jeg får vondt inni sjelen av det... Det er ikke det eneste jeg får vondt inni sjelen av. Nei? Bortsett fra alt negativt snakk rundt Harry Potter, da? Gir langt faen i negativt snakk rundt Harry Potter jeg, folk må jo ha litt meninger. Bogan: Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Han kan jo gjøre som Søppel - å ustanselig lage nye brukere etter hvert som de blir bannet. Men, hvorledes oppdager dere slike brukere? Mange har jo dynamisk IP-adresse (evt. benyttelse av proxy), slik at dette heller ikke kan anvendes som basis. For å få ny ip-adresse må du uansett plugge inn modemet på nytt, eventuelt bruke modem og koble til på nytt. Man får fortsatt vite ip-range, og i verste fall tror jeg nok de kan finne på å banne hele ip-ranges. Tviler på at så veldig mange gidder å skifte proxy hver gang de blir bannet på nytt, eller plugge inn og ut modemet hele dagen lang. Ved overdrevne regelbrudd blir ISP kontaktet uansett. Lenke til kommentar
slipknot_fan Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Det gjorde ingen verdens ting! Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 (endret) Endelig skal jeg slipper å lese innlegg med "hær" og "dær". Blir deilig! Alle som ikke kommer fra overklassen sier "hær", og "dær". Hvorfor skulle det være noe problem? Endret 21. mai 2005 av superseven Lenke til kommentar
Blib Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 (endret) Alt dette "Fortjent"-snakket og slik er bare personhets virker det som. Uansett er det ikke nødvendig. Tråden stenges. Vi trenger ikke 3-4 sider med poster hver gang vi utestenger noen. Endret 21. mai 2005 av Blib Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg