LarsP Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Uansett hva han har gjort så er jo bann til 3/08/2005 litt mye?? Fortjent etter min mening. Jeg kommer heller ikke til å savne han nevneverdig mye. Good riddance. :-p Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Uansett hva han har gjort så er jo bann til 3/08/2005 litt mye?? #14: Om du blir utestengt og registrerer deg på nytt med ett eller flere nye kallenavn, vil du bli permanent utestengt med alle nåværende og fremtidige kallenavn. [...] Det er heller ikke lov å ha mer enn én bruker. TSP: Ja, særlig. Lenke til kommentar
Flames Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Uansett hva han har gjort så er jo bann til 3/08/2005 litt mye?? Det synes jeg og :\ Lenke til kommentar
Vice Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Who gives a shit?? Det er jo bare et forum da... Lenke til kommentar
havfal Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 (endret) En bror som heter Thea Eline? Noen av dere som kjenner broren? Han kan GODT mulig ha gjort det. Men uansett, det var jo litt synd at lederen for trondheimstreff ble bannet da... Man kan jo stille spørsmål ved Forumstyrets synske evner her, eller? TSP: Ja, særlig. Hvorfor ikke? Nå er jeg spennt som en buestreng... Endret 21. mai 2005 av Imposter Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 *blomster sendt til Forumstyret* Jepp. Enig. Jeg har for øvrig sendt en forespørsel om "tøbbi" kan få samme skjebne. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Det er vel bare å innse at fyren hadde visse disiplinære problemer. Grei kar med litt stor kjeft, kanskje? Og hva er vitsen med å starte en helt ny tråd om dette? Brukere blir bannet hver dag.. Lenke til kommentar
henrikmain Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Måtte han bruke "ferien" fornuftig. Et nøye studie av det som man finner på denne siden, for eksempel Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Måtte han bruke "ferien" fornuftig. Et nøye studie av det som man finner på denne siden, for eksempel :!: Snakkes om 60 dager. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Ja, broren heter Thea Eline, og interesserer seg for "trening, mobil, klær og sminke, gutter seff og venner". Og begynte å poste en snau time etter stakkars ATI ble utestengt.. :!: Visste ikke at straffen for å lage en ny bruker var så lang da. Tror det der er en kort ban for å registrere seg på nytt. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Ohnoez!! jeg som fikk meg en latter av de idotiske utspillene hans.. oh well, no harm done. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Uansett hva han har gjort så er jo bann til 3/08/2005 litt mye?? Fortjent etter min mening. Jeg kommer heller ikke til å savne han nevneverdig mye. Good riddance. :-p Sier meg enig, blir ikke det store savnet. Så thea_eline skulle liksom være broren hans. Ja, det tror jeg og... Endelig skal jeg slipper å lese innlegg med "hær" og "dær". Blir deilig! Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Ja, broren heter Thea Eline, og interesserer seg for "trening, mobil, klær og sminke, gutter seff og venner". Og begynte å poste en snau time etter stakkars ATI ble utestengt.. :!: Visste ikke at straffen for å lage en ny bruker var så lang da. Tror det der er en kort ban for å registrere seg på nytt. Litt for kort kanskje... Må jo følge reglene... Men som mange her har sagt så er det ikke noe poeng i å lage en egen tråd om dette emnet. Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Endelig skal jeg slipper å lese innlegg med "hær" og "dær". Blir deilig! Hehe du er ikke sann.... Uansett synes han ble littfor ivrig i det siste på en negativ måte... Men er jo bare en 15åring.. Veldig uviktig tråd og jeg driter i eget rede og poster. Uansett det er litt lenge, men vet man straffen(plktet til å lese rettningslinjer), så kan man ha det så godt.. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Bogan, er du glad i å lese "hær" og dær? Neppe. Jeg får vondt inni sjelen av det... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Bogan, er du glad i å lese "hær" og dær? Neppe. Jeg får vondt inni sjelen av det... Second that. Fysj. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Bogan, er du glad i å lese "hær" og dær? Neppe. Jeg får vondt inni sjelen av det... Det er ikke det eneste jeg får vondt inni sjelen av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg