potetskrell Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Norton og windows har tydeligvis klikket totalt. Jeg kan slette filer, men de kommer hverken i Norton Protected Recycle Bin eller gir mer diskplass.? Når jeg prøver å få Norton til å lete opp "recovered files", så kommer det opp en beskjed om at programmet må avsluttes. Noen som har samme problemet? Jeg trenger hjlep, for diskplass nå er 5mb. Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 1. Kjør en checkdisk (høyreklikk på c-disken, egenskaper, verktøy, disksjekk, og kryss av for "reparer feil automatisk". Du får spm om du vil kjøre ved neste oppstart. Svar ok. 2. Reboot og la checkdisken gå - det vil kunne ta en halvtime. 3. Installer og kjør Crap Cleaner 4. Kjør en housecall 5. Post en HijackThis-logg Linker i sig-en min. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 21. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2005 (endret) Har kjørt crapcleaner, men den fant bare 700mb.. Sletta jo over 8gb med .rar og .zip.. Edit: Fant filene i C:/nprotect Takk for hjelpen. Endret 21. mai 2005 av Ingardj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå