Gå til innhold

Kjøpsloven på min side, men Dell nekter!


Anbefalte innlegg

Er det ikke en CPU vifte i PC'en, så har nok DELL etter masse testing (helt sikkert med masse HD'er og) funnet ut at modellen ikke trenger CPU vifte.

 

En PC kan være veldig varm uten at noe blir ødelagt.

 

Det virker litt fjernt at du sier at "du er redd for at harddiskene skal ryke" og at "PC'en er for varm" men du gidder ikke skrive temperaturene i tråden. Hvis du ikke vet temperaturen så blir det jo enda fjernere, siden du kan jo ikke kjenne med hånden inni PC'en at det er for varmt! Tar du på CPU'en mens den er på og sier til deg selv at den er for varm? Da skal du ha en meget sensitiv hånd...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vedder nesten peng på at de er satt inn selv, siden gutten betegner seg selv som kompetent (mer en dell i hvert fall :lol: ) så setter han i HD'en selv?

Hvilken smarting her kjører PC'en til en forhandler og kjøper x2 pris + montering?

I verste fall så går du til den lokale kjappa, betaler sommervikaren 500,- og du får kvittering på montering.

 

Men skal si meg enig at det er snålt at det ikke er postet om _hvor_ varmt det er snakk om.

Hvis CPU'en restarter på varme, burde ikke HD gå fløyten?

Lenke til kommentar

"Hvis CPU'en restarter på varme, burde ikke HD gå fløyten?"

 

vel jeg har en p3 800mhz og 2 ibm disker av god sorten (NOT) etter en lang natt med vmware (maskin emulator) som sliter en del på maskinen, så slo maskinen seg plutselig av, kjøpte 2 stk monster vifter på en www.shopp og satt maskinen langt ifra meg, no funker det..

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-07-16 01:18, John_^ skrev:

Når Dell leverer en pc så står det sikkert (jeg vet ikke, men regner med det) i garanti papirene at inngrep i maskinen kun skal gjøres av Dell forhandlere eller noe liknende. Dette bør du skjekke hvis det er du selv som har satt inn HDD'ene.


Selv om Dell leverer en maskin med muligheter for flere harddisker så er det ikke sikkert at du bare kan sette inn dette uten å forbedre kjølingen.


 

bra poeng, der! divxdude, the certified dell technical.. :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...