_coldfusion_ Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Jeg har 3 stk infineon pc 2700 256 som jeg bruker på maskinen.. Men skulle så gjerne ha hatt en til slik at jeg kan kjøre i dual channel.. Har letet litt rundt om kring men finner ingen som fører disse. Noen som vet? Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 tror rammen til Dell er den typen, ring å hør med de. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Jeg tror ikke en TwinMos PC3200 256 MB CL2,5 vil gi deg noen problemer med dual-channel. Ihvertfall når det er snakk om såppas trege brikker. Sjekk om det er IC'er (svarte firkanter) på ene eller begge sider av brikkene. Hvis det bare er på ene siden vil det ihvertfall funke med overnevnte TwinMos-brikke. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Noen som vet? https://prisguiden.no/fritekst_sok....emin=&pricemax= Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Det var ikke vanskligere nei Visste bare at den ramen ble brukt i gamle Compaqer.. Lenke til kommentar
_coldfusion_ Skrevet 23. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2005 trodde man MÅTTE bruke brikker av samme merke.. brikkene mine har svarte firkanter som du kaller det, på en side. Så da mener du at det skulle gå bra? Blir jo dyrt å bestille fra webshop, frakt er bare så utrolig kjipt å betale. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Man må ikke bruke brikker av samme merke så lenge den nye brikken gruser de gamle. Men de må ha lik størrelse, og jeg mener også at de må være enten single- eller double-sided alle sammen. TwinMos PC3200 256 MB CL2,5 skal nok funke fint. 70 kr i frakt er jo i tillegg overkommelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå