StupidNick Skrevet 15. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2005 (endret) EDIT: Endringer i planen Endret 16. juli 2005 av ÜberNabben Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 (endret) Jeg skal til leketøysbutikken i morgen å kjøpe noen nødvendige deler så... Da blir det update! gleder meg men jeg tenkte å lakke tastaturet mitt men tar det lang tid å lakke knappene og sånt? EDIT:siden du har gjort det mener jeg Endret 15. juli 2005 av Little slask Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 15. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2005 (endret) Jeg har ikke lakket tastaturet ennå, det kommer senere. Endret 15. juli 2005 av ÜberNabben Lenke til kommentar
sigen Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Surt! Håper du får det igjen, selv om det er tvilsomt Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 15. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2005 Ja det var synd, men ekstra dritt var at det var mange bryllupsbilder på minnekortet Jeg spurte også om arrangøren kunne sende en mail til alle som deltok på lanet om å levere kameraet eller minnekortet anonymt, men har ikke hørt noe. Det er nok tapt Lenke til kommentar
nree Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Dette må jeg ha i mine innlegg Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 16. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2005 Blir ikke update i dag heller... Drar til London i morgen med pappa i forb. med jobb, søsteren min tar med kameraet på fotballcup, så... "Den som venter lenge venter ikke forgjeves" Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Fått igjen kameraet? Gleder meg! Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 16. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2005 Har ikke fått igjen kameraet nei.. Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 16. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2005 Lagde et nytt banner, synes dere at dette var bedre enn det på første post? Lenke til kommentar
Porsta Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Hehe, dette blir morsomt, gleder meg til neste update Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 16. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2005 (endret) Ok, da bruker jeg heller den Endret 16. juli 2005 av ÜberNabben Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 (endret) Update snart eller? EDIT:så ikke hva som sto lenger oppe her... Endret 21. juli 2005 av DJ Ovin Lenke til kommentar
jingt Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Ang. logo: Syns du burde ha mer firkanta hvis du skjønner. Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 22. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2005 (endret) UPDATE Da var det klart for en liten update, var i London og skulle hjem tidlig i går, men så hadde det vært noe bombe greier igjen så alle taxiene var opptatt, vi rakk ikke flyet og måtte ta et som gikk seinere! Anyway, var på brio i stad og kjøpte litt mer duplo.. Montering av CD-ROM, jeg brukte 2 PCI-slot greier. På de "greiene" er det et hull i den ene enden, jeg brukte de som skruehull til cd rom'en: Kjøpte dette duplobrettet som skal være "lokket" på pc'n...: ...og noen duploklosser: I stad satt jeg å tenkte, "Hmmm.... det burde jo gå ann å åpne lokket på en litt smart måte.." også kom jeg på at det fantes slike "bøyelige" legoklosser, så rota jeg litt i en kasse og fant denne: Så tenkte jeg at jeg kunne bruke sånne som hengsler, bare lime dem sammen med brettet....? Little Slask! Siden du likte tapeten vår, har jeg tatt et bilde av den også: Blir mest trolig update i morgen Endret 22. juli 2005 av ÜberNabben Lenke til kommentar
sigen Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Ser bra ut dette ja. Tapeten deres minner meg om jule.papir Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 hvordan kan den duplobrettet være lokket siden det ikke går å feste til noe? hvis ikke jeg tar feil da for det gikk ikke med sånne lego plater OT:brukte tapeten som bakrund Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 22. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2005 (endret) Jeg skal lime brettet til de bøyelige greiene BTW: jeg kan godt sende et bilde med bedre oppløsning edit; var trøtt i går... Endret 23. juli 2005 av ÜberNabben Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Genialt :!: Har ikke lest hele workloggen: Men limer du fast legobitene ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå