StupidNick Skrevet 25. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2005 Her er jalla tastaturet jeg fikk tak i på skolen: I stedet for å bytte ut tastene med legoklosser, tror jeg at jeg heller skal lakke selve tastaturet svart og tastene i "legofarger". Pakken fra microplex har kommet! men jeg gidder ikke å hente den idag.. Får vel ta en skikkelig update i mogen da. Lenke til kommentar
phax Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 gidder ikke hente pakken? du er en skam for nerdekulturen! jeg henter alltid pakkene mine så straks de ankommer postkontoret jeg. elsker og få pakker! Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 gidder ikke hente pakken? du er en skam for nerdekulturen! jeg henter alltid pakkene mine så straks de ankommer postkontoret jeg. elsker og få pakker! shame on you Xazper. Pakker Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 25. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2005 Haha, I´m an evil, filthy maggot... Lenke til kommentar
sigen Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 (endret) Tror det tastaturet kan bli bra ja, passer til kabinettet da Henter altid pakkene mine med en gan jeg ser at de er kommet, utenom hvis jeg ikke har muligheten til det pakker Endret 25. mai 2005 av sigen Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Pakker jo best da! =D Flytter inn på postkontoret når jeg ser på nettet at pakken er på vei jeg.. ;P Men uansett! "Fett" tastatur!! =D Synd du ikke går for lego på tastene da.. Men blir sikkert bra med legofarger! Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 27. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2005 (endret) sry, ble ikke noe update i går, men etterpå... btw: Nå synes jeg at dere har mobbet meg nok med det pakke-tullet, words can hurt, you know.. Endret 27. mai 2005 av Xazper Lenke til kommentar
MixMaster Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Dette blir fett! Har lyst til å prøve det en gang. *Mimre tilbake til da jeg aldri gjorde noe annet enn å bygge lego..* Du MÅÅ jo bruke klosser til taster på tastaturet da! Ellers blir nok dette bra, stå på videre! Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Kommer det update snart eller er så lei av å vente Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 21. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2005 (endret) UPDATE! Det har vært dårlig med updates i det siste, men nå kommer det en.. Av en eller annen grunn har jeg enda ikke fått viftene som Vendur lovte , så jeg fjerner logoen dems fra første post. HK brett er på plass med HK i: Legg merke til den spesielle på-knappen (legohode) : Nok en gang måtte jeg gjøre noen inngrep i designet pga at hk-brettet var 2mm for bredt: Disse skal limes og holde CD-romen på plass: Hva synes dere? Jeg har også kjøpt røde (dvs. rosa) katoder som skal inn. Trenger enda en sånn grå plate som hele greia er bygd på, de har vel det på brio elns? EDIT: Glisevask! Hvorfor i hælvete har du fjernet Angelina Jolie??!?! Endret 15. juli 2005 av ÜberNabben Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 gidder ikke hente pakken? du er en skam for nerdekulturen! jeg henter alltid pakkene mine så straks de ankommer postkontoret jeg. elsker og få pakker! Fullstendig enig. Big mistake! Btw, blir bra dette. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Hehe.. drit kult.. dette blir morro å se Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 ikke for å ødelegge, men er ikke det der dupplo? Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 21. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2005 jo, begge deler.. det heter jo Project Lego/DuploCase... Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Så vidt jeg vet heter det Duplo.. Samme det! Hvor godt sitter ting sammen? Og HK-plate? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Hvor blir det av tastaturet da? men du burde også hatt en lego mus Lenke til kommentar
sigen Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Ser greit ut. Sen mail til vendur.no, de har sikkert bare glemt det, eller ikke fått adressen din. De er veldig greie der, så gi dem en sjangs Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 15. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2005 Ja, snart. Noen stjal digitalkameraet mitt da jeg var på LAN 23-27 juni, så jeg har ikke fått tatt noen bilder Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Det er så dårlig gjort, føler med deg. Men gleder meg til update Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå