Killerquo Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Kjør et tema...gjerne med en av seirene som var mellom 1995 og 2002... Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 prøv og bygg en legomodell som er mest mulig lik et autentisk pc kabinett! det hadde vært kult. kan ikke huske og ha sett noen gjort det før hvertfall. men da må du ha mye lik farga lego tilgjengelig. Poenget med lego er etter min mening valgfriheten... og den må jo ikke ødelegges ved å kopiere et annet kjedelig standard kabinett Lag noe originalt som ikke ser ut som en PC! Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Hvis du har mye ridder-LEGO kan du jo lage teh über ridder-theme Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 få noen ider herfra kansje http://club.lego.com/eng/coolcreations/default.asp? håper det hjelper deg Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 (endret) kan bli kult! *følge med på denne* edit: var det ikke noen andre som lagde worklog av legokabinett også? noe sånn jungelgreie.. Endret 21. mai 2005 av erlendru Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 21. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2005 Oi!!! Glemte nesten denne tråden selv. Nå har jeg begynt med byggingen. Det var desverre ikke nok lego, så jeg tror jeg måtte bruke duplo også (ja, begge deler). Fant ut at det går ann å bruke lego-klosser på duplo-klosser, noen som visste det? Noen bilder: Forran: En StarWars gubbe som passer på Lego/Duplo paradiset: Av en eller annen merkelig grunn får jeg ikke sendt resten av bildene... Lover å legge dem ut snart. *krangle med samsumg d-500 Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 hadde du ikke 4 kasser med lego da? Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 21. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2005 Jo, men alt er ikke klosser. Sorterte alt og tok ut bare klossene så ble det bare en liten haug. Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Det går an å bruke mer enn BARE klossene.. men stå på. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Jupp aeinstein! Så dog bra ut.. Litt kjedelig nå, men kan jo endre seg! Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 legg ut work log da sjøl har jeg sett flere lego kabinetter http://tull.no/innhold/bilder/bilde.php?ID=1660&katID=44 hær er det jo noe Lenke til kommentar
Porsta Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Jeg så en som gjorde dette, men han limte sammen klossene. Og til slutt sparklet han over. Men da så det ikke ut som et lego-kabinett lenger da. Tipper at poenget med dette prosjektet er at det skal se ut som lego Lykke til videre og stå på Lenke til kommentar
El Netzor Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Ainstein har et slikt lego kabinett, beklager visst jeg skriver nicket feil ? El NetZor Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Aeinstein.. Er vel dette du mener: http://home.no/alberteinstein/mods/lego.html Ganske bra.. Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 (endret) Ainstein har et slikt lego kabinett, beklager visst jeg skriver nicket feil ? El NetZor aeinstein med 2 e'er Aeinstein..Er vel dette du mener: http://home.no/alberteinstein/mods/lego.html Ganske bra.. gå heller inn på denne "delen" av siden min. Den er med frames så det ser litt bedre ut da Edit:mekket på adr Endret 22. mai 2005 av aeinstein Lenke til kommentar
k-mouse Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Det er litt morsomt med LEGO-kabinett. Kan nok bli interessant Aeinstein, lever legokabinettet ditt fortsatt, eller har det detti fra hverandre? Personlig tror jeg ikke hadde greit og holdt fingra mine unna det akkurat Hadde vel plutselig begynt modifisere det, og ommøblere her og der, og plutselig hadde det nok falt fra hverandre Btw, lykke til Xazper Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 22. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2005 (endret) Takktakk... Her er noen fler bilder, eller skal jeg si, "Her er litt eyecandy" Front m/cd-rom i: Å, så søt.. Bak: Endret 22. mai 2005 av Xazper Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Hehe, har samme duplo-leke selv et sted! Så bra ut, men hvor god sitter CD-ROMn? Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 IDE! Ta et gammelt tastatur, og bytt ut knappene med legoklosser! Det kunne ha bitt fett! Bare lime de fast eller noe..Hva tror du? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Genial idè, men blir jo et fælt tastatur å skrive på da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå