StupidNick Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 (endret) Nå har jeg startet på LegoCase prosjektet mitt. Jeg skal bygge et kabinett av lego -og duploklosser. Det er ikke noe tema, mange barnslige ting... Bilder ligger på neste side---> Endret 25. juli 2005 av ÜberNabben Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 (endret) Hva med litt mer info? Gjerne bilder av tegninger! Ganske originalt å bygge kabinett av legoklosser, men det kan jo for all del blir bra.. Edit: Logoen var forresten helt fin det! Litt dårlig belysning.. Endret 21. mai 2005 av Glisevask Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 21. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2005 (endret) Har ingen bilder akkurat nå, men det kommer. Grunnen til at jeg postet litt tidlig er at jeg gjerne vil ha litt feedback på hva dere synes om ideen og forslag på hva jeg kan gjøre. Endret 21. mai 2005 av Xazper Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Da er vet vel en idè med mer info? Kan ikke gi feedback på ingenting.. Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Tenkt på noe tema den skal være i? Star Wars, jungel, ørken osv... Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 21. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2005 (endret) Det skal se ut som om en firkantet, litt høy boks med alle lego fargene. Prøver å lage bilde nå. EDIT: Som dere ser litt senere i tråden, er det litt endring i planen Endret 24. mai 2005 av Xazper Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Så det viktigste av alt: Hvor akter du å få lego ifra? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 (endret) Okey, altså hulter i buldet med legoklosser? Hva med litt stil i det? Mønster f.eks.? Edit: Hehe, Ueland.. Ja, Hvor akter du å få lego ifra? Tror de fleste har sånt liggende fra barndomstida.. Endret 21. mai 2005 av Glisevask Lenke til kommentar
phax Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 *irritere seg over alt folk starter worklogs før de har noe som helst og vise til* Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Åh.... hele meg lyste opp når jeg så LEGO i tittelen!!!! Så nå håper jeg du får kjørt på !! Gleder meg! (men jeg håper ikke du startet en post uten å ha startet på prosjektet..... Uansett STÅ PÅ! Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 21. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2005 Jeg har 3-4 kasser med lego, så det blir ikke noe problem. Åpen for alle forslag, for som dere ser så trenger jeg noen... Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Tror nok du heller burde ha postet i "Casemod"-kategorien gitt.. Men det er jo litt kjedelig med et firkanta kabinett.. Greier du kanskje å lage noe rundt eller trekanta? Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Gjør for all del noe annet enn FIRKANTET! Lag en brannstasjon eller en romstasjon eller jungel eller noe som er utenom det vanlige! Skal du først bygge et kabinett med materialer som gir det så mye valgfrihet så MÅ du lage noe litt ekstraordinært... Romstasjon med masse gadgets (skjulte usbporter ++) Bil... Trailer... Bamse... Ikke firkantet Men jeg håper da du hadde en plan før du startet på workloggen.... Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Hvorfor lligger dette under worklogs? Lenke til kommentar
phax Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 prøv og bygg en legomodell som er mest mulig lik et autentisk pc kabinett! det hadde vært kult. kan ikke huske og ha sett noen gjort det før hvertfall. men da må du ha mye lik farga lego tilgjengelig. Lenke til kommentar
bOMS Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Jeg tror også du kunne komme langt med romstasjon. Spesielt hvis du hang den fra taket når den blir ferdig. Alle komponentene ville jo heller ikke bryte så veldig med stilen i sci-fi lego heller. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Kan bli bra dette, bare du ikke lager den firkanta! Da kommer ikke jeg til å følge med, spess ikke hvis du bare lager den hulter-til-bulter i farger Lenke til kommentar
phax Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 alle som bygger lege kabinett lager jo alltid bare noe rotete greier, eller noe som ligner på noe annet enn en pc. tenk så kult og bygge en vanlig pc i lego da! i skikkelig legoland stil, autentisk! så kan du ribbe skjermen og bygge ramma til den i lego, samt lego mus, lego tastatur osv! hadde vært sinnsykt rått. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå