db Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 (endret) Lurer på en ting me DC++, man kan velge mellom connection type: DSL, Cable, LAN(t1) , LAN(t3) osv. Hva er det jeg skal velge? Endret 21. mai 2005 av db Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 (endret) Jeg vil anta at årsaken til dette er at dere begge er "passive." Passive brukere kan ikke laste ned fra andre passive. Anbefaler deg å gå aktiv siden da kan du laste ned fra passive. passiv + passiv = Nei aktiv + passiv = Ja aktiv + aktiv = Ja For å kunne gå aktiv må du mest sannsynligvis åpne en port på brannmuren din hvis du har. EDIT: Dårlig topic. Beskriv problemet istedet for å bare si at du har ett problem. Endret 21. mai 2005 av OterOter Lenke til kommentar
Kimmer Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Jeg vil anta at årsaken til dette er at dere begge er "passive." For å kunne gå aktiv må du mest sannsynligvis åpne en port på brannmuren din hvis du har. Hei, Trådstarter spør i øst og du svarer i vest! Til trådstarter: Mest vanligt er DSL eller cable - avhengig av hvilken internetforbindelse du har. Mvh Kimmer Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Feilpostet, samt brudd på tre-ords-regelen. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg