merl1n Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Heisann! Har kjøpt 6230i både til mamma og meg selv. Mamma klagde her om dagen på at når hun puttet i laderen tok det ikke mange sekundene før "Batteri fulladet" poppet frem. Tenkte egentlig ikke noe mer på det, siden det enda ikke hadde skjedd med meg. Men når jeg skulle lade mobilen i sta, skjedde noe i samme duren. Tror ikke det kan ha gått en time engang før "Batteri fulladet" dukket opp og det ser, tilsynelatende, ut som at den ikke lader mer. Hva er normal ladetid på denne telefonen, og fortsetter den å lade selvom det ikke ser sånn ut? Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Heisann! Har kjøpt 6230i både til mamma og meg selv. Mamma klagde her om dagen på at når hun puttet i laderen tok det ikke mange sekundene før "Batteri fulladet" poppet frem. Tenkte egentlig ikke noe mer på det, siden det enda ikke hadde skjedd med meg. Men når jeg skulle lade mobilen i sta, skjedde noe i samme duren. Tror ikke det kan ha gått en time engang før "Batteri fulladet" dukket opp og det ser, tilsynelatende, ut som at den ikke lader mer. Hva er normal ladetid på denne telefonen, og fortsetter den å lade selvom det ikke ser sånn ut? Bruker dere hurtiglader? Lenke til kommentar
amorine Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Tror dette er normalt. Min blir også ganske fort lada. Det står jo i manualen at det tar ca 1,5 t å lade opp batteriet i standby modus, og det er sikkert hvis batteriet er helt tomt. Det har det sikkert ikke vært når dere har lada...., så da går det jo på kortere tid enda. Lenke til kommentar
merl1n Skrevet 21. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2005 Bruker den laderen som følger med ja. Var nettopp blitt 1 strek på batteriet. Da er det vel normalt da Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Er ofte sånn at den ikke er helt ferdig med å lade selv om det kommer opp at batteriet er fulladet. Lenke til kommentar
St Thicket Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Det er vanlig at telefoner sier at den er fulladet når det er ca 80% fullt. Dette kommer av at det tar dobbelt så lang tid å oppnå de siste 20 prosentene... Selv om batteri-indikatoren ikke "beveger seg" vil batteriet prøve lade de siste prosentene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå