Morten K Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 (endret) nei , jeg skal ha stativ og 2 subber vurderer 2stk CERWIN-VEGA V-12S Subwoofer http://www.hifiklubben.com/no/produkter/ho...ofer.htm?id=726 og samme opsettet med høytalerer tror det skulle bli nokk trykk og dyp bass da Du er klar over at å finne en optimal plasering av 2 subber kan være veldig vanskelig? Du risikerer å få en "merkelig" lyd. Hvis du bruker 2 stk C-V subber blir det nok alt for mye bass i forhold til diskant og mellomtone. Du vil nok synes at det låter tøft til filmbruk,men til musikk vil du nok etterhvert innse at det ikke er så tøft likevel. Anlegget jeg satt opp vil være mer Hi-Fi messig korekt etter min mening,men smaken er jo som baken. Kanskje du synes ditt eget oppsett låter mye bedre. Endret 22. mai 2005 av Morten K Lenke til kommentar
phax Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 enig.. ville ikke valt 2stk 15" CV til det der altså.. forstår heller ikke hvorfor du ikke kan ha gulvstående i front men du kan ha 2 gigantiske sub'er? Lenke til kommentar
bjarne88 Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Ikke jeg heller. Ta no det rådet og kjøp en sub og gulvstående, istedenfor to sub og små front. Store fronter gjør alt så MYE bedre! Lenke til kommentar
Mato Skrevet 23. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2005 etter deres oppfordring blir vell endlige settet slik front:DALI Concept 6 Høyttalere center:DALI Concept CT Senterhøyttaler bak:DALI Concept 2 Høyttalere sub:DALI Concept Sub 12 Subwoofer til en total pris av 11588 + potensielle stativer bak og noen kabler fra biltema (jeg klarer ikke høre forskell på disse og noen til 100 kr m på hifiklubben) hvist det blir for lite bass kan jeg jo etter hvert kjøpe en extra sub Lenke til kommentar
phax Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 bra valg, tror nok du blir fornøyd! Lenke til kommentar
bjarne88 Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Tror du blir fornøyd jeg:) Lenke til kommentar
Mato Skrevet 23. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2005 skal og handle på tirsdagen 31 mai (hvist der er så mange dager i måneden da dere kan følge med på avform sine sider for bilder . her altså http://avforum.no/minhjemmekino/show.php/ftz Lenke til kommentar
Mato Skrevet 24. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2005 da var det kjøpt klarte ikke og vente til mandagen . consept 2 høytalerne var størren en forventet , men man finner altids plass , og subben hadde jo en vanvittig lyd Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 da var det kjøpt klarte ikke og vente til mandagen . consept 2 høytalerne var størren en forventet , men man finner altids plass , og subben hadde jo en vanvittig lyd Flott at du er fornøyd! Tenk for en vanvittig lyd det ville vært med 2 C-V subber. Det ville nok som jeg sa tidligere blitt alt for mye bass.Bra at du bestemte deg for bare 1 sub. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå