Radi Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Jeg har plane om å kjøpe en radiator som kan ha tre vifter. Så jeg lurer på hvilken som er best. Jeg hadde egentlig tenkt å kjøpe BlackIce Extreme III på microplex fordi jeg skulle kjøpe annent der også. Men nå selger ikke microplex Black Ice Extreme serien lenger. Dumt. Black Ice Extreme kan kjøpes biligere på PCutstyr en på microplex. Men grunnen til at jeg skulle kjøpe den på microplex var at jeg skulle kjøpe andre tinge der også som sakt. Men er det noen som har noen anbefalinger/erfaringer men tre viftes radiator ? Takker for alle svar ! Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 BIE3 Du får vel kjøpt den på netconnection og Lenke til kommentar
Radi Skrevet 22. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2005 Kan du helst ha fult navn og gjærne link også, for jeg er ikke så kjent med alle navnene Lenke til kommentar
opticus Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 tuller du? søk på netconnection på http://www.google.com BIE3, det er bare en forkortelse av det du sa Lenke til kommentar
Radi Skrevet 22. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2005 Ja, akuratt der ser du. Jeg kan ikke forkortelsene osv. Lenke til kommentar
Radi Skrevet 22. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2005 Og foressten, jeg spurte ikke hvor jeg får kjøpt Blac Ice III. Jeg spurte om hvilken tre viftes radiator som er best. Lenke til kommentar
Radi Skrevet 23. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2005 (endret) Hva er forskjellen på Black Ice pro og Black Ice Extreme ? Er forskjellen stor ? Pris forskjellen er ganske stor. Endret 23. mai 2005 av Radi Lenke til kommentar
Radi Skrevet 23. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2005 (endret) Jeg har funnet Black Ice Extreme III på komplett til 849,- Finner det et sted hvor man får kjøpt den billigere ? Endret 23. mai 2005 av Radi Lenke til kommentar
am3k Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 (endret) Black Ice Pro III er smalere (397 x 133 x 25 mm) enn Black Ice Extreme 3 (397 x 133 x 40 mm). BIE kan da også fjerne mer varme enn BIP versionen (6875 BTU vs 9702 BTU /pr time), derimot er motstande større om du ønsker og benytte deg av BIE. Du vil med andre ord trenge kraftigere vifter mot BIP. Det hele avhenger selvsagt på hva ditt bruksområde. Planlegger du bruk av støysvake vifter vil BIP være et godt valg. Test av Black Ice hos overklokking.no Cool'n Silent mf. selger Black Ice radiatorene Et annet alternativ er Heater Core/ProCore, du bør da benytte shroud til montering. Disse har også høyere motstand enn BIP og krevere nokså kraftige vifter. Selges av DangerDen (se link over), Cool'n Silent mf. Netconnection har i allefall tidligere hatt noen av produktene. Da de ikke støtter Opera orker jeg sjekke sidene deres noe videre Endret 23. mai 2005 av am3k Lenke til kommentar
StepOw Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Pcutstyr.no har blck ice radisser såvidt jeg husker.. Lenke til kommentar
Radi Skrevet 23. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2005 Oii, shitt. Den var kipp Lenke til kommentar
Radi Skrevet 23. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2005 På Pcutsyr var den billigere. Takktakk Lenke til kommentar
StepOw Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Takktakk np Kjipt de ikke har flere pumper og blokker på pcutstyr Siden de er nesten eneste som har black ice raddisene, og de i tillegg er billige på dem.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå