jonas27389 Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Hei! For ca. en måned siden kjøpte jeg HL2 hos CD-WOW.com. Jeg kunne lese vis deres ordresporingsfunksjon at den ble sendt 28.04.05. Leveringstid var satt til 7-10 dager. Etter to og en halv uke, produktet hadde ikke kommet, sendte jeg en mail til dem og forklarte saken. Jeg fikk en hyggelig mail tilbake der de sa at de skulle sende ordren på nytt, kostnadsfritt selfølgelig. Mottok en mail i dag med ordrebekreftelse, ordren er sendt og ventes levert innen 7 dager. Knall service. gjenstår kun å se om jeg får den andre leveransen da God Helg! Mvh. Jonas27389 Lenke til kommentar
soundwall Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Dette er ikke mer enn den servicen jeg hadde forventet å få. Dette beviser at vi som forbrukere ikke er vant til å få bra service i det hele tatt. Lenke til kommentar
underground Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 (endret) Syns da ikke dette var spesielt jeg heller. Er jo ille og vente på hl2 i snart en mnd. Jeg bestillte Boiling point Road to Hell på cdon på onsdag 18 og den ble sendt torsdag 19. Syns det var rart siden det stod at det ikke skulle komme før 20 mai. Endret 21. mai 2005 av underground Lenke til kommentar
sKRud Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 bestilte meg noen cd mapper fra cd-wow, disse ble aldri levert, selv om de var registret som send. Sendte da en mail til cdwow, å fik til svar at de hadde sendt meg et par til, dette også helt kostnadsfritt. Det er bra service. De ble aldri stilt noen spørsmål om jeg kunne legge fram noen form for bevis for dette etc. slik som jeg har opplevd med div andre webshopper i norge... thumps ups for CD-WOW! Lenke til kommentar
gsn Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Hvordan er det bra service at de ikke sender varer og dere må mase for å få de? syntes dette er direkte dårlig... Kostnads fritt som i, dere betaler nada, nix, 0NOK. Eller som at de betaler porto? Lenke til kommentar
sKRud Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 de betaler porto. Det er ingen porto ved å handle fra CD-WOW. Å pakken min var sendt, meen posten greide å rote den vekk en plass mellom Oslo og trondheim... Det ble det derimot ikke stilt spørsmål ved...De godtok bare at jeg ikke hadde mottat pakken ennå..Å sendte det samme en gang til... Lenke til kommentar
Musty Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Jeg bestillte Boiling point Road to Hell på cdon på onsdag 18 og den ble sendt torsdag 19. Syns det var rart siden det stod at det ikke skulle komme før 20 mai. de pleier å gjøre det sånn, slik at du skal få spillet den dagen det blir lagt ut for salg i butikkene.. Ellers er det nok veldig mange som ikke hadde bestillt, siden de kunne kjøpt det i butikkene og fått spillet tidligere enn om butikkene skulle sende det på release-datoen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå