Kjell Loen Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Har nettopp skiftet harddisk på min bærbare Dell 600 CPt med Celeron prosessor. Jeg kjøpte denne HD Link. Det stod en Hitachi 20 GB fra før. Det er 128 MB minne på maskinen. Når jeg starter opp maskinen vil den gå maks 5 sekunder fra jeg trykker på knappen. Skjermen er svart hele tiden. HD begynner å gå maks 5 sekunder før den slår seg av. Jeg kan trykke opptil 20 ganger før den slår seg på. Da virker den fint. Ser også ut som om hvis maskinen er varm ( vært avslått 1 time) så starter den fint. Jeg kjører XP Pro engelsk versjon. Jeg regner med at det er HD som er problemet og at den bør byttes. Kjell Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Det kan også være at du trenger en BIOS-oppgradering, hvis du ikke har den nyeste. Lenke til kommentar
Kjell Loen Skrevet 21. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2005 Jeg skal legge inn siste BIOS og prøve med det. Takk for hjelpen så langt. Kjell Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå