Gå til innhold

N70 til salgs på QXL

Anbefalte innlegg

Nekter å tro at denne ligger ute på qxl for 3300 kr.. Nesten ikke mulig da. Hvis man ser på alle spørsmålene han har fått så ser man jo unnskyldninger på mange av spørsmålene.. Kan ikke tenke meg at dette er noe seriøst. Hadde jeg fått tak i 10 stk. N70 så tidlig, hadde jeg ihvertefall ikke solgt dem for 3300 stk. Hadde det nok blitt noen hundrelapper til..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er i hvert fall tvilsomt all the way.

Om man får tak i N70 er det sinnsykt liten sjanse for å få tak i 10. Programvaren for denne mobilen er neppe ferdig enda. Mobilen kommer til å ha langt høyere pris, osv. osv. osv.

Den som venter får se, men jeg tviler på at dette er noe annet enn lureri.

edit: Han har også en tidligere ulovlig auksjon.

Endret av arehei
Lenke til kommentar
Hvis jeg hadde hatt N70 så hadde jeg ikke solgt mobilen så billig som han gjør. Da hadde det vært muligheter for å tjene penger på den siden ikke kommer ut før om en god stund, så dette lukter nok litt svindel ja.

Er litt enig der... Enten er han dum, veldig snill eller mest sansynlig...en god gammeldags svinder. Hvis han faktisk har de i tollen burde han ventet med å selge de til han hadde de i hånda og kunne ta bilder av de osv. Det merkelige er at han ikke har noen problemer med å vente med å få betaling eller at de blir hentet personlig, litt dårlig business hvis du skal prøve å svindle noen...

Lenke til kommentar

Tok en sjekk på ebay, der fant jeg en kis fra Storbritannia som solgte 40stk n70. Han selger bare kvantumpris, 5 stk for 800$, 10 stk for 1200$ osv.. Jeg tipper at han selgeren på qxl har kjøpt 10stk, og venter på dem, derfor selger ham dem videre en om gangen med utsalgspris på 3000 og venter på at folk skal by på dem og sier at dem ligger hos tollen.

Men kanskje han blir lurt selv av han selgeren på ebay.

Jeg rakk akkurat å skrive en mail til selgeren for å spørre ham hvor han fikk tak i telefonene, og spurte ham etter bilde som bevis, ettpar minutter senere fant jeg ut at auksjonen blei lagt ned av ebay, og de anbefaler at hvis du fremdeles har kontakt med selgeren, så bør du ikke kjøpe da det mest sannsynlig er scam. Men det merkelige er at han har 100% positiv feedback fra veldig mange. I tillegg selger han 25 stk n91.

Denne har han fremdeles til auksjon:

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewI...ssPageName=WDVW

*edit*

legger til enda en link med flere av de nye nokia:

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewI...ssPageName=WDVW

Endret av bangbang
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...