thejokerno Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Nekter å tro at denne ligger ute på qxl for 3300 kr.. Nesten ikke mulig da. Hvis man ser på alle spørsmålene han har fått så ser man jo unnskyldninger på mange av spørsmålene.. Kan ikke tenke meg at dette er noe seriøst. Hadde jeg fått tak i 10 stk. N70 så tidlig, hadde jeg ihvertefall ikke solgt dem for 3300 stk. Hadde det nok blitt noen hundrelapper til.. Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Han sier at han kan skaffe N90 og N91 også Dette må jeg følge med videre på Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Noen som gidder legge ut url til auksjonen? Jeg er for lat til at jeg gidder finne det frem selv Høres gøy ut å følge med p, kanskje plage han litt selv også... Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Noen som gidder legge ut url til auksjonen? Jeg er for lat til at jeg gidder finne det frem selv Høres gøy ut å følge med p, kanskje plage han litt selv også... Her din lating Lenke til kommentar
genser Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 (endret) Det er i hvert fall tvilsomt all the way. Om man får tak i N70 er det sinnsykt liten sjanse for å få tak i 10. Programvaren for denne mobilen er neppe ferdig enda. Mobilen kommer til å ha langt høyere pris, osv. osv. osv. Den som venter får se, men jeg tviler på at dette er noe annet enn lureri. edit: Han har også en tidligere ulovlig auksjon. Endret 22. mai 2005 av arehei Lenke til kommentar
Holtemann Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Brukeren som selger har også tidligere vært med i en handel av "IMPORT + dropshipliste ( tjener penger)" som faktisk ble stengt av QXL selv, så dette lukter LANG vei. Lenke til kommentar
grodsj Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Hm auksjonen er nå avsluttet? Har politiket hentet han? Eller? Lenke til kommentar
Hefla Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Er vel tilfeldigvis ingen herifra som har bestilt? Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Hvis jeg hadde hatt N70 så hadde jeg ikke solgt mobilen så billig som han gjør. Da hadde det vært muligheter for å tjene penger på den siden ikke kommer ut før om en god stund, så dette lukter nok litt svindel ja. Lenke til kommentar
Hefla Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Hvis jeg hadde hatt N70 så hadde jeg ikke solgt mobilen så billig som han gjør. Da hadde det vært muligheter for å tjene penger på den siden ikke kommer ut før om en god stund, så dette lukter nok litt svindel ja. Er litt enig der... Enten er han dum, veldig snill eller mest sansynlig...en god gammeldags svinder. Hvis han faktisk har de i tollen burde han ventet med å selge de til han hadde de i hånda og kunne ta bilder av de osv. Det merkelige er at han ikke har noen problemer med å vente med å få betaling eller at de blir hentet personlig, litt dårlig business hvis du skal prøve å svindle noen... Lenke til kommentar
bangbang Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 (endret) Tok en sjekk på ebay, der fant jeg en kis fra Storbritannia som solgte 40stk n70. Han selger bare kvantumpris, 5 stk for 800$, 10 stk for 1200$ osv.. Jeg tipper at han selgeren på qxl har kjøpt 10stk, og venter på dem, derfor selger ham dem videre en om gangen med utsalgspris på 3000 og venter på at folk skal by på dem og sier at dem ligger hos tollen. Men kanskje han blir lurt selv av han selgeren på ebay. Jeg rakk akkurat å skrive en mail til selgeren for å spørre ham hvor han fikk tak i telefonene, og spurte ham etter bilde som bevis, ettpar minutter senere fant jeg ut at auksjonen blei lagt ned av ebay, og de anbefaler at hvis du fremdeles har kontakt med selgeren, så bør du ikke kjøpe da det mest sannsynlig er scam. Men det merkelige er at han har 100% positiv feedback fra veldig mange. I tillegg selger han 25 stk n91. Denne har han fremdeles til auksjon: http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewI...ssPageName=WDVW *edit* legger til enda en link med flere av de nye nokia: http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewI...ssPageName=WDVW Endret 23. mai 2005 av bangbang Lenke til kommentar
fredriksen85 Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Virker suspekt dette, ja! Hva sier dere om den siden her da?LocalGSM Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Aukskjonen er avsluttet og det er 4 stk som har kjøpt :!: Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Nokia n70 VS nokia 6680 PS: jeg har også live bilder av N90 og N91 å,,hvis det er ønskelig Gidder du å lage en helt *ny* tråd der du slenger ut flere bilder? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå