Gå til innhold

N70 til salgs på QXL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rapporter saken til QXL alle sammen. Skriv en seriøs klage så blir han sannsynligvis utestengt.

I nesten alle saker på QXL hvor en person som bare selger med forhåndsbetaling og selger et produkt som ikke har kommet til norge så er det svindel.

edit: Altså; N70 har ikke kommet ut noe sted i verden.

Endret av arehei
Lenke til kommentar

Sendte spørsmål om det var greit å vente med betaling til jeg kunne se at han hadde de

Svar : Jeg har ikke tenkte og ha noe betaling før telefonene er sjekket av meg og funnet i orden. man skal ikke betale for en vare som selger ikke har.

Lenke til kommentar

Den eneste muligheten, er vel at han har fått tak i demoeksemplar. I så fall har nok ikke Nokia kvittet seg med disse av fri vilje, og hvis han annonserer den som et ferdig produkt er det uansett svindel.

Ser nok heller litt større sjans for at det er en som prøver seg på å sende en tom eske i posten ellerno. Jeg har blitt svindlet på qxl en gang, vedkommede er heldigvis dømt i retten, men aldri, jeg gjentar ALDRI gå med på forhåndsbetaling! (så fremt det ikke er fillesummer som 50 kroner seff... da lønner det seg jo ikke akkurat å få oppkrav).

Lenke til kommentar

Disse telefonene ligger garantert ikke i tollen, men han skriver jo "Det kan ta opptil 2 uker fra du får vinnerbudet til du mottar telefonene.Men går nok fortere!"

Når man vinner budet vil han sikkert spørre etter pengene i noen dager. Så etter en dager vil budvinneren spørre etter telefonen. Da vil selger si hmh ja tolln vettu ligger i tolln staten, lite jeg kan gjøre med det. Så etter ca. 1måned etter avsluttet auksjon de første telefonene kommet til norge å da kan han levere.

Hm eneste jeg ikke helt kan få til å stemme med dette er prisen. (mulig han skal på elkjøp å stjele 10.stk, eller så jobber han i posten)

Lenke til kommentar

Husker jeg helt feil hvis N70 er planlagt sluppet i 3. kvartal? Altså en liten stund til. Tror det blir vanskelig å overtale folk om at telefonen er i tollen så lenge :)

Edit: Jeg vet det ikke er sååååå lenge til Juli. Men tviler virkelig på at den slippes første dagen i 3. kvartal :)

Lenke til kommentar

N70 finnes. W800i finnes. SXG75 finnes.

Osv. osv..

Det er dog veldig liten sjanse for at disse forviller seg ut på nettet, og ENDA mindre sjanse for at dette blir på Norsk QXL, da det er mye mye penger å få for slike internasjonalt.

Altså å prøve å få 3-4 tusen for N70 eller w800 forteller uten tvil at det er svindel.

I slike saker bør man ha gode bevis å se på før man byr.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...