smoker2 Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Hei Så at den nye N70 er lagt ut på auksjon på Qxl.Hva skal man tro om det?Vedkomne som har lagt ut de mob,hevder at han tatt dem inn fra Storbritania.Kan det være tilfelle? Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Litt tvilsomt det der ja..... Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Jeg ville heller venta da til han har dem i hånda... Og kan ta bilder av de.... Litt tvilsomt at de ligger i tollen... Og hvis han har fått de så tidlig så hadde han ikke solgt de så billig...... Ikke til å stole på Lenke til kommentar
genser Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 (endret) Rapporter saken til QXL alle sammen. Skriv en seriøs klage så blir han sannsynligvis utestengt. I nesten alle saker på QXL hvor en person som bare selger med forhåndsbetaling og selger et produkt som ikke har kommet til norge så er det svindel. edit: Altså; N70 har ikke kommet ut noe sted i verden. Endret 21. mai 2005 av arehei Lenke til kommentar
smoker2 Skrevet 21. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2005 Hei Jeg har rapportet det jeg og sagt at den er tvilsom Lenke til kommentar
Olos1 Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Er enig at den annosen, er svært tvilsom. 3000 for en N70 er altfor lavt ,spesielt med tanke på at 6680 er mye dyrere Lenke til kommentar
Hefla Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Har litt lyst til å bestille en bare for å sjekke om det er kødd Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Det er 100% kødd,, ellers hvis noen bestiller å får,, så MÅ dere si ifra Så en som "skulle" selge SE w800 der,,den ble lagt ned,,hele annonsen Lenke til kommentar
Hefla Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Sendte spørsmål om det var greit å vente med betaling til jeg kunne se at han hadde de Svar : Jeg har ikke tenkte og ha noe betaling før telefonene er sjekket av meg og funnet i orden. man skal ikke betale for en vare som selger ikke har. Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Den eneste muligheten, er vel at han har fått tak i demoeksemplar. I så fall har nok ikke Nokia kvittet seg med disse av fri vilje, og hvis han annonserer den som et ferdig produkt er det uansett svindel. Ser nok heller litt større sjans for at det er en som prøver seg på å sende en tom eske i posten ellerno. Jeg har blitt svindlet på qxl en gang, vedkommede er heldigvis dømt i retten, men aldri, jeg gjentar ALDRI gå med på forhåndsbetaling! (så fremt det ikke er fillesummer som 50 kroner seff... da lønner det seg jo ikke akkurat å få oppkrav). Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 (endret) Jeg har kjøpt mange ting på qxl med forskudds betaling Har kjøpt en del fly, og det er jo ikke akurat gratis... Ser at en har lagt til bud! :!: Endret 21. mai 2005 av Slurt-is Lenke til kommentar
grodsj Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Disse telefonene ligger garantert ikke i tollen, men han skriver jo "Det kan ta opptil 2 uker fra du får vinnerbudet til du mottar telefonene.Men går nok fortere!" Når man vinner budet vil han sikkert spørre etter pengene i noen dager. Så etter en dager vil budvinneren spørre etter telefonen. Da vil selger si hmh ja tolln vettu ligger i tolln staten, lite jeg kan gjøre med det. Så etter ca. 1måned etter avsluttet auksjon de første telefonene kommet til norge å da kan han levere. Hm eneste jeg ikke helt kan få til å stemme med dette er prisen. (mulig han skal på elkjøp å stjele 10.stk, eller så jobber han i posten) Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Husker jeg helt feil hvis N70 er planlagt sluppet i 3. kvartal? Altså en liten stund til. Tror det blir vanskelig å overtale folk om at telefonen er i tollen så lenge Edit: Jeg vet det ikke er sååååå lenge til Juli. Men tviler virkelig på at den slippes første dagen i 3. kvartal Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Det er 100% kødd,, ellers hvis noen bestiller å får,, så MÅ dere si ifra Så en som "skulle" selge SE w800 der,,den ble lagt ned,,hele annonsen W800 finnes. Jeg har tastet på den med ett 2 GB kort! Det var hos en kompis i Oslo i går Lenke til kommentar
genser Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 N70 finnes. W800i finnes. SXG75 finnes. Osv. osv.. Det er dog veldig liten sjanse for at disse forviller seg ut på nettet, og ENDA mindre sjanse for at dette blir på Norsk QXL, da det er mye mye penger å få for slike internasjonalt. Altså å prøve å få 3-4 tusen for N70 eller w800 forteller uten tvil at det er svindel. I slike saker bør man ha gode bevis å se på før man byr. Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Fatter ikke at han gidder å ødelegge rykte sitt på å svindle slik Og i tillegg risikere å få en saftig bot, eller fengsel (??). Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 JEG VIL UNDESTREKE TIL ALLE NOKIA N70 FINNES Jeg kan ikke love at han ikke svindler,,men den finnes.. Her er Live bilder: Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 (endret) Nokia n70 VS nokia 6680 PS: jeg har også live bilder av N90 og N91 å,,hvis det er ønskelig Endret 21. mai 2005 av sir-alex Lenke til kommentar
genser Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Selvfølgelig eksisterer den. Er ikke nødvendig med flere poster med bilder i denne tråden for å bevise det Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Var jo litt kult med live bilder da, men forsto hva du mente Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå