rmon Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 PCèn henger seg nå man skal kjøre programmer. For eks. Åpne rarfiler, installere drivere, software, windows og når man skal spille. Den henger seg så må man restarte Kan det være rambrikkene? Har dette oppsettet: MSI K8N NEO FSR Hovedkort for S754 AMD Athlon 64 3000+ 2.0GHz Socket 754 TwinMOS PC3200 DDR-DIMM 2*512MB CL2.5 Western Digital Caviar 200GB SATA NEC DVD recorder ND-3520A IDE Black Q-Tec Midi tower ATX L-MD, Silver Black Vet at Q-Tec ikke er det beste men skulle vell holde Lenke til kommentar
_hurricane_ Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Har hørt at MSI og TwinMOS ikke kommer så godt over enns... Men det trenger ikke nødvendig vis å ha så mye å si... Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 ka med varme då? målt tempratura og sånt? Lenke til kommentar
xoriath Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Ville ha benchmarka pcen, bare for å sjekke det lissom... Last ned SiSoft Sandra herfra http://www.benchmarkhq.ru/fclick/fclick.php?fid=49 Prøv en burn in test, å overvåk hva den tester.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Last ned de nyeste CPU-driverne. Virker ikke dette så formater. (vet ikke om dette hjelper, med det er lov å håpe). Lenke til kommentar
O. B. Lix Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 MSI K8N NEO og TwinMos er nok kjent for dårlig samspill. Du bør teste med memtest86 for å være sikker... Lenke til kommentar
MingLee Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 (endret) Mens du er i gang, ta å kjøp deg ny psu og hiv Q-Tecen i veggen Hadde en q-tec en liten stund. Pc min ble så ustabil at den nesten ikke var brukende... Kjøp deg ny psu Endret 23. mai 2005 av Ming Lee Lenke til kommentar
NxtGnPC Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Last ned di nyeste driverne til HK, CPU og resten av maskinen. Hvis det ikke virker burde du formatere maskinen... En ting til... Du burde kvitte deg med det Q-Tec kabinettet... Q-Tec har noen av di dårligste kabinettene.... bruk noen kroner ekstra og kjøp deg et CoolerMaster kabinett .. Lenke til kommentar
NxtGnPC Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 en ting til.... jeg har en kompis som har en AMD 3700++ prosessor og en annen som har en Pentium 4 3.2 GHz og det er Pentiumen som er best.... Di har begge 512 mb ram og like gode skjermkort, men Pentium kompisen min har et dårligere HK... veta **** hva det heter men det kosta ca. 500 kroner og er ikke særlig bra... han kjøpte det brukt også.... AMD er mye mindre stabile enn Pentium.. alle utenom FX prosessorene (socket 939) Lenke til kommentar
Jimstar Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 en ting til....jeg har en kompis som har en AMD 3700++ prosessor og en annen som har en Pentium 4 3.2 GHz og det er Pentiumen som er best.... Di har begge 512 mb ram og like gode skjermkort, men Pentium kompisen min har et dårligere HK... veta **** hva det heter men det kosta ca. 500 kroner og er ikke særlig bra... han kjøpte det brukt også.... AMD er mye mindre stabile enn Pentium.. alle utenom FX prosessorene (socket 939) vitsen med det der er..? du har ingen grunner i det hele tatt om hvorfor Pentium er bedre enn amd. Jeg er jævlig uenig med påstanden din, og kan begrunne det; Amd leverer ikke de samme cpu'ene som pentium (bombe) og derfor bygger de dem jo opp helt forskjellig. Pentium er kjent for å være god for redigering, mens amd tåler endel varme, og er lett å overklokke. Lenke til kommentar
ScAr_FaCe Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 og hva som er så tøft med å overklokke da. har ingenting å si om du kommer opp 200mhz mer liksom. jeg har hatt både AMD og Pentium, og jeg synes begge to leverer veldig brae varer. synes hverken at Pentium er bedre enn AMD, eller at AMD er bedre enn Pentium. but that's only my opinion Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå