Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

PCèn henger seg ved tunge oppgaver

Anbefalte innlegg

PCèn henger seg nå man skal kjøre programmer. For eks. Åpne rarfiler, installere drivere, software, windows og når man skal spille.

Den henger seg så må man restarte :(

Kan det være rambrikkene?

Har dette oppsettet:

MSI K8N NEO FSR Hovedkort for S754

AMD Athlon 64 3000+ 2.0GHz Socket 754

TwinMOS PC3200 DDR-DIMM 2*512MB CL2.5

Western Digital Caviar 200GB SATA

NEC DVD recorder ND-3520A IDE Black

Q-Tec Midi tower ATX L-MD, Silver Black

Vet at Q-Tec ikke er det beste men skulle vell holde :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-XHLacM

Last ned de nyeste CPU-driverne. Virker ikke dette så formater. (vet ikke om dette hjelper, med det er lov å håpe).

Lenke til kommentar

Last ned di nyeste driverne til HK, CPU og resten av maskinen. Hvis det ikke virker burde du formatere maskinen...

En ting til...

Du burde kvitte deg med det Q-Tec :thumbdown: kabinettet... Q-Tec har noen av di dårligste kabinettene.... bruk noen kroner ekstra og kjøp deg et CoolerMaster kabinett :thumbup: ..

Lenke til kommentar

en ting til....

jeg har en kompis som har en AMD :thumbdown: 3700++ prosessor og en annen som har en Pentium :love: 4 3.2 GHz og det er Pentiumen som er best....

Di har begge 512 mb ram og like gode skjermkort, men Pentium kompisen min har et dårligere HK... veta **** hva det heter men det kosta ca. 500 kroner og er ikke særlig bra... han kjøpte det brukt også....

AMD er mye mindre stabile enn Pentium.. alle utenom FX prosessorene (socket 939)

Lenke til kommentar
en ting til....

jeg har en kompis som har en AMD :thumbdown: 3700++ prosessor og en annen som har en Pentium :love: 4 3.2 GHz og det er Pentiumen som er best....

Di har begge 512 mb ram og like gode skjermkort, men Pentium kompisen min har et dårligere HK... veta **** hva det heter men det kosta ca. 500 kroner og er ikke særlig bra... han kjøpte det brukt også....

AMD er mye mindre stabile enn Pentium.. alle utenom FX prosessorene (socket 939)

vitsen med det der er..? du har ingen grunner i det hele tatt om hvorfor Pentium er bedre enn amd. Jeg er jævlig uenig med påstanden din, og kan begrunne det;

Amd leverer ikke de samme cpu'ene som pentium (bombe) og derfor bygger de dem jo opp helt forskjellig. Pentium er kjent for å være god for redigering, mens amd tåler endel varme, og er lett å overklokke.

Lenke til kommentar

og hva som er så tøft med å overklokke da. har ingenting å si om du kommer opp 200mhz mer liksom. jeg har hatt både AMD og Pentium, og jeg synes begge to leverer veldig brae varer. synes hverken at Pentium er bedre enn AMD, eller at AMD er bedre enn Pentium. but that's only my opinion :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...