Gå til innhold

Hvordan har din dag i Azeroth vært?

Anbefalte innlegg

Jeg suser rundt med min blå figur med store ører, skjønner ikke mye men etter 2 dager har jeg nådd lvl11, jeg startet dagen med 63kobber penge ting, og endte ca. på det samme....men jeg kan visstnok bli bjørn nå.

Stort sett nok en fin men frustrende dag ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg suser rundt med min blå figur med store ører, skjønner ikke mye men etter 2 dager har jeg nådd lvl11, jeg startet dagen med 63kobber penge ting, og endte ca. på det samme....men jeg kan visstnok bli bjørn nå.

Stort sett nok en fin men frustrende dag ;)

:)

Lenke til kommentar

en middels dag i Azeroth har det vært/er. våkna klokka 7 av spying og spøy til klokka var vel 12 :hrm: klarte til slutt å temme spyinga med usatoppelig inntak av mariekjeks og cola og kunne starte spillingen :thumbup: starta med lii grinding i plaguewood. ca 30 k. så tok jeg meg en tur til schoolomance hvor en jævlig stygg NE warrior ninjaet MIN lightforge helmet. deretter gikk turen til BRD, hvor jeg endelig fikk tatt jailbreak og deretter emperor. spaulders droppa ikke :thumbdown: nå gjør jeg questene fra han fyren i thondoril river :D satser på 59 i morgen en gang. har skolefri frem til mandag :cool:

Lenke til kommentar

Hvis du tenkte på lightforge spaulders i fra emperor kan du tenke lenge, da de dropper av beast i UBRS, men nok om det.

min dag eller rettere sagt i går siden jeg ikke har spillt i dag, begynnte med at jeg kikka etter noe epic stasjh på AH, spiller som druide, level 58. da kom jeg over dette skjoldet The Green Tower link

dette skjoldet er bare level 36 men uansett det hadde en buyout på 5 gull!! :dribble::dribble: kjøpte det på sekunder, henta det i postkassa, la det utigjen med 24timers auksjon 40 g start, og griske 70g buyout, da jeg sjekka i dag til morgenen lå auksjonen foreløpig på 45 gull! det er hva man kaller lett tjente penger.

takker spilleren som ikke vet hva en epic er verdt :D:love:

Lenke til kommentar

Nice dag, kom på i ettermiddag, respeccet til Disc / Holy, dro til UBRS med en lvl 60 guild....og har vært i Hillsbrad og fått 180HK på 1 1/2 time i 10 manngruppe...

Fant ut av Disc / Holy suger å grinde med, så jeg respeccer tilbake og kjapper meg opp itl 60!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...