Gå til innhold

Hvordan har din dag i Azeroth vært?

Anbefalte innlegg

Idag har jeg dinget fra 46-48, vært to ganger i Zul`Farrak, lame gruppe første gang, supergruppe andre gang (Fikk Bad Mojo Mask <3 )...samme gruppe dro til Maraudon etterpå, gjorde ferdig 5 av 6 quests, unntatt Princess....senere i natt dro jeg på boss run (Landslide, tinkerer, rotgrip og princess) med noen kompiser (59 rogue, 50 mage, 50 warrior, 58 shammy), og jeg fikk lov av magen å få daggern til princess (?) 11 int bla. men lot han få rolle på cloth, siden han sa han skulle hjelpe meg med det senere...og at han satset på sword i stedet....imorgen blir det nye runs...

Hvordan har din dag vært?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Jeg har en lvl 36 NE druid og en lvl 20 UD rouge. Druiden sitter jeg fast med, har bare røde elite quester og slikt, har grindet en del også men jeg har så dårlig gear så det går treigt. Rougen liker jeg ikke å spille med så for tiden er WoW ganske så kjedelig og accounten min har gått ut og vet ikke helt om jeg gidder å kjøpe et nytt gamecard....

Men har lagd meg noen test char's og det er litt moro da, som jeg spiller på nå. :)

Lenke til kommentar

La meg berette om min fredag i Azeroth :love::love::love:

Kommer fra skolen og tar meg en tur innpå WoW. Blir med på et BRD-run med noen guildies for å ta onyxia chain-quests. Loot-messig var turen helt fantastisk. Fant Formula:Smoking Heart of The Mountain Sjekk median price! 3-4 ubetydelige grønne, og Hurricane bua!!!. Tilsammen 16g i vendorcrap og penger, pluss formulaen og bua som jegfikk. De andre dropsa var (ETT brd-run) Pattern: Mooncloth Bag, Bloodrazor (epic), og Lifestone(epic), som de andre i gruppa fikk.

Senere på kvelden var det MC-run, og fy faen det var morro. Klarte ikke å ta Lucifron, men jeg er jævlig fornøyd i og med at det var første gangen!

Lenke til kommentar

Det har vært en fin dag. Det startet i Stonetalon Mountains hvor jeg drepte noen harpies og Cenarion-folk. I tillegg løp det en Paladin forbi meg etterfulgt av 2 Shamaner. Kunne ikke gjøre annet enn å hjelpe til med dengingen av Paladinen, ettersom jeg hadde blitt ganked 4 ganger av en Paladin fra før.

Etterhvert gikk turen til Tarren Mill hvor jeg fikk questet litt. Kom en lvl ?? NE og drepte meg på et slag, men det er jo bare bra for meg. Blir psyket opp til å denge den stygge alliansen. Etterhvert kom det en lvl ?? Druid som jeg trodde skulle ganke meg. Jeg skrev /smile og hun hjalp meg i ca. 20 minutter med questing. Kjempesnilt.

Plutselig dukket det opp en Gnome. Han skjønte visst ikke tegninga og ganked meg mens hun hjalp meg. Jeg som trodde Gnomes hadde høy intellect.

Videre gikk turen til Ashenvale. Fantastisk skog, som dessverre må hugges for at The Horde skal gjøre seg sterke (Mohahahha). For hvert tre som hugges, gråter en NE.

Her møtte jeg på en Druid. 4 lvler under meg. Den så meg og gikk i catform og stealth. Likevel kunne jeg se den. Jeg skrev /wave og lo. Tror den ble litt skremt, så den ruslet bort til et tre og gikk i dekning. Jeg funderte på om jeg skulle denge den eller ikke. Etter press fra guildchat, ble til at jeg ble kalt både det ene og det andre. Måtte visst drepe druiden for å bli med i gjengen :(

Mye moro i skogen. Nå sover Ghal etter en lang dag som offer for Alliansen.

EDIT: Sikkert en del skrivefeil, men orker ikke å rette nå.

Endret av CobraM
Lenke til kommentar

I går: Ettermiddagstur i Zul'Farrak

Begynte i Stormwind, og ruslet over til Ironforge for å auksjonere vekk noe greier jeg fikk på det ørtende Scarlet Monastery-run'et jeg var med på (ni runs før vi fikk Ravager -.-). Så gikk det masse tid med på å lage Shadoweave til en guildmate, før jeg kastet meg på en gryphon til Menethil, og videre tok båt til Theramore. Så fra Theramore til Gadgetzan, og jeg begynte etter hvert å bli rimelig lei å være i transit.

Utenfor Gadgetzan så jeg en Gnome Warlock som lekte seg med en Orc Shaman som var to levels over ham. Da Shamanen prøvde å stikke av, ble han fearet inn i Gadgetzan-vaktene, og slaktet - jeg holdt på å knekke sammen av latter, naturlig nok.

Kjapp tur innom Steamwheedle Port og Shimmering Flats Raceway for å sanke opp litt quests, så til Feralas for å sanke noen sjeler til et Troll i Steamwheedle Port, før han gav meg Zul'Farrak-questet jeg var ute etter.

Så. Samlet man troppene, og satte kursen mot Zul'Farrak.

Denne gangen gikk hele greien veldig knirkefritt - Vi var meg (Warlock, 45), og noen guildies (46 Rogue, 54 Paladin, 51 Warrior), og en 57 Mage som av en eller annen absurd grunn ville være med da jeg annonserte en ledig plass. Alle oss andre hadde et eller flere quests, så jeg fatter fremdeles ikke hvorfor level 57-mannen ville være med. Nuvel, han gjorde det iallefall betraktelig lettere.

Jamen ble ikke nevnte Mage veldig glad i Curse of Elements, særlig når han brukte den "garantert crit"-saken, og Pyroblast på noen som var CoE-ed.

Vi kom til Gahz'Rilla (eller noe), og drepte den uten problemer, selv med en Paladin som eneste healer (riktignok holy-specced).

Så ruslet vi videre, og kom til den meget omtalte TRAPPEN i Zul'Farrak.

Denne hadde jeg hørt så mye om at jeg var sikker på at verden ville gå under og Trollene skulle få automatvåpen. Men neida. Alle slaver, lakeier, og elite-folk, og til slutt Shadowpriest-etellerannet og kameraten hans strøk med, og det samme gjorde Sergeant Bly og gjengen hans - uten at noen av oss døde. Her fikk jeg Bad Mojo Mask, eller hva den heter, en kjærkommen erstatning for tingen jeg gikk med på hodet.

Så gikk vi mot høvdingen i Zul'Farrak (som jeg naturlig nok ikke husker hva het), og her måtte vår kjære level 57 Mage forlate oss.

Guardian-sakene var litt verre enn jeg hadde planlagt, siden alle fire kom samtidig. Samtidig fikk jeg et fint eksempel på hvordan det går når tanken dør, for da fikk jeg all aggro. Hurra. Naturlig nok ble jeg revet i filler da de tre gjenlevende snudde seg mot meg, men jeg rakk da å ta en med meg og slenge ut noen corruptions på de som var igjen. Rogue/Paladin-duoen som nå levde, ryddet opp i resten av dem, stablet oss på beina igjen, og vi drepte dem vi kom for. På veien ut tok vi med oss Witch Doctor-karen i området med alle gravene, og jeg fikk en flott stav.

Helt på slutten bestemte vi oss for å ta en siste named mob, troll i hule som påkaller øgler (Lizard-et-eller-annet) i hopetall.

De fleste av øglene var non-elites, og vi hadde ikke egentlig tid til å bry oss om dem - Så vi ignorerte dem mens vi slaktet nevnte troll.

Faktisk brøt jeg med alle tradisjoner, og brukte (AoE) Fear (i instance!! Noe man ikke akkurat gjør til vanlig) - Saken her var at vi hadde usannsynlig god plass, ingen ekstra mobs, og veldig mange non-elites som var alt annet enn begeistret for oss. Da Trollet gikk ned, gikk tanken også ned, og så døde vi, sånn en etter en. Dette var forsåvidt planlagt, siden Paladinen var soulstoned, og alle lizard-sakene despawnet med en gang vi var døde. De kom ikke tilbake da vi rezet, så vi lootet trollet, og red ut. Det fungerte faktisk fint, med unntak av en lag spike som holdt på å drepe oss.

Gikk fra 6/117k til 94/117k exp på selve instancen, og turn-in av alle questene jeg gjorde. Fikk gjort alle sammen på første run. Veldig kjekk session, 2-3 timer, masse loot, og nesten level.

Ble mye tekst dette her. Jaja. Er på skolen, så jeg er vel unnskyldt.

Lenke til kommentar

Nei vi prøvde oss på ragnaros i går kveld og fikk han ned til 27%, brukte ca100g på mc i helga + ragnaros og måtte farme litt penger i kveld. Så drev med det til jeg skulle på skola og nå sitter jeg shit trøtt på skola og kjeder meg.

Lenke til kommentar

Idag har det vært en såkalt "kjedelig" dag i Azeroth, har ikke orket å gjøre en døyt...ikke grinding eller noe, har bare brukt masse spenn på å skille tailor (Mooncloth :D), gikk fra 1 til 225...

Og i natt har jeg og to lvl 60 Warlocks i guilden hatt det jævli gøy i Hillsbrad, knuste masse lvl 60`s :D Warlocks er en utrolig undervurdert klasse! Pwner noe vannvittig!

Lenke til kommentar

I går så brukte vi faktisk kun 1 time på å skaffe folk til et UBRS raid. Kan ta av og til 2-3 timer på denne drittserveren (warsong). Brukte også kun 1 time til på å endelig komme i gang i instancen (møtte på horde på veien).

Vi ble wipet i første rommet pga noen bestemte seg for å fear'e... :roll:

Men etter det så gikk det bra hele veien. Helt til The Beast, da en n00b rogue ninja'et skinning kniven. Kaller han n00b fordi han skrek at han "trengte" denne ringen som droppet fra Rend. :nei:

Han ble kicket raskt og vi fikk en erstatning med en gang, i form av en rogue med fullt shadowcraft set og dal'rend set. :) Vi drepte så General Drakkisath som droppet hunter chest armoren for 3 gang på rad elns. Plager ikke meg for jeg har LF chesten, mangler bare shouldersene og Doomsaw'en fra UBRS. Men som vanlig, nok et raid uten loot.

Endret av Jan Åge
Lenke til kommentar

Jeg hadde det utrolig morsomt i Zul'Farrak igår! Gruppa bestod av 44 warrior, 46 warlock, 47 druid, 49 priest og meg som 47 rogue. For en gangs skyld hadde vi skikkelig tank, og det hele gikk knirkefritt. Tok alle bossene bortsett fra "godzilla" uten en eneste wipe, til og med øglemannen, men det var på hengende håret noen ganger.

Trappeangrepet er et skikkelig høydepunkt som alle bør glede seg til hvis de ikke har gjort det før:)

Prøvde "Damage done" modden for første gang igår, jeg endte opp med 40% av all damagen, warlock og warrior hadde 20 % hver, mens priest og druid hadde ca 10 %. Backstab spam;)

Det eneste skåret i gleden var at det ikke droppa noe leather, men jeg fikk i det minste en fin questreward ring.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...