Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Saab 9-5 Aero

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg og en venn sjekket opp, det er ingen eksamen eller noe. Du må kun være der. Ergo tenkte vi å kjøpe inn en kasse brus, noen poser chips, og få det overstått. :p

Jeg ville tatt det litt seriøst vertfall. Du får et relativt stort ansvar når man har lappen, og utifra dine holdninger til andre mennesker, samt genene dine fra din mor, så står du et stykke bak i køen for mennesker jeg vil møte i trafikken. :)

Lenke til kommentar
Dumt at du da ender på midten som en middelmådig en :!:

Men det holder jo, tross alt. ;)

Mine holdninger i trafikken er svært gode. Det er knapt en bil som ikke stopper for meg når jeg er fotgjenger og skal over en gate. Dog, noen tuter, men de stopper når jeg går ut og strekker hånden ut, men ned. Ifølge venner av meg virker jeg overlegen, fordi jeg ikke strekker armen rett ut som noen andre gjør, men fordi jeg visstnok ser ut til å mene at bilen er mindreverdig meg. :p

Lenke til kommentar
Dumt at du da ender på midten som en middelmådig en  :!:

Men det holder jo, tross alt. ;)

Mine holdninger i trafikken er svært gode. Det er knapt en bil som ikke stopper for meg når jeg er fotgjenger og skal over en gate. Dog, noen tuter, men de stopper når jeg går ut og strekker hånden ut, men ned. Ifølge venner av meg virker jeg overlegen, fordi jeg ikke strekker armen rett ut som noen andre gjør, men fordi jeg visstnok ser ut til å mene at bilen er mindreverdig meg. :p

Her i Bergen stopper bilene for meg vertfall. :p Blir ikke noe sur hvis de ikke stopper, kommer uansett en sjangse for å komme over veien.

Å strekke ut hånden for å gå, er noe jeg faktisk ALDRI har gjort før.

Litt OT. Men, hvor gammel er du JoachimR?

Lenke til kommentar

Tror du får lov å øvelseskjøre i den nye Saaben da? :yes: Har et par kamerater som hadde slike dumme innvendinger, du kan ødelegge bilen etc. Værste var vel at den ene bilen var 87 modell og så ut som\ var et vrak :!:

anbefaler deg å øvelseskjøre med manuell gir slik at du lærer deg å gire skikkelig, det er nemmelig ikke alle som får til giringen skikkelig før de har kjørt litt. Kanskje en grunn til å få seg sin egen bil he he

Til topic: Gratulerer med ny bil, kanskje en av de siste som ruller ut av Trollhettan :D

Lenke til kommentar

Er nok blandt de siste vil jeg tro. Den er den siste før de tar ferie i Trollhttan... Og så var det jo om arbeiderne får komme tilbake etter ferien da...

Fordi det visstnok virker overlegent, og særlig utlendinger finner det frekt. Men nok om det. Har ingenting med saken å gjøre...,

Tviler nok på at jeg får øvelseskjøre i den ja...

Lenke til kommentar

Uansett... Hvor kjipt er det ikke å øvelseskjøre med 250 hester under panseret? Du vet du har masse kraft på foten, men en forelder som begynner å gneldre som en illsint bikkje dersom du leker deg litt... Personlig synes jeg det fortsatt er ufattelig kjipt å kjøre bil sammen med foreldrene mine! Meeen pappas bil alene :) Himmel!

Min bil: 1.6 102hk vs. Pappas: 3.2FSI 255hk

Min er litt mer trist for å si det sånn!

Lenke til kommentar
Uansett... Hvor kjipt er det ikke å øvelseskjøre med 250 hester under panseret? Du vet du har masse kraft på foten, men en forelder som begynner å gneldre som en illsint bikkje dersom du leker deg litt...

Fixed! :)

En sak som utelukker geværskudd? Ren gjetning, lenge siden jeg var på jakt.

Det blir jo noen hester nå, er ikke sikker på antallet. Men selv Ford Mondeon tror jeg har over 200... :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...