mcgroven Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Flere entusiastiske gamere har ventet på spennende S.T.A.L.K.E.R. siden utviklingsstart i 2001. Utviklerne må være veldig opptatt, for i Los Angeles var det ikke spor etter dem. Les mer Lenke til kommentar
ttt Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 dette plager ikkje meg. siden utviklingsstart i 2001 starta ikkje utviklingen av stalker i 2002? (utviklingen av motoren og eit par andre ting starta i 2001, men utviklingen av stalker som vi kjenner det vart vel ikkje offisielt starta før 2002) Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Virker som utviklerne av Stalker gjør det mange spillutviklere aldri gjør, og det er å finpusse spillet ut i de ytterste kanter. Half-Life 2 må være det mest "rene" spillet jeg har sett per i dag, men hadde allikevel noen mangler her og der. Håper Stalker blir enda bedre. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Virker som utviklerne av Stalker gjør det mange spillutviklere aldri gjør, og det er å finpusse spillet ut i de ytterste kanter. Men jo lengre det blir utsatt desto større blir fallhøgden. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 ber om at det ikke blir kansellert ass. eller utsatt så sinnsykt mye lenger. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 ber om at det ikke blir kansellert ass. eller utsatt så sinnsykt mye lenger. tviler på at dei kansellerer eit spel som er nesten ferdig (har vert snakk om rundt 90-95% ferdig). og sidan spelet ikkje har nokon utgivelsedato, så kan det vel ikkje utsettast. uansett så går var den siste uttalelsen at dei ville satsa på å få gitt ut spelet i år (nærmare juletider). Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Satte HL2 en rekord i utsetting?? Hva i huleste skjedde med DNF da?? BTW: De kan jo ikke bare "ikke møte opp"! De satte seg opp på den forbanna lista over utviklere som skulle vise frem sitt produkt, så da får de så sannelig hute seg inn i den salen! Lenke til kommentar
nlaBlah Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 MeTa][iC, satt akkurat å tenkte på DNF mens jeg leste artikkelen må være en slags universell rekord av noe slag det da.. uansett.. "S.T.A.L.K.E.R. (developed by GSC Game World), which has been present at several E3s was totally missing at THQ's booth. The team, which is behind schedule with the game, remained at home in order not to pause their workings on the shooter. To make up for the absence at E3, a really big presentation is planned for the upcoming German Games Convention in late summer, THQ confirmed." så da får vi bare krysse fingra og håpe på bedre nyheter da, i august Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 "S.T.A.L.K.E.R. (developed by GSC Game World), which has been present at several E3s was totally missing at THQ's booth. The team, which is behind schedule with the game, remained at home in order not to pause their workings on the shooter. To make up for the absence at E3, a really big presentation is planned for the upcoming German Games Convention in late summer, THQ confirmed." Det var vel det vi tenkte var grunnen. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Jeg skjønner utviklernes situasjon, men det jeg ikke skjønner, er hvorfor de ikke i det minste kunne få en talsmann til å komme dit og briefe folk om hvor de står i utviklingsfasen, uten å måtte vise noen hel-imponerende videoer og BETA-demoer! Tror ikke det er SÅ vanskelig å bare få en til å reise dit, og bare forklare litt, da mange (i allefall jeg) ville verdsatt dette. Og om de hadde sendt en talsmann, så hadde jo ikke dette gjort selve utviklingsteamet noe svakere! (han er jo en talsmann, og ikke en av utviklerne!) Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Før det kom noen uttalelse, så sa jeg dette: http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=...dpost&p=4204495 Og ja, selvfølgelig ville det ikke hindret utviklingen av spillet om de sender en PR-mann for å vise fram litt saker og ting, eller i minste fall snakke litt om spillet. Det er jo bare nok en hendig unnskyldning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg