norseson Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 (endret) Hei jeg har et lite problem meg Photoshop. Trykker for å lage en stroke med svart. Men det kommer ingen strek. Dette problemet kom plutslig. La akkurat samme stroken engang før då gikk de uten problem.. Legger inn et bilde så dere sjønner hva jeg mener Endret 21. mai 2005 av norseson Lenke til kommentar
svamp Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Kanskje lettere å prøve i programvare eller visuell kreativitet med dette spørsmålet Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Du må fylle den "firkanten" med noe først. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Har du prøvd på forskjellige layere? Lenke til kommentar
norseson Skrevet 21. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2005 Har du prøvd på forskjellige layere? Ja der er et layer som heite navigation og eit som heite knappar. Eg skal lage ei knappe(meny)linje inni navigation firkanten. Når eg gjør sånn eg har gjort på bilde så kjeme de ikkje noke i det heile tatt.. Lenke til kommentar
phax Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 (endret) edit -> stroke, så funker det. edit: evt visst du vil gjøre det på den måten du gjør nå så må du fylle selection med en farge for også bare skru ned fill på 0% visst du skal ha det gjennomsiktig der. Endret 21. mai 2005 av phax Lenke til kommentar
norseson Skrevet 21. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2005 edit -> stroke, så funker det. edit: evt visst du vil gjøre det på den måten du gjør nå så må du fylle selection med en farge for også bare skru ned fill på 0% visst du skal ha det gjennomsiktig der. edit: evt visst du vil gjøre det på den måten du gjør nå så må du fylle selection med en farge for også bare skru ned fill på 0% visst du skal ha det gjennomsiktig der. Hmmm? Lenke til kommentar
phax Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 ja altså visst du vil bruke den metoden du har brukt ellers der med layer style for å lage stroke (har vel litt mer kontroll da) så trenger du og fylle det området du skal ha stroke rundt for at det skal fungere. men visst du ikke vil ha en fyll farge der så går du bare på layers og velger fill til 0%, (finnder det under opacity) skjønner? ble kanskje bare mer forvirring nå. Lenke til kommentar
norseson Skrevet 21. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2005 Jepp takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå