Gå til innhold

Lite problem med photoshop 7.0

Anbefalte innlegg

Hei jeg har et lite problem meg Photoshop. Trykker for å lage en stroke med svart.

Men det kommer ingen strek. Dette problemet kom plutslig. La akkurat samme stroken engang før då gikk de uten problem..

Legger inn et bilde så dere sjønner hva jeg mener

post-76-1116640334_thumb.jpg

Endret av norseson
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har du prøvd på forskjellige layere?

Ja der er et layer som heite navigation og eit som heite knappar. Eg skal lage ei knappe(meny)linje inni navigation firkanten. Når eg gjør sånn eg har gjort på bilde så kjeme de ikkje noke i det heile tatt.. :hmm:

Lenke til kommentar

edit -> stroke, så funker det.

edit: evt visst du vil gjøre det på den måten du gjør nå så må du fylle selection med en farge for også bare skru ned fill på 0% visst du skal ha det gjennomsiktig der.

Endret av phax
Lenke til kommentar
edit -> stroke, så funker det.

edit: evt visst du vil gjøre det på den måten du gjør nå så må du fylle selection med en farge for også bare skru ned fill på 0% visst du skal ha det gjennomsiktig der.

Hmmm?

Lenke til kommentar

ja altså visst du vil bruke den metoden du har brukt ellers der med layer style for å lage stroke (har vel litt mer kontroll da) så trenger du og fylle det området du skal ha stroke rundt for at det skal fungere.

men visst du ikke vil ha en fyll farge der så går du bare på layers og velger fill til 0%, (finnder det under opacity)

skjønner? :) ble kanskje bare mer forvirring nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...