Joachim_F Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Star Wars: Battlefront II er på vei, og vi har fått en demonstrasjon av spillet hos LucasArts. Likte du originalen er sjansene store for at du trygt kan glede deg til oppfølgeren. Les mer Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Ser jo ganske artig ut det der...det forrige var for ensformig til at jeg falt helt for det...får håpe de har lært denne gangen og gjort det mer "spennende".. Lenke til kommentar
mummi-pappa Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Ser jo ganske artig ut det der...det forrige var for ensformig til at jeg falt helt for det...får håpe de har lært denne gangen og gjort det mer "spennende".. Enig, alt for ensformig. Men dette ser rimelig heftig ut ja Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Når det gjelder den siste store nyheten, altså innhold fra Star Wars: Episode II, er det snakk om både spillkarakterer (som General Grievus) og nye typer "kjøretøyer". Mener du ikke Episode III? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-9MaQoRVt Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Når det gjelder den siste store nyheten, altså innhold fra Star Wars: Episode II, er det snakk om både spillkarakterer (som General Grievus) og nye typer "kjøretøyer". *Skrivefeil detected *Pirkemodus activated Grievous. Ooog, som sagt, så er det episode 3. For å holde seg til topic, så ser spillet svært bra ut, jeg likte eneren, og gleder meg allerede. Lenke til kommentar
Tuffeluffe Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Når er det spillet kommer ut til pc?!? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg