asad Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Morrowinf var koge ja! Gleder meg utrolig selv. HL og Morrowind kan ikke sammenliknes Saken med meg, er at jeg ikke klarer å glede meg til spill som HL , Stalker, og alle "Korte" spill. som det tar noen dager å runde. Oblivion derimot, der man bruker masse tid på å utvikle sin char, er perfekt for meg ... Helt korrekt! HL2 er jo kremen av dataspill, og slike spill er de mest populære og mest skapte. Derfor er Mwind for meg, fortsatt toppen! *flashback* Husker da jeg svømte over et vann i Morrowind, og kom til en liten øy. Ble da klar over størrelsen. Fikk en deilig lykkefølelse da, siden alle spilla jeg hadde spilt var alt for små for meg på den tiden :!: Men, det er fortsatt 1/2 år til det kommer da. Hvis ikke litt mer. KOmmer helt sikkert til å kjøpe et av de nye gpu`ene rundt den tiden regner jeg med. Ja, kun pga Oblivion faktisk. hehe. Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Jeg kjøpte ny PC i Morrowind-begynnelsen. Har den samme PC-en enda, og den bli ikke oppdatert før en Oblivion release. Skal til og med legge vekk noen tussinger på oppdateringen... si 7000? Lenke til kommentar
asad Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 (endret) 7k er masse. Skal prøve å få spart til et fudo kort eller g70. Regner meg det vil gå glatt da. Har a64 3200, 1gb ram, 6700GT nå. Får jo litt spenn for det og Endret 24. mai 2005 av asad Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 må ha spillt morrowind i over en månde tilsammen, kanskje mer.. Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 (endret) Ja, huff. Håper de ikke har sånn: "Gameplay-timer" i Oblivion. Blir bare deprimert av slikt. You've been playing Oblivion for 5 weeks, 3 days and 13 hours - 6 weeks, 1 day and 3 hours since installation. Endret 24. mai 2005 av (jonas) Lenke til kommentar
Xoduz Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Angående systemkrav: Ganske sikker på at jeg las et eller annet sted at en av utviklerene til Oblivion jobbet på en PC med Radeon 9600, og det burde jo tilsi at det er håp også for de uten det nyeste av det nyeste Lenke til kommentar
asad Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Angående systemkrav:Ganske sikker på at jeg las et eller annet sted at en av utviklerene til Oblivion jobbet på en PC med Radeon 9600, og det burde jo tilsi at det er håp også for de uten det nyeste av det nyeste lol :!: Går visst ikke så bra med bethseda ( stavet sikkert feil, men jeg husker ikke navnet akk nå ) siden noen av Oblivion UTVIKLERE sitter på en radeon 9600 ^^ Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Det var ikke 9600, det var 9800XT eller hva det heter. Det var Kathode som har det om jeg ikke husker helt feil. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Jeg tror det er bull at noen som helst spillutvikler (til et slikt spill) sitter med et radeon 9600 Lenke til kommentar
felzius Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Jeg var tilstede på en lukket visning hos Bethesda, og kan bekrefte at dette er helt fantastisk. Jeg elsket Morrowind, og dette blir definitivt dobbelt så imponerende. Grafikken og ETC... Begynner å grine jeg Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Jeg likte det jeg så. Ble ikke så gira første gangen jeg så filmen da. Men etter å ha sett den en gang til kom hele stemningen rasende ned over meg. Nå har jeg sett filmen ørten tusen ganger og studert hvert stillbilde med Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Hva med systemkravene? Noe sted de står? Har 1gb RAM, AMD Athlon 64 3200+ og Radeon 9200... Investere i nytt skjermkort kanhende? CPU'en og rammen går vel greit... Noen forslag til kort jeg kan kjøpe? Helst ikke så dyrt... Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Jeg var tilstede på en lukket visning hos Bethesda, og kan bekrefte at dette er helt fantastisk. Jeg elsket Morrowind, og dette blir definitivt dobbelt så imponerende. Grafikken og fysikken er helt optimal, fra måten du kan kaste ting på bøtter og se dem ramle ned, til graveringene i sverdet og blodspruten som dekker det. I tillegg ser det ut til å ha et ultrasolid innhold. Det nye sosiale systemet for NPC-ene er uhyre spennende. De viste en liten demonstrasjon der spilleren ble med en dame hjem. Hun hadde en hund som hun pratet med og som hun ga mat når den ga uttrykk for å være sulten. Hun prøvde å skyte på blink, fant ut at hun var elendig (ingenting er skriptet) og bestemte seg for å legge seg til å sove. Og da sa hun "I think you better leave, I'm not feeling like myself right now". Alt dette var fullstendig uskriptet. Innbyggerne lever ekte liv, de har ekte lyster de må oppfylle slik som sult og tørste, og har de ikke penger vil de stjele det for å overleve. De legger seg på kvelden og står opp om morgenen, går på jobb og så videre. Enda mer detaljert enn Gothic 2. Og Oblivion har over ett tusen NPC-er! Dette blir bra. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Hva med systemkravene? Noe sted de står?Har 1gb RAM, AMD Athlon 64 3200+ og Radeon 9200... Investere i nytt skjermkort kanhende? CPU'en og rammen går vel greit... Noen forslag til kort jeg kan kjøpe? Helst ikke så dyrt... Nytt skjermkort er nok å anbefale ja Men RAM of CPU burde vel gå helt fint. Lenke til kommentar
Chrichton Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Jeg tror det er bull at noen som helst spillutvikler (til et slikt spill) sitter med et radeon 9600 Helt enig. En utvikler burde heller ha et gammelt Geforce2 MX eller lignende. En utvikler skal skrive kode, tekstbasert, eller tegne opp ting i 2D grafikk som input til rendering-motoren. En utvikler har mye mer bruk for dual-cpu, masse RAM og rask disk. Helt bortkasta å sløse penger på på skjermkort. Testerne derimot bør ha tilgang til alt fra Matrox Millennium til 6800 Ultra SLI så de kan sjekke hvilken hardware de kan kjøres på. For de som ennå ikke har skjønt det: En utvikler på et så stort prosjekt sitter og jobber med sin ene bestemte ting, f.eks en som sitter med AI-kode for oppførsel, en som får været til å stemme etc ...., han sitter ikke og bygger hele dritten alene og tester alt hver time. Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Jeg tror det er bull at noen som helst spillutvikler (til et slikt spill) sitter med et radeon 9600 Helt enig. En utvikler burde heller ha et gammelt Geforce2 MX eller lignende. En utvikler skal skrive kode, tekstbasert, eller tegne opp ting i 2D grafikk som input til rendering-motoren. En utvikler har mye mer bruk for dual-cpu, masse RAM og rask disk. Helt bortkasta å sløse penger på på skjermkort. Testerne derimot bør ha tilgang til alt fra Matrox Millennium til 6800 Ultra SLI så de kan sjekke hvilken hardware de kan kjøres på. For de som ennå ikke har skjønt det: En utvikler på et så stort prosjekt sitter og jobber med sin ene bestemte ting, f.eks en som sitter med AI-kode for oppførsel, en som får været til å stemme etc ...., han sitter ikke og bygger hele dritten alene og tester alt hver time. Det visste jeg faktisk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå