Gå til innhold

TES: Bethesda slapp nettopp Oblivion-traileren fra E3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg var tilstede på en lukket visning hos Bethesda, og kan bekrefte at dette er helt fantastisk. Jeg elsket Morrowind, og dette blir definitivt dobbelt så imponerende. Grafikken og fysikken er helt optimal, fra måten du kan kaste ting på bøtter og se dem ramle ned, til graveringene i sverdet og blodspruten som dekker det.

I tillegg ser det ut til å ha et ultrasolid innhold. Det nye sosiale systemet for NPC-ene er uhyre spennende. De viste en liten demonstrasjon der spilleren ble med en dame hjem. Hun hadde en hund som hun pratet med og som hun ga mat når den ga uttrykk for å være sulten. Hun prøvde å skyte på blink, fant ut at hun var elendig (ingenting er skriptet) og bestemte seg for å legge seg til å sove.

Og da sa hun "I think you better leave, I'm not feeling like myself right now".

Alt dette var fullstendig uskriptet. Innbyggerne lever ekte liv, de har ekte lyster de må oppfylle slik som sult og tørste, og har de ikke penger vil de stjele det for å overleve. De legger seg på kvelden og står opp om morgenen, går på jobb og så videre. Enda mer detaljert enn Gothic 2. Og Oblivion har over ett tusen NPC-er!

Dette blir bra.

Lenke til kommentar
Jeg var tilstede på en lukket visning hos Bethesda, og kan bekrefte at dette er helt fantastisk. Jeg elsket Morrowind, og dette blir definitivt dobbelt så imponerende. Grafikken og fysikken er helt optimal, fra måten du kan kaste ting på bøtter og se dem ramle ned, til graveringene i sverdet og blodspruten som dekker det.

I tillegg ser det ut til å ha et ultrasolid innhold. Det nye sosiale systemet for NPC-ene er uhyre spennende. De viste en liten demonstrasjon der spilleren ble med en dame hjem. Hun hadde en hund som hun pratet med og som hun ga mat når den ga uttrykk for å være sulten. Hun prøvde å skyte på blink, fant ut at hun var elendig (ingenting er skriptet) og bestemte seg for å legge seg til å sove.

Og da sa hun "I think you better leave, I'm not feeling like myself right now".

Alt dette var fullstendig uskriptet. Innbyggerne lever ekte liv, de har ekte lyster de må oppfylle slik som sult og tørste, og har de ikke penger vil de stjele det for å overleve. De legger seg på kvelden og står opp om morgenen, går på jobb og så videre. Enda mer detaljert enn Gothic 2. Og Oblivion har over ett tusen NPC-er!

Dette blir bra.

:dribble:

*får frysninger*

Lenke til kommentar

Så denne i går, og jeg likte det jeg så, men syntes det var MYE glow/blur rundt våpen og folk, dette trenger selvfølgelig ikke være noe minus, men det så litt rart ut...

Altialt, gleder meg til jeg får kloa i dette spillet, eneste ulempen er at jeg bør ha ny hardware også :(

Endret av BrAtTeRn
Lenke til kommentar
Håper bare at pcen min er god nok til å kjøre det, tror ikke det skal bli noe problem.

Enig der. De lanserer nok ikke et spill som bare noen få prosent kan kjøre. Det blir nok sikkert et godt utvalg av grafiske valg som bør tilfredstille alt fra toppmaskinene til de mer middels dårlige.

Lenke til kommentar
Håper bare at pcen min er god nok til å kjøre det, tror ikke det skal bli noe problem.

Enig der. De lanserer nok ikke et spill som bare noen få prosent kan kjøre. Det blir nok sikkert et godt utvalg av grafiske valg som bør tilfredstille alt fra toppmaskinene til de mer middels dårlige.

Ja det bør de gjøre

Lenke til kommentar
Gleder meg stort til dette spillet. Ser ut til at det blir like revolusjonerende som morrowind!

:w00t: Bethseda :w00t:

Hva var egentlig så revolusjonerende med Morrowind?

Men dette ser sweet ut!! Gleder meg til det kommer. Har brukt altfor mye tid på Daggerfall og Morrowind, og det ser ut til at det kommer til å gå mye tid med på Oblivion også :D

Lenke til kommentar
Gleder meg stort til dette spillet. Ser ut til at det blir like revolusjonerende som morrowind!

:w00t:  Bethseda  :w00t:

Hva var egentlig så revolusjonerende med Morrowind?

Men dette ser sweet ut!! Gleder meg til det kommer. Har brukt altfor mye tid på Daggerfall og Morrowind, og det ser ut til at det kommer til å gå mye tid med på Oblivion også :D

Det er farlig å si slikt på The Elder Scrolls forumet ;)

Det er vel bare at det er så sinnsykt stort og fritt og bra :D

Lenke til kommentar

Jeg har et godt sosialt liv, men dette skal vekk ved lanseringen av Oblivion.

Morrowind var revolusjonerende i den forstand at det var sinnsykt stort, omfattende og kvalitet.

Ingen på den tiden kunne matche seg med mwind, og etter min mening: Ikke nå heller. Jeg har spilt litt HL2, men dette er max linært i forhold til mwind.

Lenke til kommentar
Jeg har et godt sosialt liv, men dette skal vekk ved lanseringen av Oblivion.

Morrowind var revolusjonerende i den forstand at det var sinnsykt stort, omfattende og kvalitet.

Ingen på den tiden kunne matche seg med mwind, og etter min mening: Ikke nå heller.  Jeg har spilt litt HL2, men dette er max linært i forhold til mwind.

Morrowinf var koge ja! Gleder meg utrolig selv. HL og Morrowind kan ikke sammenliknes ;) Saken med meg, er at jeg ikke klarer å glede meg til spill som HL , Stalker, og alle "Korte" spill. som det tar noen dager å runde. Oblivion derimot, der man bruker masse tid på å utvikle sin char, er perfekt for meg :w00t:

edit: eneste jeg er litt bekymret over, er maskinkrava. Håper jeg har god nok pc...

btw: http://www.elderscrolls.com/forums/index.p...howtopic=101271

Endret av asad
Lenke til kommentar
Morrowinf var koge ja! Gleder meg utrolig selv. HL og Morrowind kan ikke sammenliknes ;) Saken med meg, er at jeg ikke klarer å glede meg til spill som HL , Stalker, og alle "Korte" spill. som det tar noen dager å runde. Oblivion derimot, der man bruker masse tid på å utvikle sin char, er perfekt for meg ...

Helt korrekt!

HL2 er jo kremen av dataspill, og slike spill er de mest populære og mest skapte.

Derfor er Mwind for meg, fortsatt toppen!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...