bass_to_the_maxx Skrevet 15. juli 2002 Del Skrevet 15. juli 2002 er det noen som kan anbelfale et Scsi kort og en Scsi disk? jeg vil ha et Ultra160(LVD) system.. takker for svar! Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 15. juli 2002 Del Skrevet 15. juli 2002 Hva skal du bruke det til? Lenke til kommentar
bass_to_the_maxx Skrevet 15. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2002 jeg har blitt lei av IBM HDD min.. den er helt ræva! så tenkte jeg at jeg kunne prøve noe nytt.. for eksempel.. scsi.. jeg vil selfølgelig gå for det råeste men det må ikke koste så alt for mye da.. Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 15. juli 2002 Del Skrevet 15. juli 2002 Hva med for eksempel en Western Digital HD med 8Mb cache. En slik en fikk jo meget gode omtaler i en test av HW.no. Er ikke vits med SCSI til vanlig hjemmebruk. Dessuten kan du bruke mer penger til andre morsomme ting. Øl for eksempel. Lenke til kommentar
jonathan Skrevet 15. juli 2002 Del Skrevet 15. juli 2002 kjøp heller 120gb 8mb WD disken, den skal vist være drit digg. Spar pengene dine heller til SATA og oppgrader litt heftig da.. Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 15. juli 2002 Del Skrevet 15. juli 2002 Selv har jeg 2 stk Seagate Cheetah 10k rpm. Den ene er litt gammel og er UW2 (80 mb/s) og den andre er UW 160. Står på en Adaptec UW2 kontroller innebygd i et Asus hovedkort. Den nyeste (og raskeste) disken er veldig støysvak i forhold til den eldste, det gjelder både rotasjons-støy og hodemekanismen. Felles for begge er god aksesstid (5.4ms) og god ytelse. Har vært 100% stabile. Anbefaler gjerne Cheetah til andre, men husk kjøling. Mine står i et Chieftec fulltower med 80 mm vifter i front av harddiskbrønnene. Disse kjøler rikelig selv om de bare får 5 volt og må dra lufta gjennom madamens nylonstrømper for støvfiltering.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå