Gå til innhold

Laste ned driver til Creative Audigy 2

Gjest Slettet-IBL5Pam9QB

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-IBL5Pam9QB

Er det mulig å få lastet ned driver til Creative Audigy 2 på nettet?

Kan ikke finne igjen cd-en...

Har søkt etter drivere, men jeg finner kun oppdateringer som krever at en tidligere versjon er installert.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

På hjemmesidene til Creative finner du denne "update" filen : "Creative Sound Blaster Audigy2 and Audigy2 ZS Driver Update 1.84.55 (16.34 MB) 12 May 05"

Tror nok den skal fungere. Funker sannsynligvis både som en update og en fullstendig installasjon. Så får noen med Audigy2 kort bekrefte evt avkrefte om det stemmer,.....

Lenke til kommentar

Den oppdateringa fra 12. mai virka ihvertfall ikke her før jeg installerte CDen og noen tidligere oppdateringer fra siden.

Fant en driver fra 29. juli 04 på siden i dag og den trenger man ikke å han noen tidligere drivere for å installere. Bare å søke etter alle drivere til audigy 2-kortene og så skal den komme opp.

Lenke til kommentar

seff går det ann å hente hele driveren på sidene til creative!! har gjort det selv åd et funker utmerket uten cd`en!!

men du får ikke med de extra programmene som "creative volum control" å "eax consol".

Men de tror jeg du også kan hente fra den siden...

EDIT: den filen jeg har heter "EAX4DRV_AUDIGY2_1_84_50.exe"

Endret av Fat_ASS
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg har nettopp kjøpt et SB Audigy 2 Value kort, bulk, og etter litt leting på nett lastet jeg ned denne: http://www.soundcard-drivers.com/drivers/257/257553.htm . Kun drivere. Tar sin tid med analogt modem, men etter installasjon får jeg i alle fall OK lyd fra mitt nye hovedkort.

Hvis noen har CDen med programvare som følger med Retail versjonen av dette for salg, er jeg interessert.

PS:

Mitt forrige lydkort var integrert i hovedkortet, og i farten kom jeg til å tenke at det kunne være lurt å sjekke at "Onboard Audio" var disabled i BIOS. Ikke så dumt, for til min store glede oppdaget jeg at oppstart av en del programmer, feks MS Outlook gikk mye raskere etter dette.

Mvh

David

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte mitt fra pcutstyr.no for en uke siden og det eneste jeg fikk var kortet i en pose :-( men for 318 kroner kan man kanskje ikke forvente mer.

Men, bortsett fra driver og manual, er det noe spesielt jeg bør få med meg fra CDen ?

David

Lenke til kommentar

Har samme problem hær!

Har lett litt men finner ikke driverfil, der jeg får alle

instillingsmuligheter som før.

Creative SB Audigy 2

Det må da finnes noen som har lagt ut rubbel og pakke! (alt sammen)

-AIH-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...