Gå til innhold

TES: Hjelp til quest i en mod

Anbefalte innlegg

Hva med et glass blåseri?

Med hauger av glass! :love:

Hvet ikke hvordan det er i spillet fra før (kan man lage armour osv hvis man finner raw glass?)

Isåfall: En smed eller noe i byen som du kan gi råvarer til, så lager han våpen eller armour til deg!

Ser ut til å bli en super mod! Designet på byen var grisekult!

Gleder meg!

Er en del av planen enda men det skal vere hovedsakelig ebony og deadric

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tenkte jeg skulle poste ett screenshot.

Byen beggyner å ta form, men er fortsatt langt langt ifra å bli ferdi med den. Har knapt blitt ferdi med å finpusse Attrium utendørs. Har lagd noen interiør celler, men etterhvert som jeg finner på nye ting, så må jeg lage de om hele tiden :p

Litt om historien og byen:

Byen er maktsenteret til familien Odian. Det er en Highelf domminert handelsklan som hovedsaklig lever på å selge dyre våpen og dyr armor. Du må joine denne familien for å starte storylinen. Attrium er en noelunde nystartet by, men siden Odian familien er nokså rike og vellstående så har den vokst raskt.

I starten så kan du feks. bli sendt rundt til å levere varer eller samle sammen ore i minene deres, men ettersom du avanserer i rankene, så opner det seg nye og større muligheter. Vill ikke avsløre noe nå, men har prøvd å lagd byen og familien slik at det skal vere ganske så mange forsjellige ting & tang questene kan handle om. Plottet kan bli ganske spennende. Etterhvert som du graver deg dypere og dypere inn i plottet, jo mer groms graver du fram om familien, og plottet utvikler seg der etter.

Hvis det er noen som har noen flere idèr til storyline og quester så må dere ikke nøle med å poste det. Tar imot alle forslag med taknemmelighet.

post-175-1116711878_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Har en idé...hvis dere har hørt om en mod som heter "Erengard Mines" kan dere jo prate med han som ha mekka den...er noen major scripts der som gjør at du kan tjene tett med penger på en meget lovlig måte...last ned, test ut, og se om noen elementer kan brukes...så må dere prate med han karen og sjekke om dere får lov til å bruke noe derfra :thumbup:

Lenke til kommentar
Kanskje de driver noen eggminer i nærheten, og en quest kan gå ut på at du må cure blight på kwama queen'en?

Btw, si ifra hvis dere trenger betatestere til mod'en deres :)

Tellevanni rip off? :p

Beta testere ja, skal si fra når betaen er klar jeg ;)

Endret av KO-
Lenke til kommentar

Jeg liker hemmelige ganger. :yes:

Kunne det ikke vært en hemmelig dør i en vegg eller under vann som ledet til en gruve full av noe som het Attrium Ebony eller noe slikt? Du kunne jo for eksempe få et quest som begynner nå du finner et stykke av denne Attrium Ebonyen på bakken eller i en tønne eller noe, og skal prøve å finne ut hvor den kommer fra. Kanskje du kan vise det til en agent/rival som ber deg om å finne ut mer om det og hvor det kommer fra. :whistle:

Btw. Gleder meg til å se resultatet av denne modden, veldig bra hittil. :w00t:

Edit: Holder på å lære meg Construction settet selv. Gøy å se en halvferdig mod. :D

Endret av UGK
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...