Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Hei! har nå mekket ferdig trekassen min, og har selvfølglig mekka inni alle blacklights... men det som er er at når jeg skrur på disse, så kommer det en meget rar summelyd ut av inverteren... merket er sunbeam. Jeg er veldig redd for at de skal begynne å brenne elns, siden det er et trekabinett, og derfor lurer på om denne lyden faktisk skal være sånn, eller om det er unormalt og faretruende. noen andre med samme problem?? Mvh Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 min sunbeam inverter er helt stille.. tror du skal passe på den inverteren din du Lenke til kommentar
sigen Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Send mail til der du kjøpte den, kanskje du får ny. Tror det skulle gå fint Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 kanskje det er lurt ja Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 de to andre inverterne mine lager også en meget svak summelyd. De er helt nye! Lenke til kommentar
sigen Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Tror kanskje det er normalt med en lav summelyd, men jeg har ikke katoder selv. Noen som kan bekrefte/avskrefte? Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 ... men det som er er at når jeg skrur på disse, så kommer det en meget rar summelyd ut av inverteren... merket er sunbeam.. ... ..noen andre med samme problem?? Jepp, jeg har hatt samme problem ei gang, sente microplex en mail og fikk beskjed om at jeg måtte returnere den, så skulle jeg få ny. Så det er nok bare å pakke de(n) ned å sende tilbake. Lenke til kommentar
amarios Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 hadde sånn summelyd, men brydde meg ikke intill jeg kjente at det luktet svidd fra pc'en. da hadde inverteren og katoden tatt kvelden. flaks de ikke tok fyr! Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 akkurat det jeg er redd for Lenke til kommentar
Sgt_Stilongs Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 hehe. Jeg fikk ingen skummel lyd i min, men det kom en skummel lukt, og det var et skummelt syn å åpne den. Sendte mail til microplex, som jeg kjøpte den av, og fikk ny etter jeg sendt den inn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå