[makeway] Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 (endret) Hei! Jeg skal kjøpe meg digitalkamera til sommern, men er ikke helt proff på sånt med kamera :S Derfor tenkte jeg at jeg ville spørre dere! Skal bruke det til fest, Stranda, medie, skole.... må max koste 3000,- Takk for alle innlegg Endret 20. mai 2005 av [makeway] Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Hvis du svinger innom Japan Photo, kan du muligens få et supert lite kamera til lav pris. Jeg tenker på *trommevirvel* Nikon coolpix 5900. Du får det til 2700,-, og så bruker du de 300-500kr på minnekort. Nikon Coolpix kjøpte jeg i April, og er meget fornøyd. Oppstarten er rask, kameraet er veldig lite og stor LCD-skjerm. Lykke til! Billig er kameraet, imotsetning til Canon Ixus 50. Lenke til kommentar
Carlos Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Nikon Coolpix 5900 er et rigtigt godt bud, og det virker til at dem der har købt det eller storebror 7900 er meget tilfredse. Et bud kunne også være Pentax Optio WP der er vandtæt ned til 1,5 meter, hvis det skal bruges meget udendørs, ex. på stranden eller til fester hvor det kunne tænkes at der spildes øl... Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Hva med dette: http://www.ellos.no/?product_id=152945 https://prisguiden.no/produkt/21256 Lenke til kommentar
[makeway] Skrevet 21. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2005 Takk! Lurte på om Nikon coolpix s1 er noe bra? Lenke til kommentar
Carlos Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Det er endnu ikke testet af et seriøst netsted endnu, så vidt jeg ved, men hvis man skal prøve at soge noget generelt, så er det at kameraer hvor objektivet kører vertikalt i kamerahuset har en tendens til at producere mindre skarpe billeder end kameraer hvor objektivet kommer ud af kameraet. Men om det også er tilfældet med Nikon Coolpix S1 ved jeg af gode grunde ikke. Hvis du er interesseret i det, så ville jeg vente på en seriøs test med billeder lagt ud i fuld størrelse, og så kan du selv se om det dur til dit formål. Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 seriøs test av nikon coolpix S1 http://www.dpreview.com/news/0503/05031601nikons1.asp Lenke til kommentar
HotShotChicken Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 ser mer ut som en pressemelding spør du meg eneste test jeg har sett hittil er fra dinside Lenke til kommentar
fakefox Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Er på utkikk etter det samme så jeg har laget en liten oversikt. Lenke til kommentar
Covcon Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 ser mer ut som en pressemelding spør du megeneste test jeg har sett hittil er fra dinside Stemmer, det står at det er en pressemelding. Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 ser mer ut som en pressemelding spør du megeneste test jeg har sett hittil er fra dinside Stemmer, det står at det er en pressemelding. Selvfølgelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå