Gå til innhold

Bakgrunns musikk starter på nytt for hver side.

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har satt opp ei sie med bakgrunns-musikk, men for hver gang jeg bytter side så starter sangen på nytt.. er det en mulighet for å få det til å spille ferdig og så begynne på nytt evt.?

Bruker dette for å åpne sangen:

<embed width="1" height="1" src="LINK TIL SANGEN.mp3">

Mvh. SacrefiZer

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Jeg vil også anbefale at du dropper det. Dessuten, hva i h* har dette med PHP å gjøre? Hvis du absolutt vil ødelegge surfeopplevelsen til dine besøkende kan du legge lyden i en frame, men jeg fraråder det på det sterkeste.

Ikke bli som vg! Man har Winamp til å spille lyd i, og Opera/FF til å surfe med! ;)

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar

Vil bare si at det er tåpelig av dere som sier han skal droppe musikk på siden. Det er ikke noe svar på det han spør om og det må være opptil han selv om det skal være musikk der eller ikke.

Svar heller på det folk spør om så får dere heller være uenig inni dere selv. Til slutt vil jeg bare si at ideen med musikk i bakgrunn på ei band side synes jeg er flott.

Og svar til det du spør om. Tror også du må lage en frames for å få dette til. Men det klarer du sikkert :D

Lenke til kommentar

Samme hvilken metode du bruker for det - frames, flash, pop-up eller embed - ville jeg laget en funksjon for å stoppe det òg. Et pop-up vindu er jo bare å lukke, men da er jo faren for at det blir luket ut av pop-up-stoppere der. Skal du ha en frame med det, bør du ha en f.eks JS-fuknsjon i en eller annet frame med mulighet for å stoppe musikken; ikke alle er like begeistret for bakgrunnsmusikk på www.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Samme hvilken metode du bruker for det - frames, flash, pop-up eller embed - ville jeg laget en funksjon for å stoppe det òg. Et pop-up vindu er jo bare å lukke, men da er jo faren for at det blir luket ut av pop-up-stoppere der. Skal du ha en frame med det, bør du ha en f.eks JS-fuknsjon i en eller annet frame med mulighet for å stoppe musikken; ikke alle er like begeistret for bakgrunnsmusikk på www.

Rettelse: er glad i lyd på W3. W3 er for å lese tekst og bilder, ikke for at det skal komme masse jalla vg-dritt :p

Lenke til kommentar
Rettelse: er glad i lyd på W3. W3 er for å lese tekst og bilder, ikke for at det skal komme masse jalla vg-dritt :p

Okey da, er selv blandt dem så. Men det virker ikke alltid sånn, når det stadig dukker opp f.eks flash-baserte, interaktive sider, med lyd- og animasjonseffekter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...