zokra Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Er du helt vekk eller? Er status å ha den kraftigeste konsollen... :!: Hehe.. det virker iallefall sånn Dessuten, det er ikke så viktig med bra grafikk, er bare at PS har ligget bakerst grafikkmessig hele tiden siden PS1 . Og hva sammenligner du playstationene med?? Xbox kom jo over et år etter PS2 så du kan jo ikke sammenligne de grafikkmessig. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Bare synd at Playstation 3 har både kraftigst maskin OG beste spill Men Nintendo har jo også bra spill... Som Mario, Zelda osv. Men bare synd at jeg ikke liker eventyrspill lenger :!: Ikke skyt deg i foten nå..... Når skal folk skjønne at Nintendo ikke bare er Zelda og Mario? De har også en rekke spill som kommer på de andre konsollene. Mange av spillene til Nintendo lar deg også bruke de små grå en del, i motsettning til mange andre spill. Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Det folk baserer seg på er jo specs som Sony og Microsoft har utgitt, og tar man utgangspunkt i de så kan man si at den ene er kraftigere enn de andre. Om de specsa stemmer, får vi se etter utgivelsen. Men det er nå veldig dumt å juge om specs da. Ser heller ingen grunn til hvorfor de skulle gjøre det, de blir jo bare tatt i den løgnen siden isåfall. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Hvor kraftig maskinene blir har absolutt ingen betydning for neste konsollkrig. Det er og vil alltid bli spillene. Nå gjentar jeg ikke dette mer... så får dere diskutere uvitende videre. Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Er vel langt fra de fleste her som mener at det har så utrolig mye å si for hvem som vinner krigen. De fleste skjønner nok at det er spillene det kommer ann på, men nå vil vi jo se de fleste spillene på begge konsoller da så. Uansett, jeg syns det enkleste valget er å kjøpe begge. Da får man alle spillene, vil jo alltid være noen eksklusive titler til hver enkelt konsoll. Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Jeg sa ikke at DU har sagt det.Ifølge tallene hver av produsentene har kommet frem med er PS3 kraftigst. Og om det er usakelig at jeg sier at "Ps3 er kraftigst" Da er vel denne tråden og tråden sitt navn noe mindre usakelig? I følge tall som er gitt av produsentene, så er PS3 kraftigst til å simulere lyn, jordskjelv osv. Det er ikke gitt at den er kraftigst til spill. Jeg syns hele tråden er noe forbanna tull, selv om grafikk, for meg, er en ganske viktig del av spillopplevelsen. Det jeg sier er at ingen vet hvem som får den grafisk-beste kosollen. Personlig tror jeg det blir ganske jevnt... Men tiden vil vise om jeg har rett. Uansett så skal jeg ha begge konsollene. Men det blir nok bare PS3 som får stå fremme i stova. X360 er for stygg til at den får vises. Heldigvis er det trådløse kontrollere. Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Hvor kraftig maskinene blir har absolutt ingen betydning for neste konsollkrig. Det er og vil alltid bli spillene. Nå gjentar jeg ikke dette mer... så får dere diskutere uvitende videre. Tja. Jeg vil si meg litt uenig. Dersom det nintendo sier, om at revolution blir 2-3 ganger kraftigere enn gamecube, kommer jeg nok ikke til å kjøpe konsollen deres. Som jeg sa i forige post, grafikk er en stor del av spillopplevelsen for meg. Måtte jo ha meg en GC for å spille resident evil, men der er det jo syk grafikk for en konsoll å være. Med mindre det kommer noe totalt ekstraordinært til Revolution, så klarer jeg meg uten den. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Tja. Jeg vil si meg litt uenig. Dersom det nintendo sier, om at revolution blir 2-3 ganger kraftigere enn gamecube, kommer jeg nok ikke til å kjøpe konsollen deres. Som jeg sa i forige post, grafikk er en stor del av spillopplevelsen for meg. Måtte jo ha meg en GC for å spille resident evil, men der er det jo syk grafikk for en konsoll å være. Med mindre det kommer noe totalt ekstraordinært til Revolution, så klarer jeg meg uten den. Spillopplevelsen baserer seg ikke på hvor kraftig maskinen er. Spill til nå har god nok grafikk til at du kan leve deg inn i spillet. Tenke deg da grafikk som er 3 ganger bedre enn RE4 så blir det nok en god del eyecandy til de kresne. De unike med Revolution vil bli kontrollen, derfor tør de ikke vise den ennå. Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Er vel langt fra de fleste her som mener at det har så utrolig mye å si for hvem som vinner krigen. De fleste skjønner nok at det er spillene det kommer ann på, men nå vil vi jo se de fleste spillene på begge konsoller da så. Uansett, jeg syns det enkleste valget er å kjøpe begge. Da får man alle spillene, vil jo alltid være noen eksklusive titler til hver enkelt konsoll. Begge? Det kommer 3 konsoller, og vist det er revolution du har utelett er det jo litt morosmt at du seier at du får alle spillene med tanke på at nintendo er de som har mest ekslusive titler. Lenke til kommentar
Lskgutt Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Dem kontrollen til nintendo har sikkert touchsystem Dem prøvde det ut ved å lansere Nintendo DS og viderigjører det til kontroll Lenke til kommentar
TCi Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Dem kontrollen til nintendo har sikkert touchsystem Dem prøvde det ut ved å lansere Nintendo DS og viderigjører det til kontroll Nei, Iwata har sagt at den ikke vil være trykksensetiv. Reggie sier at vi må tenke oss en kontroll som kan spille NES/SNES/N64/GC og Revolution-titler. Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Dem kontrollen til nintendo har sikkert touchsystem Dem prøvde det ut ved å lansere Nintendo DS og viderigjører det til kontroll Nei, Iwata har sagt at den ikke vil være trykksensetiv. Reggie sier at vi må tenke oss en kontroll som kan spille NES/SNES/N64/GC og Revolution-titler. Hmm... Da har den styrestikke og kors, a og b -knapper.. Muligens ei styrestikke til... Ett par Skulderknapper... Lukter vanlig kontroll her... Lenke til kommentar
tåa Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Hvorfor gidder folk i det hele tatt å diskutere hvilken konsoll som er kraftigst? Kan man ikke bare kjøpe den man selv liker best og holde kjeft? Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 (endret) Hvorfor gidder folk i det hele tatt å diskutere hvilken konsoll som er kraftigst? Kan man ikke bare kjøpe den man selv liker best og holde kjeft? Og jeg har laga meg et bilde av hvordan Revelution kontrollen vil se ut _______________ | O NR | | O O + | | O O + + | | O _ _ | |______________| NR=Nintendo revelution Hvis du Quoter meg, vil du se hvordan bilde ser ut! Endret 22. mai 2005 av Fanta Boy Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Tja. Jeg vil si meg litt uenig. Dersom det nintendo sier, om at revolution blir 2-3 ganger kraftigere enn gamecube, kommer jeg nok ikke til å kjøpe konsollen deres. Som jeg sa i forige post, grafikk er en stor del av spillopplevelsen for meg. Måtte jo ha meg en GC for å spille resident evil, men der er det jo syk grafikk for en konsoll å være. Med mindre det kommer noe totalt ekstraordinært til Revolution, så klarer jeg meg uten den. Spillopplevelsen baserer seg ikke på hvor kraftig maskinen er. Spill til nå har god nok grafikk til at du kan leve deg inn i spillet. Tenke deg da grafikk som er 3 ganger bedre enn RE4 så blir det nok en god del eyecandy til de kresne. De unike med Revolution vil bli kontrollen, derfor tør de ikke vise den ennå. Stunts, dersom du husker det gamle bilspillet, var et spill jeg kunne leve meg inn i, men jeg ville blitt skuffet om det kom bilspill med den grafikken i dag. Greit, nå satte jeg det kanskje litt på spissen, men du må jo forstå at enkelte folk setter grafikk høyt. For meg er det lettere å leve meg inn i spill til mer naturtro de ser ut. Grafikken er en vel så viktig ting i utviklingen av spill som nyskapende gameplay. Hadde vi stått i ro på en av de tinga, ville nok spillene bli usansynlig kjipe etter en stund. Jeg sier ikke at det blir dårlig grafikk på Revolution, det er bare det at den mest sansynlig vil ligge et stykke under X360 og PS3. Før RE4 følte jeg egentlig at GC heller ikke var på høyde, grafisk, med konkurrentene. Men dersom den kontrollen blir fantastisk nyskapende, eller det kommer et spill på høyde med RE4, så får nok X360en og PS3en selskap av en Revolution. Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Spillopplevelsen baserer seg ikke på hvor kraftig maskinen er. Spill til nå har god nok grafikk til at du kan leve deg inn i spillet. Tja, man skal kanskje være litt forsiktig med å diktere slike ting for andre og uansett vil bedre grafikk kunne føre til enda bedre innlevelse og dermed bedre spill opplevelse. Spesielt hindrer dårlig lys og skygge effekter og masse aliasing artifact innlevelse for min del. Grafikk er veldig viktig for mange og hvis revolution er merkant svakere enn xbox360/PS3 tror jeg nok Nintendo vil tape på det. Dem har dog sin lojale fanbase. Tenke deg da grafikk som er 3 ganger bedre enn RE4 så blir det nok en god del eyecandy til de kresne. Revolution burde støtte HDTV som standard og 720p betyr 3 ganger flere pixler fra idag. Men jeg tror nok det 3x raskere tallet er ganske konservativt. Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 (endret) Tja, man skal kanskje være litt forsiktig med å diktere slike ting for andre og uansett vil bedre grafikk kunne føre til enda bedre innlevelse og dermed bedre spill opplevelse. Spesielt hindrer dårlig lys og skygge effekter og masse aliasing artifact innlevelse for min del. Ja, er litt enig med deg der! Spes. skrekkspill... Der er lys, skygge o.l. veldig viktig for inlevelsen i spillet! Blir mer skummelt.. Doom3 er ikke akkurat ett nyskapende spill, men det nytter seg av det beste innen teknologien, dermed skaper det skummle miljøer, noe som gjør spillet meget skummelt å spille! Endret 22. mai 2005 av Prebo Lenke til kommentar
TCi Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Tja, man skal kanskje være litt forsiktig med å diktere slike ting for andre og uansett vil bedre grafikk kunne føre til enda bedre innlevelse og dermed bedre spill opplevelse. Spesielt hindrer dårlig lys og skygge effekter og masse aliasing artifact innlevelse for min del. Grafikk er veldig viktig for mange og hvis revolution er merkant svakere enn xbox360/PS3 tror jeg nok Nintendo vil tape på det. Dem har dog sin lojale fanbase. Revolution burde støtte HDTV som standard og 720p betyr 3 ganger flere pixler fra idag. Men jeg tror nok det 3x raskere tallet er ganske konservativt. Ja, men det er i det lange løp jeg tenker på. Når grafikken ikke kan bli bedre så må spill tilby mer enn bare grafikk. Spill som Nintendo har leverer så godt gameplay at du glemmer grafikken (i mitt tilfelle). Dette går helt klart på personlige meninger og synspunkter, tviler på at vi noengang vil bli enige her. Men jeg tror ikke Revolution vil skuffe folk når det gjelder grafikk. Selv om MS og Sony har en sterkere maskin på papiret (Nintendo sitt er vel nesten blank), så vil ikke R bli noen sinke. Nintendo har alltid vært beskjedne når de snakker om ytelse om sine maskiner, da de mener det ikke betyr noe. Ser ingen grunn til at R ikke vil få HDTV støtte, men Japan er noe spesielle når det gjelder TV støtte. Nintendo har levert dårlig med støtte til nå. Men denne gangen vil jeg tro at de vil skjerpe seg. Og jeg er enig med at 3x raskere enn GC er konservativt, de har alltid vært det. Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Grunnen til at det til no ser ut som at de to andre er kreftigere en R er av den enkle grunn at Nintendo ikkje hypper opp hardwaren på konsollen sin på samme måte som sony/ms. Ingen veit kor kraftig R vil bli, den kan bli dobbel så kraftig som de to andre for alt vi veit. Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 den kan bli dobbel så kraftig som de to andre for alt vi veit. Tenk litt da.. Hvor skal de få plass til det i Revolution? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå