Kafarsken Skrevet 15. juli 2002 Del Skrevet 15. juli 2002 Lurte på en liten ting. Har en Dell inspiton med Firewire og et audigy lydkort. Xp Pro på stasjonær og XP home på dell. Hvordan deler jeg Telenor ADSL mellom dem(stasjonær direkte til adsl, Firewire til bærbar)? Hvordan setter jeg opp slik at jeg får tilgang til hd Prøvde med no small office og greier, men det må være noe jeg gjør feil På forhånd takk! Lenke til kommentar
Kafarsken Skrevet 15. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2002 Nå har jeg fikset nettveket lokalt, men jeg klarer ikke å komme meg på nettet. Noen som vet? Lenke til kommentar
Milla Skrevet 15. juli 2002 Del Skrevet 15. juli 2002 Du må konfigurere brannmuren til å slippe igjennom trafikk fra det lokale nettverket, ut på internett. Hva slags brannmur/firewall har du? Lenke til kommentar
Kafarsken Skrevet 15. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2002 Zonealarm. Hehe.. Prøvd uten firewall, da virket den. Vet du hvordan firewallen skal instilles? Takk for den! Lenke til kommentar
Milla Skrevet 15. juli 2002 Del Skrevet 15. juli 2002 Har du siste versjon av Zone Alarm Pro? Lenke til kommentar
Milla Skrevet 16. juli 2002 Del Skrevet 16. juli 2002 Da går du på "Firewall", velger "Add" > "IP Address" og legger til adressen til ditt lokale nettverk som en "Trusted Site" på "Zones". Har du fast ekstern IP legger du den inn som "Internet Zone" i tillegg. På "Main" setter du "Trusted Zone Security" til "Medium". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå