StupidNick Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Hei! Jeg skal snart begynne å bygge et kabinett av lego. Worklog blir lagt ut og jeg lurer på om noen kan lage en banner med "lego-skrift". Det kan godt være stort. Det skal stå, "Project LEGO case". Fint om noen kan bidra med et bidrag.. Lenke til kommentar
-¤Zen¤- Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Det lager du i Paint me fonten Sysfix Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Jeg har masse programmer og LDraw og kan lage bilder til deg. Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2005 Det hadde vært topp! Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Det hadde vært topp! Hvordan vil du ha skriften? Skal brikkene sees ovenfra eller fra siden? Hvilke farger vil du ha med? Vil du ha skyggelegging? Skal jeg gjøre slik at det ser ut som ekte? Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2005 Det hadde vært fint om den så litt ekte ut, kanskje sånn at det ser ut som skriften er laget av legobrikker?. Kanskje hver bokstav skal ha sin egen farge (lego-farger, blå, rød, gul grønn osv.)? Skyggelegging er alltid bra, vettu.. Takk for god respons allerede! btw: Bestilte nettopp HKbrett fra microplex, så dette blir bra! Sees i morra, nå går jeg å legger meg... Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Hva synet du om dette bildet? (laget på fem minutter) Jeg kan stille inn slik at du får det i den vinkelen du ønsker. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Jeg kan også lage bildet i den størrelsen du ønsker, bruke antialiasing(slik at bildet blir glattere). Jeg kan også plassére lys som lager skygger der du ønsker det. Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 21. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2005 (endret) Kan du få skriften til å stå? Og i froskeperpektiv sett fra siden med skygge bak bokstavene. Klarer du det? Bruk antialiasing også. Kan du få bilde på størrelse med 600x370? da blir det lik størrelse som dette: Endret 21. mai 2005 av Xazper Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Se på dette bildet, og si eventuellt hva du vil endre på. Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 21. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2005 Flott, men hvis du kunne sette "Project" over "LegoCase", så hadde det vært prikken over i`en! Sånn, bare midtstilt: Project LegoCase Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 21. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2005 Ja, jeg bruker den! Tusen takk! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 hadde det ikke vært litt kulere om det var no mer i bakgrunn? og kanskje litt smålys her og der? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Verktøy jeg brukte for å lage bildet: LDraw (database med lego-brikker) MLCad (bygging) L3P og L3PAO (konvertéring til POV-Ray) LGEO (database med detaljérte brikker) POV-Ray (tegning) Bare hyggelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå