Blårens Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Har dere hadd examen i dag?????? hvordan gikk det?? :!: den txten jeg skreiv i dag ble bedre enn den på fredag Lenke til kommentar
Porsta Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Endelig ferdig med nynorsken Håper jeg får en 4er Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Dæven bokmål i dag, og det gikk unna! 8 Sider! Har aldri skrevet så mye for hånd før. Men søren så stygt at jeg aldri får PC. Da kunne jeg skrevet så sjuukt mye.. Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Eller 0! Håper ingen av dere får det. Ikke 0 nei. Edit: For å presisere: Det er ikke mulig å få null. Tror det er mulig å få stryk, men det telles som en på vitnemålet. Fikk i dag et hefte som er til lærerene hvor det står hvordan man bedømmer en eksamenskarakter. Der står det: Besvarelsen vurderes ut fra en karakterskala som går fra 0 til 6. Det brukes kun hele tallkarakterer. Bestått tilsvarer karakterene 2 til 6. [....] Karakteren 1 gir uttrykk for en meget svak og utilstrekkelig grad av måloppnåelse i faget. Ingen grad av måloppnåelse i faget - karakteren 0 på karakterskalaen. Dette er dog på GK men antar at det er det samme på grunnskolen. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 GK - Skriftlig: 1MX, karakter 4. Muntlig: Ble ikke trekt opp. VK1 - Skriftlig: Ble ikke trekt opp. Muntlig: Geografi, karakter 5. VK2 - Skriftlig, Engelsk, karakter ikke avklart. Muntlig, ikke trekt opp enda. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Hos oss er det kunngjøring av skriftlig eksamenskarakter den 23. juni klokken 14. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå