fxwz Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Vel, kjøpte den nye idolåta for noen minutter siden. SKulle legge den til på playlista på Itunes, men fikk bare feilmelding om at det var beskyttet innhold, så den funker bare på Windows MEdia Player. Hva må til for at jeg skal få den til å virke på Itunes? NB! Det er WMA fil! Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Det skjer i hvert fall noe som åpner skrivesperrer av noen slag, hvis du holder "shiftknappen" (den som gjør at du får store bokstaver når du skriver) inne når du mater inn CD'en... Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Vet ikke hvordan det er med denne sangen, men mange online musikkbutikker legger på DRM som gir deg mulighet til å brenne et begrenset antall kopier til CD direkte fra Mediaplayer. Hvis det funker er det bare å brenne den ut og rippe den på nytt fra CD til det formatet du måtte ønske. Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 22. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2005 Vet ikke hvordan det er med denne sangen, men mange online musikkbutikker legger på DRM som gir deg mulighet til å brenne et begrenset antall kopier til CD direkte fra Mediaplayer. Hvis det funker er det bare å brenne den ut og rippe den på nytt fra CD til det formatet du måtte ønske. Ja, fant ut at jeg måtte gjøre det, men alikvel da, har for første gang skaffet meg en sang i nettbutikk, og da hadde det vært stas å få kunne ha den på ipoden min! Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Welcome to the real world. Lenke til kommentar
icer Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 It's all about the dimes and gold... Lenke til kommentar
fjaeran Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Bedre å laste ned en piratkopi, da kan du bruke sangen der du vil... Lenke til kommentar
fjaeran Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Det skjer i hvert fall noe som åpner skrivesperrer av noen slag, hvis du holder "shiftknappen" (den som gjør at du får store bokstaver når du skriver) inne når du mater inn CD'en... Det gjelder vel CDer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå