sandinista Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Vet ikke om det er i din gate, og du har kanskje hørt den før, men Ice Cube - It was a good day er jo en slager: http://www.youtube.com/watch?v=8CPlF-IEkXQ Lenke til kommentar
Green Onion Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Noe sånt ja, hørt den før men husket ikke hva den het Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Heei! Noen som kan anbefale musikk til meg? Hører for det meste bare på punk, metal, deathcore, hardcore metal, post-hardcore, alternative rock osv band jeg liker: bring me the horizon just surrender bless the fall funeral for a friend anberlin breaking benjamin escape the fate atreyu avenged sevenfold bullet for my valentine enter shikari saosin skillet nightwish within temptations så bare fortell alle forslagene så skal jeg sjekke de ut Architects Underoath Parkway Drive A Day To Remember Misery Signals Alexisonfire Dance Gavin Dance Lenke til kommentar
Uviktig Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 (endret) Noko bra musikk å anbefale meg? Liker The White Stripes, The Raconteurs, Eagles of Death Metal, Vampire Weekend, Muse, The Beatles, Band of Horses, Sondre Lerche, MGMT, Neutral Milk Hotel, Fleet Foxes, Queens of the Stone Age, The Greenhornes, Jack White, Brendan Benson ... Hadde ganske så lik smak som deg før, men har brukt utrolig mye tid på å utvikle smaken til noe mer (sykelig stor white stripes fan før). The Go, The Hentchmen og The Buzzards har jo en eller annen form for connection med Jack White. Endret 22. oktober 2010 av Uviktig Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 (endret) Trenger noe bra reggae. Gjerne noe punk-inspirert ala The Clash (blir vel egentlig motsatt), jazz-, funk- og dub-inspirert. Tja, egentlig hva som helst så lenge det høres bra ut. Verdens beste låt atm. Endret 7. desember 2009 av Spetz Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Du kan jo sjekke ut The Good, The Bad & The Queen, om du ikke allerede har gjort det. Paul Simonon på bass. En god del fine låter. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Noko bra musikk å anbefale meg? Liker The White Stripes, The Raconteurs, Eagles of Death Metal, Vampire Weekend, Muse, The Beatles, Band of Horses, Sondre Lerche, MGMT, Neutral Milk Hotel, Fleet Foxes, Queens of the Stone Age, The Greenhornes, Jack White, Brendan Benson ... Sonic Youth? Har nok fått med deg Them Crooked Vultures? Supergruppa til bassisten til Led Zepplin, Josh Homme vokalisten i Queens of The Stone Age og Dave Grohl fra Foo Fighters og Nirvana. Siden du liker Band of Horses, Vampire Weekend, NMH og Fleet Foxes. Garantert My Morning Jacket. Glasvegas, Monsters of Folk, Serena Maneesh og The Bautiful People? Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 (endret) @svinepelz Holder på å høre gjennom albumet deres nå. Absolutt ikke dårlig, men ikke helt det jeg var på utkikk etter. Takk for tipset uansett! Endret 7. desember 2009 av Spetz Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Du kan jo sjekke ut The Good, The Bad & The Queen, om du ikke allerede har gjort det. Paul Simonon på bass. En god del fine låter. Absolutt. Damon Albarn er jo i en klasse for seg selv. Sjelden jeg hører om folk som lytter til The Good, The Bad & The Queen. Liker albumet deres veldig godt. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Noe lignende Arcade Fire? Lenke til kommentar
anonymmmmmm Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Noko bra musikk å anbefale meg? Liker The White Stripes, The Raconteurs, Eagles of Death Metal, Vampire Weekend, Muse, The Beatles, Band of Horses, Sondre Lerche, MGMT, Neutral Milk Hotel, Fleet Foxes, Queens of the Stone Age, The Greenhornes, Jack White, Brendan Benson ... Sonic Youth? Har nok fått med deg Them Crooked Vultures? Supergruppa til bassisten til Led Zepplin, Josh Homme vokalisten i Queens of The Stone Age og Dave Grohl fra Foo Fighters og Nirvana. Siden du liker Band of Horses, Vampire Weekend, NMH og Fleet Foxes. Garantert My Morning Jacket. Glasvegas, Monsters of Folk, Serena Maneesh og The Bautiful People? Tusen takk, mykje bra her. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Av Sonic Youth er dette mine favoritter: Superstar, Teen Age Riot, Incinerate, Sugar Kane og Dirty Boots. Så har du litt å gå etter. Lenke til kommentar
Trinity93 Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Hallo Noken som veit om noken gode sangar. Skriv dei ned, slik at andre får glede av dine tips. Lenke til kommentar
HValder Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Immortal - Norden on Fire Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
HrMetics Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Det er litt dødfødt å anbefale låter uten noen som helst kriterier hva gjelder sjanger osv. Folk vil jo da bare poste sanger de selv liker. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 of Montreal - Vegan in Furs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå