SteinErik Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Falt nylig over The Fatigue fra UK. De spiller IndieRock (et noe utvannet uttrykk etterhvert) og er foreløpig unsigned. Mine favoritter "Another Night At Ed's" & "What Mumma Says". http://www.myspace.com/thefatigue Finnes også på Twitter for de som driver med sånt - http://twitter.com/thefatigue Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Er så lei av klassisk post-hardcore med bacupvokals og blink 182 riff. Liker band innen hardcore sjangeren som Glassjaw, The fall of troy og Blindside. Noen som har anbefalinger til lignende band? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 (endret) Jeg anbefaler deg å "move on" og kanskje sjekke ut litt screamo (jeg begynte å høre på det når jeg ble lei av post-hardcore): Circle Takes The Square F. eks Endret 25. mai 2009 av CypheroN Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Noen som noe synth pop/rock å andbefale? Noen band jeg liker foreløbig veldig godt: - Datarock ( www.myspace.com/datarock ) - The New Wine ( www.nrk.no/urort/thenewwine ) - The Whithest Boy Alive( www.myspace.com/thewhitestboyalive ) Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Jeg syntes det virker litt for trist/psykadelisk for meg i den sjangeren. Jeg liker at det skal være litt friskt. Min psykadeliske dose får jeg fra NiN Men depeche mode er bra! Men ikke helt hva jeg er ute etter. Takk for svar though. Noen andre ideer? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Hmm, hva med dette? Kan kanskje minne litt om Datarock. Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Det var mer sånn jeg tenkte. Har hørt den før, tror det var på RR p3. Har de andre mer sprudlende sanger? Det somer med de bandene jeg nevnte er at du vil bevege deg når du hører på det. Det savner jeg litt med disse. Men gode artister du har henvist til. Veldig greit når folk bryr seg litt Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Det somer med de bandene jeg nevnte er at du vil bevege deg når du hører på det. Det savner jeg litt med disse. Vil du bevege deg? Los Campesinos! Architecture in Helsinki. Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Begge de var sinnsykt kule Putta funk i funkyyyyyhhh! Den første hørtes veldig kjent ut. Musikken videon på den siste var skikkelig kul Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Noen som har bra anbefalinger til metal inspirert av eller med elementer fra irsk folkemusikk? Sein denne her. Men Dropkick Murhpys er det du leter etter. Kanskje litt rock, men still.. sikkelig kult;) http://myspace.com/dropkickmurphys - Hør "The state of massachusetts". Går vel for å være scotsk punk-rock, men metal-elementene er der helt klart. Flogging Molly er mer irsk punk-rock, men også mindre metall. Uansett en av mine favoritter de siste årene Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Begge de var sinnsykt kule Putta funk i funkyyyyyhhh! Den første hørtes veldig kjent ut. Musikken videon på den siste var skikkelig kul You want some more? Denne er også ganske kul. Fun, fun, fun! Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Hører svært lite på rap, men "Fabolous - Can you Hear Me" (sjekk Spotify) er verdt å ta en titt på. Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Begge de var sinnsykt kule Putta funk i funkyyyyyhhh! Den første hørtes veldig kjent ut. Musikken videon på den siste var skikkelig kul You want some more? Fun, fun, fun! MOOOOOOOAAAAAAR Lenke til kommentar
thethief Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Ingen som har noe å anbefale når jeg elsker Muse? Er fullt klar over at de er unike, men Mew, som jeg ble anbefalt, er jo ikke i samme gate. Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Ingen som har noe å anbefale når jeg elsker Muse? Er fullt klar over at de er unike, men Mew, som jeg ble anbefalt, er jo ikke i samme gate. Radiohead > Muse. Sorry. Regner med at du kjenner til begge to. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Radiohead kjenner du sikkert til ja. Ellers er vel ikke Queen så helt far off. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Kanskje no' Keane? Er selv ikke noe fan av de. Muse er flott dog, spesielt Knights of Cydonia. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Syns Knights of Cydonia er grusom, men Muse har mye annet som er bra :!: Lenke til kommentar
MrL Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Dette er den mest geniale remixen jeg har hørt på lenge, fy faen så bra Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå