Kaospike Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 BUMP. Ja Kaospike? Sjekka last.fm`n din, og det så riktinok ikke ut som du hørt så mye av Pattons andre eskapader, men ingen av de er helt samme som The Directors Cut selvfølgelig. Men Faith No More, Mr.Bungle og Tomahawk har alle mye interessant. Så har vi jo Dog Fashion Disco som har branda musikken sin som "movie metal", og har endel bra. 9462078[/snapback] Nei, Mike Pattons prosjekter er forholdsvis nye for meg, selvom jeg har hørt en del på Mr. Bungle, andre steder enn foran pcen og last.fmen altså. Men takk, hvis du mener resten er verd å sjekke ut så skal jeg gjøre det. DFD har jeg faktisk ikke hørt om, men skal gi det en lytt, det minner vel en del om Mr. Bungle? Lenke til kommentar
Caress_the_Pale Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 BUMP. Ja Kaospike? Sjekka last.fm`n din, og det så riktinok ikke ut som du hørt så mye av Pattons andre eskapader, men ingen av de er helt samme som The Directors Cut selvfølgelig. Men Faith No More, Mr.Bungle og Tomahawk har alle mye interessant. Så har vi jo Dog Fashion Disco som har branda musikken sin som "movie metal", og har endel bra. 9462078[/snapback] Nei, Mike Pattons prosjekter er forholdsvis nye for meg, selvom jeg har hørt en del på Mr. Bungle, andre steder enn foran pcen og last.fmen altså. Men takk, hvis du mener resten er verd å sjekke ut så skal jeg gjøre det. DFD har jeg faktisk ikke hørt om, men skal gi det en lytt, det minner vel en del om Mr. Bungle? 9463185[/snapback] Jo, ja. Ikke fullt så hysterisk da. Setter nok Mr.Bungle mye høyere enn DFD, men de har noen veldig catchye låter. tenker først og fremst på Adultery skiva. Nevnte DFD først og fremst pågrunn av de er veldig inspirert av film, og er tydelig inspirerte av Patton (mest i form av Faith No More riktignok). Men Mr.Bungles tre fullengdere og Faith No Mores to første med Patton (The Real Thing og Angel Dust) er virkelig verdt å sjekke ut ja. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Spør igjen. Hei jeg lurt bare på om det var noen som vet om noe lingende musikk til: -Adema -Level -Dry Cell Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 (endret) Hei. Vet ikke om dere har hørt Dj Antoine - This Time jeg, men den anbefales. Ikke la deg lure av "DJ". Sangen er en helt vanlig "pop"-låt egentlig. Det jeg vil frem til, er om noen har peiling på om det eksisterer samme noen sanger man kan muligens sammenligne med denne? Altså, jeg vil ha flere låter av den typen. Setter kjempestor pris på hjelp. Endret 20. september 2007 av bjorshol Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Noen som har tips til gladmusikk alá The John Butler Trio? Lett og lystig. Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 (endret) Noen her som liker Linkin Park? Jeg mener de har flere låter som overgår det meste innen den sjangeren.. Numb, Papercut, Bleed It Out, Somwhere I Belong, Crawling og In The End Noen som vill diskutere med meg? Endret 20. september 2007 av medlem-130744 Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Vil du ha anbefalinger til liknende musikk? Diskutere kan du gjøre i musikkafeen (sjekk annonseringene) Lenke til kommentar
LasseGL Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Hei! Da er det på tide med å forske litt til innen Muiskk. Har fra før av 74 GB med musikk. men vill ha mer, mye mer. Håper på svar, fra folk som virkelig har greie på musikk (band sov) innenfor Rock/Pop sjangeren, og delvis litt Rap (Ikke 50 cent og "yoyo" musikk). Håper på svar! Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Da er det på tide med å forske litt til innen Musikk.Har fra før av 74 GB med musikk. men vill ha mer, mye mer. 74 GB?! Og jeg som trodde 24 var mye... Forslag: Regner nesten med at du har Jimmy Eat World, 3 Doors Down (ALT), 30 Seconds to Mars og Three Days Grace. Hvis ikke, er det verdt en titt. Ellers er Snow Patrol, Shinedown, Seether, Razorlight og My Chemical Romance veldig gode band. Bare for å nevne noen av dem. Lenke til kommentar
LasseGL Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 hehe, synes ikke 74 GB me musikk er mye. Men ihvertfall, har fått ny PC, og da mer lagringsplass. Så håper på, når folk begynner å svar (Med forslag til band), at jeg har rundt 300 GB.... Lenke til kommentar
NiceViolence Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Hei! Da er det på tide med å forske litt til innen Muiskk. Har fra før av 74 GB med musikk. men vill ha mer, mye mer. Håper på svar, fra folk som virkelig har greie på musikk (band sov) innenfor Rock/Pop sjangeren, og delvis litt Rap (Ikke 50 cent og "yoyo" musikk). Håper på svar! 9549798[/snapback] The White Stripes Kaiser Chiefs The Fratellis The Kooks Alle disse bandene er Alternative Rock band. Lenke til kommentar
LasseGL Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Hei! Da er det på tide med å forske litt til innen Muiskk. Har fra før av 74 GB med musikk. men vill ha mer, mye mer. Håper på svar, fra folk som virkelig har greie på musikk (band sov) innenfor Rock/Pop sjangeren, og delvis litt Rap (Ikke 50 cent og "yoyo" musikk). Håper på svar! 9549798[/snapback] The White Stripes Kaiser Chiefs The Fratellis The Kooks Alle disse bandene er Alternative Rock band. 9552088[/snapback] Har alle.... Lenke til kommentar
NiceViolence Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Hei! Da er det på tide med å forske litt til innen Muiskk. Har fra før av 74 GB med musikk. men vill ha mer, mye mer. Håper på svar, fra folk som virkelig har greie på musikk (band sov) innenfor Rock/Pop sjangeren, og delvis litt Rap (Ikke 50 cent og "yoyo" musikk). Håper på svar! 9549798[/snapback] The White Stripes Kaiser Chiefs The Fratellis The Kooks Alle disse bandene er Alternative Rock band. 9552088[/snapback] Har alle.... 9552093[/snapback] Haha, regna egentlig med det siden du har 74 GB med musikk Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Her var det ikke skrevet på en stund, nei. Jeg trenger litt discomusikk til helga (discotema på fest). Dere trenger ikke nevne åpenbare artister som Bee Gees, Donna Summer, Village People o.l., eller noen av titlene fra wiki: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor The Eagles - «One of These Nights» The Rolling Stones - «Miss You» KISS - «I Was Made for Lovin' You» The Grateful Dead - «Shakedown Street», «Dancing in the Streets» Dolly Parton - «Baby I'm Burnin'», «I Wanna Fall in Love», «Potential New Boyfriend», og «Save the Last Dance for Me» Cher - «Take Me Home» og «Hell on Wheels» Marvin Gaye - «Got To Give It Up» Barry Manilow - «Copacabana (At The Copa)» og «You're Looking Hot Tonight» Aretha Franklin - «Jump to It» Isaac Hayes - «Don't Let Go» Shalamar - «Take That To The Bank», «Right In The Socket» Leif Garrett - «I Was Made For Dancing» Toto - «Georgy Porgy», «Hold the Line» Bryan Adams - «Let Me Take You Dancing» Chaka Khan - «I'm Every Woman», «Papillon» og «Clouds» Santana - «One Chain» og «Stand Up» Michael Jackson - «Don't Stop 'Til You Get Enough», «Rock With You» og «Off the Wall» The Beach Boys - «Here Comes the Night» Billy Preston - «Disco Dancin'», «Go for It (with Syreeta)», «Give It Up Hot» og «Just for You» Bay City Rollers - «Don't Stop the Music» Chicago - «Street Player» Electric Light Orchestra - «Last Train To London» The Pointer Sisters - «I'm So Excited», «Jump (For My Love)» og «Neutron Dance» Teddy Pendergrass - «Only You» Phyllis Hyman - «You Know How To Love Me» The Emotions - «Best Of My Love» Elton John - «Are You Ready for Love» og «Mama Can't Buy You Love» Carole King - «Disco-Tech» James Brown - «It's Too Funky In Here» Barry White - «Your Sweetness is My Weakness» Bette Midler - «Big Noise from Winnetka», «My Knight in Black Leather» og «Only in Miami» Prince - «I Wanna Be Your Lover» og «Sexy Dancer» Helen Reddy Stephanie Mills - «Whatcha Gonna Do With My Lovin'?», «Put Your Body In It» og «Never Knew Love This Before» Frankie Valli & The Four Seasons - «Who Loves You» og «December 1963 (Oh What a Night)» Diana Ross - «Love Hangover», «The Boss», «I'm Coming Out» og «Upside Down» Earth, Wind and Fire - «September», «Boogie Wonderland» og «Let's Groove» Rod Stewart - «Do Ya Think I'm Sexy?» Olivia Newton-John - «Totally Hot», «Xanadu» og «Physical» Bill Withers - «You've Got the Stuff» Dionne Warwick - «Once You Hit the Road», «Track of the Cat» og «Got a Date» Queen - «Another One Bites the Dust» Blondie - «Heart of Glass» The Tubes - «Prime Time» Paul McCartney og Wings - «Goodnight Tonight» Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Bent - Waiting for you Bent – I Can't Believe It's Over (2nd Version) Nymoderne disco på sitt beste. Lenke til kommentar
dksk Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Søker etter band under genren rock/hard rock/experimental/hardcore osv.Skal helst ikke være noe my growling. Band i den genren jeg liker: The Fall of Troy Thrice The Panic Division Helst ikke noe mye mainstream heller. De anonyme bandene er som regel bedre. Ingen lager slik musikk som The Fall of Troy. Helt sykt bra!! Lenke til kommentar
Manerasita Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Noen som har bra anbefalinger til metal inspirert av eller med elementer fra irsk folkemusikk? Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Noen som har bra anbefalinger til metal inspirert av eller med elementer fra irsk folkemusikk? Flogging Molly! Er mer rock enn metal da, men allikevel ganske tøft. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Noen som har hørt Dreamend? Det skal visstnok være i området til Daturah, men de platebutikkene her er elendige. Bestilte Exhaust - Enreg for en måned siden.. men neida. Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Kunne tenke meg et par rocka julelåter. Noen som har noe å komme med? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå