theoriginalAidskake Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 (endret) Carameldansen av "Caramel" (Remixen) Er GANSKE råå 8783431[/snapback] Den flashanimasjonen? Endret 5. juni 2007 av Aidskake Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Carameldansen av "Caramel" (Remixen) Er GANSKE råå 8783431[/snapback] Den flashanimasjonen? :erm: 8783501[/snapback] Det er den flashen ja :!: Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Carameldansen av "Caramel" (Remixen) Er GANSKE råå 8783431[/snapback] Den flashanimasjonen? :erm: 8783501[/snapback] Det er den flashen ja :!: 8792158[/snapback] Kan noen legge ut en link til den sangen Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Søke ftw. Hadde linken på bokmerker, men en dag så ble den borte Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Jeg har i en stund nå holdt meg unna metall. Mest på grunn av all skrikingen og Varg Vikenes (som definisjon). Men en stor del av musikkinterreserte liker metall, så det kan ikke være så ille. Jeg vil derfor ha anbefalninger. Jeg liker best post-rock-band som Explosions in the Sky, samt en haug med progressive rockeband som f.eks Yes, Pink Floyd, Mew, Van Der Graaf Generator og The Who. I tillegg liker jeg hardrockband som Rainbow og Thin Lizzy. HELP ME EXPLORE TEH WONDERFUL WORLD OF BLACK METAL GUISE. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Av de du liker, kan jeg nevne vår felles interesse for Mew. Jeg er ikke spesielt glad i metal selv, men Anaal Nathrakhs album Eschaton var det virkelig noe spesielt fengende ved. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 (endret) Jeg anbefaler folk å ta en lytt på den fantastiske gruppen Gregorian. En gjeng med munker som synger dagens popsanger på gammel gregoriansk vis.. Utrolig masse fint.. Edit: Dere må også høre deres versjon av My Immortal.. Endret 11. juni 2007 av H1lle Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Av de du liker, kan jeg nevne vår felles interesse for Mew. Jeg er ikke spesielt glad i metal selv, men Anaal Nathrakhs album Eschaton var det virkelig noe spesielt fengende ved. 8838609[/snapback] Takk for forslaget, jeg skal huske på det. Det var bare *host* vanskelig å finne tak i. Jeg tror progressiv metall vil slå ann hos meg. Gode forslag? Lenke til kommentar
swikstor Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Hvorfor ikke lage noen flere underkategorier, det er utrolig mange medlemmer og diskusjoner her, så hvorfor ikke lage en underdiskusjon for Hip Hop, Rnb, Rap, en for Trance, Dance og elektronica, en for Rock, Punk, Metal osv? Så kan vi både anbefale og diskutere musikk i den kategorien som passer best. Hadde vert en mulighet og få rydda litt opp her veldig mye rot og greier. Hadde vert kult om dette kunne blitt noe av. ser egentlig ingen grunn til at det skal være noe galt i det. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Diskusjonen rundt dette skal egentlig tas her, men jeg kan si så mye som at en inndeling av forumet i sjangre ikke kommer til å skje. Underforum må passe alle sjangre Fortsett diskusjonen rundt dette i tråden jeg linket til. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Jeg tror progressiv metall vil slå ann hos meg. Gode forslag? 8839187[/snapback] Noen av de bedre bandene innen sjangeren er bl.a. Dream Theater (og instrumentalutgaven Liquid Tension Experiment), Symphony X, Pain of Salvation, Opeth (litt brumlevokal her, vær advart), Threshold, samt våre egne Pagan's Mind og Circus Maximus. Nå er det sikkert en del gode utøvere jeg har glemt, men det får så være. Klikk på linken under for å få lese om og høre låter fra alle bandene. http://www.progarchives.com/subgenre.asp?style=19#artists God jakt! Lenke til kommentar
Olum Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 pandora.com funker ikke lenger for de som bor utenfor USA. Ville bare si det så du kan fjerne den fra førsteposten din cun Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Så ulidelig teit. Jaja, gone it is. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Hmm, det var trist. Pleier å sjekke ut den når jeg er på jakt etter ny musikk Da må man vel enten bruke proxy eller noe, og det blir for mye knussel. Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Noe Tool lignende kunne jeg tenkt meg hvis det finnes .. Last.fm brukeren min er i signaturen så du kan se hva jeg liker. Noen anbefaliner? 8708447[/snapback] A Perfect Circle minner om Tool på mange måter, muligens fordi Maynard er vokalist i begge band Lenke til kommentar
Maagnus Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Har blitt helt hekta på denne sangen her: Hellogoodbye - here in your arms. Noen som har noen anbefalinger om lignende sanger ? Lenke til kommentar
Unique- Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Hei Jeg har tatt mangen bilder som jeg skal vise frem på skoleavslutningen min. De fleste bilden er fra en Polentur vi nettopp var på. Er det noen som har noen ideer om hva musikk jeg kan bruke? De fleste bildene er av personer. Visst du har noen ideer hadde det vert flott:D Feks. denne tenkte jeg at jeg skulle ha med. Foo fighters- Times like these(aqoustic) Dream Theater- Another day Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Hei Jeg har tatt mangen bilder som jeg skal vise frem på skoleavslutningen min. De fleste bilden er fra en Polentur vi nettopp var på. Er det noen som har noen ideer om hva musikk jeg kan bruke? De fleste bildene er av personer. Visst du har noen ideer hadde det vert flott:D Feks. denne tenkte jeg at jeg skulle ha med. Foo fighters- Times like these(aqoustic) Dream Theater- Another day 8862838[/snapback] Yes; And You and I (varer i 10 minutter; Passer veldig godt til refleksjon, mimring, og en fin sang til å representere gode minner) Explosions in the Sky - Your Hand in Mine (8 min; Det samme som And You and I, bare ikke like "glad") Uriah Heep; Easy Living (2:30 min; Veldig rocka; Partyhumør) Thin Lizzy; Dancin in the Moonlight (3:22 min; Veldig glad) Om du hadde tenkt å dele opp bildene fra leiren(e) og turen, så er nok Dire Straits; Brothers In Arms det beste valget. Kan sikkert sende dem om du ikke finner tak i dem. Lenke til kommentar
Kriss-O Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 White stripes - We're going to be friends passer bra til et slideshow. Apropos den, noen som kan anbefale noe lignende musikk til den låta eksakt, ikke nødvendigvis resten av musikken dems. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Hvem lager tøff og funky musikk med herlig "bass slapping"? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå