Cuneax Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Da har jeg oppdatert førstetråden litt med noen linker til tråder der man kan anbefale musikk innenfor ulike, vide temaer. Lenke til kommentar
Sondrey Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Noe Tool lignende kunne jeg tenkt meg hvis det finnes .. Last.fm brukeren min er i signaturen så du kan se hva jeg liker. Noen anbefaliner? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Kanskje du vil like Strapping Young Lad, Nine Inch Nails og Deftones. Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 lurer på noen sanger som er litt "dunk-dunk", altså sykt my bass som "negere" i USA, etc. hører på i cabben sin? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Kanskje du vil like Strapping Young Lad, Nine Inch Nails og Deftones.8708750[/snapback] Skulle til å foreslå Deftones selv. Sjekk ut albumet "white pony". Det er hvertfall favorittalbumet mitt av de. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 (endret) Jeg har lyst å utvide musikksamlingen min litt. Tenker på musikk i samme stil som jeg hører på fra før. Noen grupper jeg liker er: Whitesnake Creedence Clearwater Revival Nickelback My chemical romance twisted sisters led zeppelin creed offspring span red hot chili peppers ac/dc metallica Linkin park + flere, men dette er kansje nok, forhåpentligvis. Fant nettopp My Chemical Romance, som jeg likte en del sanger av. Prøvde også å høre på The Killers, men det falt ikke helt i smak egentlig. Endret 26. mai 2007 av Brian_N Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Har du last.fm? Trykk på en artist du hører mye på og sjekk under "Similar". Det er hva andre som hører på samme artist også hører på. Guns N' Roses eller Europe, kanskje? Aerosmith anbefaler jeg jo uansett, da det er favoritten her, og vi hører på litt lik musikk Jeg hører på RHCP, MCR, AC/DC og Led Zeppelin av de du listet opp, så tror jeg rett og slett prøver å høre på de andre du nevner Lenke til kommentar
Brian Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Nei, har ikke det, men får prøve den også da. Guns N' Roses har jeg også fra før, men aerosmith har jeg ikke. Har hørt navnet ofte men aldri hørt noe spesielt på de, så får prøve de også. Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Det kommer litt an på hvilken Metallica-epoke du liker best, men jeg kan anbefale disse: Megadeth, Exodus, Pantera, Machine Head, Testament, Iced Earth, Slayer, Anthrax osv. Ingen av disse bandene er kopier av Metallica på noen måte, men det er en del elementer som er like, og de faller i hvertfall i smak hos meg Lenke til kommentar
Brian Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Prøvde last.fm nå og fant mange nye bra artister. Megadeth og 3 doors down blant annet, er det som jeg har funnet hittil. Holder også på å høre på Puddle Of Mudd som også høres lovende ut. Pantera har jeg hørt før, men det var ikke akkurat min type, likte Cemetary Gates sangen deres da. Anthrax og Slayer har jeg hørt før, likte delvis Anthrax, siden de hadde noen gode sanger, mens slayer var ikke helt min type det heller. Men last.fm var bra til å finne nye artister med, stemmer faktisk overraskende bra og. Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Velvet - Fix me Heta låten! =) Lenke til kommentar
Kriss-O Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Jeg lurer på om noen kan anbefale noe musikk som ligner låten We're Going to be Friends med white stripes, den er litt anerledes en det andre de har og jeg foretrekker denne. Lenke til kommentar
JFTech Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 White stripes - icky thumb Gleder meg til albumet. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Jeg finner ikke noen egen tråd for det, så jeg poster den her. Jeg har lyst på litt sånn dramatisk musikk som brukes i kampscener på filmer som Ringenes Herre o.l. Et eksempel kan være Carl Orffs O Fortuna. Hvis noen kan linke til noe sånn musikk, så hadde det vært spennende. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Er det litt heavy dere er ute etter vil jeg annbefale Soil & SlipKnoT ! Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Gjelder denne tråden her også for nyoppdaget musikk en vil dele med andre? Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Det vil vel kanskje passe bedre i denne tråden, men det er sikkert ingen som har noe imot at det postes her. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Det vil vel kanskje passe bedre i denne tråden, men det er sikkert ingen som har noe imot at det postes her. 8772073[/snapback] Ok. Men da vil jeg tro at det hadde vært fint at nevnte tråd blir oppført i førstepost. Og i og med at jeg først svarer kan jeg anbefale Joy Wants Eternity, God is an Astronaut og Yndi Halda for alle som liker post-rock. Lenke til kommentar
Nikky Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 (endret) Noen som har noen bra svenske techno/dance sanger å anbefale? tenker selvfølgelig da ikke på Basshunter Endret 3. juni 2007 av Nikky Lenke til kommentar
LeLiLa Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Noen som har noen bra svenske techno/dance sanger å anbefale? tenker selvfølgelig da ikke på Basshunter 8776225[/snapback] Carameldansen av "Caramel" (Remixen) Er GANSKE råå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå