Gå til innhold

Den store musikkanbefalingstråden


:---{D

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har lyst å utvide musikksamlingen min litt. Tenker på musikk i samme stil som jeg hører på fra før. Noen grupper jeg liker er:

Whitesnake

Creedence Clearwater Revival

Nickelback

My chemical romance

twisted sisters

led zeppelin

creed

offspring

span

red hot chili peppers

ac/dc

metallica

Linkin park

+ flere, men dette er kansje nok, forhåpentligvis. Fant nettopp My Chemical Romance, som jeg likte en del sanger av. Prøvde også å høre på The Killers, men det falt ikke helt i smak egentlig.

Endret av Brian_N
Lenke til kommentar

Har du last.fm? Trykk på en artist du hører mye på og sjekk under "Similar". Det er hva andre som hører på samme artist også hører på.

 

Guns N' Roses eller Europe, kanskje? Aerosmith anbefaler jeg jo uansett, da det er favoritten her, og vi hører på litt lik musikk :whistle:

 

Jeg hører på RHCP, MCR, AC/DC og Led Zeppelin av de du listet opp, så tror jeg rett og slett prøver å høre på de andre du nevner ;)

Lenke til kommentar

Det kommer litt an på hvilken Metallica-epoke du liker best, men jeg kan anbefale disse: Megadeth, Exodus, Pantera, Machine Head, Testament, Iced Earth, Slayer, Anthrax osv. Ingen av disse bandene er kopier av Metallica på noen måte, men det er en del elementer som er like, og de faller i hvertfall i smak hos meg :)

Lenke til kommentar

Prøvde last.fm nå og fant mange nye bra artister. Megadeth og 3 doors down blant annet, er det som jeg har funnet hittil. Holder også på å høre på Puddle Of Mudd som også høres lovende ut. Pantera har jeg hørt før, men det var ikke akkurat min type, likte Cemetary Gates sangen deres da. :) Anthrax og Slayer har jeg hørt før, likte delvis Anthrax, siden de hadde noen gode sanger, mens slayer var ikke helt min type det heller. Men last.fm var bra til å finne nye artister med, stemmer faktisk overraskende bra og.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...