Sondrey Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Sondrey, du trenger W.A.S.P. Sjekk forresten min LAST.FM-profil, vi har ikke ulik smak. Kan hende du finner enda mer der. 8587006[/snapback] Minnet veldig om Motley Crue. Skal sjekke det bedre ut senere. Foresten mye bra på listen din! Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Javisst er det mye bra på listen min Noe av det jeg liker best med W.A.S.P. er alle de herlige balladene de har laget: Sleeping in the Fire, The Idol, Hold on to My Heart, Heaven's Hung in Black, Take me Up ++ Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Noen som kan gi meg en oversikt over alle trygdeordningene vi har i Norge. Nei, det er ikke leksehjelp. 8592161[/snapback] Er du full? Posten din er jo helt på jordet. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Er du full? Posten din er jo helt på jordet. 8594016[/snapback] Hehe. Det var altså der den havnet. Jeg synes det var rart at posten min var "slettet" i snedige ting du lurer på. Lenke til kommentar
dabbo-baze Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Noen her som hører på Can? Er det bra? Eller kan noen anbefale et album eller to? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Linkin Park - Minutes to Midnight, nytt album fra dem. Utrolig bra. Og Calibans nye album The Awakening er også verdt å ta en lytt på.. Lenke til kommentar
division Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 hei.. i remixen til halvdan sivertsen ft. m.o.p - høre tell på jorda.. ka hete sangen til m.o.p? Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 hei..i remixen til halvdan sivertsen ft. m.o.p - høre tell på jorda.. ka hete sangen til m.o.p? 8601673[/snapback] Feil tråd, kamerat. Prøv denne. Lenke til kommentar
division Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 hei..i remixen til halvdan sivertsen ft. m.o.p - høre tell på jorda.. ka hete sangen til m.o.p? 8601673[/snapback] Feil tråd, kamerat. Prøv denne. 8601911[/snapback] haha ja nu ser æ jo det! feil xD sorry Lenke til kommentar
xxm0rtyque Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Hmm. Tenker jeg legger meg til å sovne etter Vårsøg straks jeg =) Veldig behagelig å høre på Lenke til kommentar
DoReMi Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Hei! Trenger noen gode anbefalinger til veldig gode technoo/trance låter! Har ikke peiling på hva som er forskjellen så blir litt vanskelig å velge underkaterogi! Vil helst ha noe innenfor Cascada/nightcore sjangeren, bare ikje så fjortiss! Må være sånn rytmisk osv å ikke bare den samme dunken hele sangen! Liker veldi gått Darude - Sandstorm, så noe lignende det ville vært fantastisk! Lenke til kommentar
papirvann Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 agresive sanger fra eminem, g unit og d12?? Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 (endret) Noen som kan anbefale non fortfort musikk? som går sånn passe fort? f.eks noe som passer til figthing.. ikke no SLOOOOOOOOW shit! men fort.. jeg leter etter musikk sånn som Linkinpark.. og metal(MEST gitarspilling og liite brøling).. Nei TIL PANTERA! det er slow musikk! 8523730[/snapback] The Exploited er ganske raskt da. Det er punk da, og er litt lei av vokalen selv. Her ikke hørt PANTERA så jeg vet ikke hvilken standard det har. Endret 21. mai 2007 av TheOats Lenke til kommentar
dabbo-baze Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 (endret) Gatebarn, sjekk ut The Mars Volta. De er kjent for å spille intens, vill musikk, ikke sånn superfort men litt fort (ikke i hver eneste sang da). Langt ifra Linkin Park eller metall, det er alternativ/progressiv rock, ingen brøling og gitar hele tiden. Fantastisk bra band, blant de beste bandene noensinne i historien imo. Endret 21. mai 2007 av dabbo-baze Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Hørtes bra ut, kommer tilbake med synspunkter Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Jeg sliter med å definere sjangern til følgende sanger : Mambo nr 5 - Lou Bega Greased lightning - John travolta/Grease Boom Boom - Big Head Todd and the Monsters Jeg liker stilen i disse sangene og skulle gjerne hørt mer av den typen, men sliter med å definere dem. Jeg regner med at denne topicen kunne gjort om til en post i en samletråd, men har null peil på hvilken jeg skal legge den i ... Mvh Michael Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Jeg sliter med å definere sjangern til følgende sanger : Mambo nr 5 - Lou Bega Greased lightning - John travolta/Grease Boom Boom - Big Head Todd and the Monsters Jeg liker stilen i disse sangene og skulle gjerne hørt mer av den typen, men sliter med å definere dem. Jeg regner med at denne topicen kunne gjort om til en post i en samletråd, men har null peil på hvilken jeg skal legge den i ... Mvh Michael 8665734[/snapback] Allmusic.com definerer Lou Bega som mambo og latin pop Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Hørtes bra ut, kommer tilbake med synspunkter 8663145[/snapback] Det gikk litt vel fort for min del, men takk for tipset Lenke til kommentar
Fiskeoppdretter Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Jeg forstår ikke helt... Hvorfor er ikke Incubus nevnt en eneste gang i denne tråden? Anbefaler gruppa på det sterkeste! Mange perler Sjanger: Vet ikke heeelt. Kanskje rock? Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Har ikke lest igjennom tråden men vist ikke disse allerede er anbefalt så gjør jeg det: Folke metall/viking metall: Finntroll Thyrfing Punk: The Exploited Dead Kennedys (bør være her fra før egentlig) "Morro rock" (eller noe slik): Tenacious D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå