:utakt Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Finnes det noe som likner på Rammstein? (bortsett fra Rammsund og Staal på Urørt)Jeg har sett på 'industrial metal' og 'industrial' på last.fm, samt 'similar' på Rammstein (på last.fm), men jeg har ikke funnet helt det jeg har vært ute etter. På den 'similar'-listen var det mye greier som ligger langt fra rammstein. De jeg kjenner til, men som ikke likner rammstein er disse: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor System of a Down, Metallica, KoЯn, Marilyn Manson, Nightwish, Slipknot, Linkin Park, In Flames, The Offspring, Iron Maiden, Static-X, Limp Bizkit, Children of Bodom, Bloodhound Gang, Nirvana, Nine Inch Nails, Evanescence, Fear Factory, HiM, Red Hot Chili Peppers, Rage Against the Machine, Tool, KMFDM, Skinny Puppy, Ministry... osv Er Rammstein så unikt at ingenting likner? 8124386[/snapback] Oomph! De synger tilogmed på tysk!http://www.oomph.de/oomph/news_en.php 8375134[/snapback] Herlig! 8397330[/snapback] Prøvd svenske Pain? http://www.myspace.com/officialpain Lenke til kommentar
Keltern Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Kanskje litt rart spørsmål, men er det noen som har hørt blues-låta som er Ungarns ESC(melodi grand prix )-låt i år? Kanskje noen vil anbefale meg noe som ligner? Lenke til kommentar
xxm0rtyque Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Ser du etter en god sang, til sommeren? Sjekk ut, Ladida av Baracuda.! Noen som kan ambefale meg noe lignende techno/trance, som denne.? Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Noen som kan anbefale non fortfort musikk? som går sånn passe fort? f.eks noe som passer til figthing.. ikke no SLOOOOOOOOW shit! men fort.. jeg leter etter musikk sånn som Linkinpark.. og metal(MEST gitarspilling og liite brøling).. Nei TIL PANTERA! det er slow musikk! Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 (endret) Noen som kan anbefale non fortfort musikk? som går sånn passe fort? f.eks noe som passer til figthing.. ikke no SLOOOOOOOOW shit! men fort.. jeg leter etter musikk sånn som Linkinpark.. og metal(MEST gitarspilling og liite brøling).. Nei TIL PANTERA! det er slow musikk! 8523730[/snapback] En del av Rammstein har en rask og aggressiv rytme. Funker veldig bra når jeg er ute og trener. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Fra Sensucht:- Eifersucht - Büch Dich - Tier - Du Hast Fra Herzleid: - Wollt ihr das Bett in flammen sehen - Der Meister - Asche zu Asche - Laichzeit - Du riechst so gut Fra Mutter: - Links 2 3 4 - Feuer Frei - Zwitter Fra Rosenrot: - Benzin - Mann Gegen Mann Endret 2. mai 2007 av endrebjorsvik Lenke til kommentar
daruu Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Heter ikke band som kun synger acapella noe spesielt?Noen som kan anbefale noen? Gjerne som covrer kjente låter sånn som dette: Noen? 8478062[/snapback] SOLFA er vel ett slikt band? lærern min ifra gamleskolen var med i det De var også med på det derre talentgreiene på NRK, hvor den som fikk mest stemmer osv Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Heter ikke band som kun synger acapella noe spesielt?Noen som kan anbefale noen? Gjerne som covrer kjente låter sånn som dette: Noen? 8478062[/snapback] The Real Group burde passe. http://www.youtube.com/watch?v=VGKipVYqv6w Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Vil grave dypere i Aerosmith. Vet det ikke er mange her inne som hører på dem, men spør for det. Disse sangene liker jeg: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor AngelAmazing Dream on Cryin' Walk This Way Jaded Crazy Janie's got a gun Rag doll The Other Side Living on the Edge Pink Girls of Summer Disse/(denne ) liker jeg ikke: Leaving on a jetplane. Ellers har jeg hørt Dude og Back in the Saddle, men klarer ikke bestemme meg helt når det gjelder dem. Om noen kommer på noen Aerosmith pærler jeg ikke har nevnt her, så skrik ut. Tenkte jeg skulle høre gjennom det på last.fm, men konkrete tips er mye bedre. Lenke til kommentar
FL1P Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Kan noen anbefale meg filmmusikk som ligner på Harry Gregson-Williams' Kingdom of heaven cd?? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 8545597[/snapback] Taste of India er verdt å sjekke ut! Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 (endret) Vil gjerne høre noe á la Mews "And the Glass Handed Kites". Altså, noe rikere enn Sigur Rós. Noen anbefalninger? Endret 6. mai 2007 av Mr. Crowley Lenke til kommentar
dabbo-baze Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 (endret) Kanskje Jaga Jazzist? Høres ut som et vanlig jazz-band men nei, kan også beskrives som 'Avant-garde', 'Experimental' med litt elementer fra 'Art Rock', som er litt sånn Mew. Sjekk ut deres nyeste album "What we Must". Genial musikk. Sjekk også ut Múm. Lys vokal. Veldig eksperimentelt og vakkert. Sjekk ut albummet "Finally We Are No One". Endret 6. mai 2007 av dabbo-baze Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Heter ikke band som kun synger acapella noe spesielt?Noen som kan anbefale noen? Gjerne som covrer kjente låter sånn som dette: Noen? 8478062[/snapback] Norske Bjelleklang har en del acapella. Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Norske The Fake Group har en a capella sang! Ja, det er meg og to kompiser. Parodi på The Real Group, på en måte... Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Kanskje litt liten sjanse, men jeg spør uansett. Er det noen sanger som er lignende den som er i lydklippet? Såpass enkelt og vakkert gitarspill, som man kan lytte til hele kvelden.. 123123.mp3 Lenke til kommentar
Sondrey Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Har problemer med å finne noe ny musikk som vanlig. Last.fm profilen min er i signaturen så du kan se hva jeg liker. Sjangeren er ikke viktig, men det må være gitarbasert musikk.. Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Sondrey, du trenger W.A.S.P. Sjekk forresten min LAST.FM-profil, vi har ikke ulik smak. Kan hende du finner enda mer der. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Jeg føler for å anbefale Etched in Red til metalfolket. http://www.myspace.com/etchedinred Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Noen som kan anbefale non fortfort musikk? som går sånn passe fort? f.eks noe som passer til figthing.. ikke no SLOOOOOOOOW shit! men fort.. jeg leter etter musikk sånn som Linkinpark.. og metal(MEST gitarspilling og liite brøling).. Nei TIL PANTERA! det er slow musikk! 8523730[/snapback] Pantera slow?? Jaja, ta en titt på disse her da: http://www.youtube.com/watch?v=yIiJYHRFpvE Lenke til kommentar
xxm0rtyque Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Får dem som liker trance. Dreamnation - Daggmask -Jeg er ikke trance typen! men jeg gjør ett untak når det gjelder den sangen der Sangen kan høres på denne filmen også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå