theoriginalAidskake Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Noen som vet av noen gode punkrock artister/grupper?8385105[/snapback] Bad Religion, Nim Vind, the Misfits, The Distillers. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Finnes det noe som likner på Rammstein? (bortsett fra Rammsund og Staal på Urørt)Jeg har sett på 'industrial metal' og 'industrial' på last.fm, samt 'similar' på Rammstein (på last.fm), men jeg har ikke funnet helt det jeg har vært ute etter. På den 'similar'-listen var det mye greier som ligger langt fra rammstein. De jeg kjenner til, men som ikke likner rammstein er disse: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor System of a Down, Metallica, KoЯn, Marilyn Manson, Nightwish, Slipknot, Linkin Park, In Flames, The Offspring, Iron Maiden, Static-X, Limp Bizkit, Children of Bodom, Bloodhound Gang, Nirvana, Nine Inch Nails, Evanescence, Fear Factory, HiM, Red Hot Chili Peppers, Rage Against the Machine, Tool, KMFDM, Skinny Puppy, Ministry... osv Er Rammstein så unikt at ingenting likner? 8124386[/snapback] Oomph! De synger tilogmed på tysk!http://www.oomph.de/oomph/news_en.php 8375134[/snapback] Herlig! Lenke til kommentar
gard. Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Søker etter band under genren rock/hard rock/experimental/hardcore osv. Skal helst ikke være noe my growling. Band i den genren jeg liker: The Fall of Troy Thrice The Panic Division Helst ikke noe mye mainstream heller. De anonyme bandene er som regel bedre. Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Jeg trenger tips til musikk jeg kan teste ut anleggskvaliteten med. Jeg vet at Yello har en del slik musikk, som blant annet brukes i bilstereokonkurranser. Jeg har også et par av THX' testmusikk. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Teste ut anlegg? Pendulum - Slam The Prodigy - Smack My Bitch Up Chemical Brothers - Galvanize Basement Jaxx - Where's Your Head At Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Skal man anbefale musikk uten å bli spurt etter en spesiell sjanger i denne tråden? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Ja, bare å anbefale i vei, det Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Noen som vet av noen gode punkrock artister/grupper? Hører mye på: Millencolin Alkaline trio Blink 182 Simple Plan 8385105[/snapback] Kanskje Zebrahead? Lenke til kommentar
Kriss-O Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 for dere som har hørt sangen yeah yeah yeah song med the flaming lips så lurte jeg på om dere kunne anbefale noe lignende den delen når den lyse stemmen synger bare aaaa på starten av låta? med andre ord noe rar musikk med lyse stemme( r ) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Noen som har noen sanger å anbefale å høre når man er skikkelig forbanna? Er ikke så bundet av sjanger. Kan høre på det meste egentlig... Hører på alt fra country til trance til metal. Kanskje litt rar forespørsel det her Kan forresten selv anbefale Sentenced - Vengance is mine, Offspring - All I want, Moby - that's when I reach for my revolver Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Mnemic - Dreamstate Emergency Mnemic - Door 2.12 Mnemic - Liquid Mnemic are a 5 piece band from Aalborg, Denmark, whose music draws on elements of swedish melodic death metal and industrial metal, to form a style the band themselves have described as 'Future Fusion Metal'. The band's work to date fuses thrash riffs, powerful drumming and synthesised melody to vocals and lyrics focused on the reaches of the human psyche to create a frenetic, heavy yet spacey sound. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Vi Gruer Oss - Posten Ska Fram Hør denne, du Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Vi Gruer Oss - Posten Ska Fram Hør denne, du 8469884[/snapback] DUST! Begynte jo å dra på smilebåndet av den... kaka: Skal sjekke dem ut Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Foreslår at du legger til discogs i den fine listen din i første post. En av verdens størte brukerbaserte musikkdatabaser. I hovedsak elektronisk musikk, men finnes masse annet der som Blues og Pop. Veldig god side hvis du leter etter informasjon om Artister, DJs m.m. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Takk for det, da var den lagt til. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Heter ikke band som kun synger acapella noe spesielt? Noen som kan anbefale noen? Gjerne som covrer kjente låter sånn som dette: Noen? Lenke til kommentar
asad Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 (endret) Noen som har noen sanger å anbefale å høre når man er skikkelig forbanna?Er ikke så bundet av sjanger. Kan høre på det meste egentlig... Hører på alt fra country til trance til metal. Kanskje litt rar forespørsel det her Kan forresten selv anbefale Sentenced - Vengance is mine, Offspring - All I want, Moby - that's when I reach for my revolver 8469764[/snapback] Young buck: Lose my mind. Er du ikke forbanna, BLIR du det av den låta Endret 27. april 2007 av asad Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Jeg trenger hjelp..er dette bra eller ikke? http://cdbaby.com/allmp3/celldweller.m3u Lenke til kommentar
Plank Plank Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Har nettop funne fatt i dette mesterverket av en sang. Den er ikkje ny, men det er nok mange som meg der ute som ikkje har hørt den før. Anbefales for alle som liker avansert, melankol, trist musikk av høg kvalitet. Pga denne sangen skal eg kjøpe CDen - Om ikkje fleire. Av Imogen Heap. Her er en liten smakebit av sangen. Få takk i heile sangen! Lenke til kommentar
asad Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Har nettop funne fatt i dette mesterverket av en sang. Den er ikkje ny, men det er nok mange som meg der ute som ikkje har hørt den før. Anbefales for alle som liker avansert, melankol, trist musikk av høg kvalitet. Pga denne sangen skal eg kjøpe CDen - Om ikkje fleire. Av Imogen Heap. Her er en liten smakebit av sangen. Få takk i heile sangen! 8485954[/snapback] Hvor er smakebiten? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå