partat12 Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Er det noen som kan anbefale noen CD'er av Radiohead? Lenke til kommentar
sovietkitsch Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Du kan finne linker til sider med anbefalinger i førsteposten. Jeg anbefaler deg å prøve det først. Ellers har vi Musikkafeen, hvor man kan anbefale artister osv. Og til slutt har vi jo den tråden her 8021742[/snapback] OK Computer anbefales! Lenke til kommentar
sovietkitsch Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Begynner å bli litt lei av musikken jeg har (hørt alle sangene jeg har opptil flere ganger), og lurer på om noen kan anbefale artister el. band jeg bør sjekke ut? Siden min på last.fm: HER, gir vel en pekepinn på hva slags musikk jeg liker. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Er det noen som kan anbefale noen CD'er av Radiohead? 8032203[/snapback] Jeg kan anbefale alle albumene etter Pablo Honey. Ta det kronologisk Lenke til kommentar
Olum Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 (endret) Noen som kan anbefale noen bra sanger til snowboard/skikjøring? Er ute etter noe litt avslappet, men fortsatt med trøkk. Klarer meg uten Hip-Hop, men hvis det er noe som må med så anbefal det gjerne. 7900514[/snapback] Jeg hører alltid på Soilwork og In Flames når jeg står blades. Gothenburg Metal passer så bra til det. Endret 26. februar 2007 av Olumvolum Lenke til kommentar
Olum Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Hører en del på In Flames og Children Of Bodom for tiden. Noe lignende dem med god melodier og gjerne litt finsynging. Ikke noe sånn black metal da. noen tips? 8014689[/snapback] Soilwork! Akkurat samma sjanger som In Flames. Begge er også fra samma by. Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Kan noen anbefale meg noen Zappa CDer? Har en samle-CD og favorittene er helt klart : Dancin' Fool, Muffin Man og My Guitar Wants To Kill Your Mama Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Er det Strictly Commercial du har? Godt album. Kan også anbefale Zoot Allures, med blant annet en glimrende coverlåt. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Noen som kan anbefale noen sanger\album fra følgende artister? - The Doors - The Mars Volta - Tom Petty Takker Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 - The Doors 8042007[/snapback] Jeg er ikke helt sikker, men Calexico har noen låter som kan minne om noen av The Doors sine Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Å det hadde vært supert vis noen visste om noen fine "piano-sanger". 7851870[/snapback] Jeg har en ny anbefaling til deg: Aphex Twin - Nanou2. Nydelig pianostykke Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Jeg fikk høre litt av Rodrigo y gabriela på youtube, og jeg elsker slik musikk! Hvem andre lager lignende musikk i den klassen? Lenke til kommentar
partat12 Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Er det noen som kan anbefale noen CD'er av Radiohead? 8032203[/snapback] Jeg kan anbefale alle albumene etter Pablo Honey. Ta det kronologisk 8032697[/snapback] Ok, takk! Lenke til kommentar
haarod Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Noe god gammeldags rock som Led Zeppelin og Lynyrd Skynyrd. Nevn gjerne enkeltsanger Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Noen som kan anbefale noen sanger\album fra følgende artister? - The Doors - The Mars Volta - Tom Petty Takker 8042007[/snapback] The Doors - The Doors The Doors - Morrison Hotel The Doors - Absolutely Live The Mars Volta - De-Loused in the Comatorium The Mars Volta - Frances the Mute ((( At the Drive-In - Relationship of Command ))) Lenke til kommentar
Stubbekropp Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 (endret) Hallo der! Jeg er på søken etter ny musikk til iPoden min. Sånn fra før går det i det meste: Within Temptation Mozart Muse Mew Keane Billy Talent (Ja. Sånn bortsett fra stemmen hans liker jeg de) Death Cab For Cutie Blue October Era Evanesence -Jeg liker egentlig alt av musikk, så lenge det ikke er knallhard METALL/Rock. Techno/Trance er jeg ei heller en stor fan av. Nå? Endret 6. mars 2007 av Stubbekropp Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 MozartMew 8090553[/snapback] Mozart = Cherubini, Händel og Verdi Mew = Calexico og Radiohead, kanskje? Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Jeg har hørt på litt In flames i det siste, og det virka ikke så værst. Så lurte om dere har noen album fra dem å anbefale? Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Hallo der!Jeg er på søken etter ny musikk til iPoden min. Sånn fra før går det i det meste: Within Temptation Mozart Muse Mew Keane Billy Talent (Ja. Sånn bortsett fra stemmen hans liker jeg de) Death Cab For Cutie Blue October Era Evanesence -Jeg liker egentlig alt av musikk, så lenge det ikke er knallhard METALL/Rock. Techno/Trance er jeg ei heller en stor fan av. Nå? 8090553[/snapback] Porcupine Tree! Porcupine Tree! Porcupine Tree! Albumene "Stupid Dream", "Lightbulb Sun" og "In Absentia" får deg interessert. Lenke til kommentar
StAlphonzo Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Kan noen anbefale meg noen Zappa CDer? Har en samle-CD og favorittene er helt klart : Dancin' Fool, Muffin Man og My Guitar Wants To Kill Your Mama 8041135[/snapback] Jeg vil anbefale Sheik Yerbouti (med klassikere som Bobby Brown Goes Down og Jewish Princess), Apostrophé, Live Roxy & Elsewhere (hvor Ruth Underwood rocker på perkusjon ), og Hot Rats, som er et jazz-album (strekker kanskje sjangeren litt). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå