Tmz Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Within Temptation kanskje. Lenke til kommentar
brannmannsam Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Trenger noe ny musikk nå ala Tool. Er helt blank, kan noen nevne noe? tool er vel progressiv rock ellerno. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Noe liknende Tool kan være Nine Inch Nails, Deftones, System of a Down. Kanskje litt Ministry? A Perfect Circle er vel et av prosjektene til et av Tool-medlemmene? Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Noen anbefallinger av typen reaggee (aaaaner ikke stave måten;P)? Har hørt mye av BobM og Max romeo, navn på artister og sanger? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Jeg tenker at Reggaetråden er et godt sted å begynne Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 (endret) Hehe, fant den etter at jeg jobba meg fram til riktig staving i søket Men takk alikavel. Jo en ting til. Noen anbefallinger av band/personer med samme type stemme/ut-tale som sean paul? men bare saktere ... Han har litt stilig stemme, altså type "jamaican" Endret 14. februar 2007 av DiscoBoB Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Jeg kan anbefale deg å spørre i tråden om reggae i tillegg... Kanskje de som veit om sånne ting har større sjanse for å sjekke ut den tråden framfor denne. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Lurer på om noen har anbefallinger til arenamusikk som skal brukes på et utendørs idrettsarrangement. Det er meningen at det skal være musikk med litt "trøkk" som skal fenge både utøvere og tilskuere. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Tro det eller ei, men Hurra Torpedo er faktisk dyktige i dette. Hør bare Kollosus of Makedonia. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 (endret) Halloen. Jeg syns at Nightwish og Evanescence er to veldig gode band og kunne tenke meg noe mer i samme stilen. Tips? 7932757[/snapback] The Gathering kan du titte på. Prøv skiva "Mandylion". Kan noen anbefale meg en cd, med lyder av naturen, som skog, reinskog, fjell osv. Den bør være ganske lang, og i bra kvalitet. Setter pris på tips! 7835654[/snapback] Denne siden er litt genial. Du kan lytte på pc'en eller bestille cd. Fantastisk tinnitusmedisin.. http://sulger.net/soundsculptures/ Endret 14. februar 2007 av JLa Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Skal ha en cd som jeg skal bruke på en del musikkanlegg. Det skal være "butikkmusikk" hvis dere skjønner... jeg personlig ville dratt på med noe metal, men det egner seg ikke så godt der. Så pop og rock f.eks... noen tips? Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Jeg ville tatt litt avslappende rock, ikke noe heeeelt øredøvende kjappe greier. Pink Floyd, Bruce Springsteen, Rush, 120 Days kanskje? Noe lignende det der. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 (endret) Noen som kan anbefale noen bra sanger til snowboard/skikjøring? Er ute etter noe litt avslappet, men fortsatt med trøkk. Klarer meg uten Hip-Hop, men hvis det er noe som må med så anbefal det gjerne. 7900514[/snapback] Jeg har også hvert på leting etter sanger , og her er de beste jeg fant: Thrice - The artist in the ambulangse Senses Fail - Rum is for drinking not for burning Guano Apes - Lords of the boards Goldfinger - Spokesman (annbefales!) Goldfinger - Superman Goldfinger - 99 red balloons Goldfinger - Disorder Mange sanger av Millencolin passer også! (Helt etter smak og behag) Og Tidenes Snowboard Sang : Goodbye Harry - Nothing Doin PS : Disse sangene er ikke HipHop! Enjoy Endret 22. februar 2007 av NothinDoin Lenke til kommentar
Superdan Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 (endret) Noen som kan anbefale noen bra sanger til snowboard/skikjøring? Er ute etter noe litt avslappet, men fortsatt med trøkk. Klarer meg uten Hip-Hop, men hvis det er noe som må med så anbefal det gjerne. 7900514[/snapback] OPM - Heaven Is A Halfpipe Alice in Videoland - Radiosong Alice in Videoland - Lay Me Down Alice in Videoland - Got To Go Alice in Videoland - Cut The Crap The Faint - Take Me To The Hospital The Faint - Birth Fort Minor - Remember The Name Pinback - Fortress Cut Copy - Time Stands Still GZA - Stay In Line Cunninlynguists - War Peaches - Boys Wanna Be Her Surferosa - Royal Uniform Sweatshop Union - Radio Edit Swollen Members - Grind Ying Yang feat. Pitbull - Shake Clutch - The Mob Goes Wild Karatkorn - Days (kan laste ned på http://nrk.no/urort ) Lil Troy - Wanna be a baller Metric - Dead Disco Overseer - Slayed Placebo - The Bitter End Rooney - Im Shakin' The Hellacopters - By The Grace Of God The Hellacopters - Down On Freestreet The Sounds - Like A Lady The Sounds - Fire The Sounds - Living In America The Sounds - Ego Wolfmother - Minds Eye **REKTOR** - Cabo Frio **REKTOR** - Yeahyeahyeah (kan laste ned på http://nrk.no/urort ) The 69 Eyes - Lost Boys Atrocity - Cold Black Days Er vel innom mange forskjellige sjangere her, men dette er noe av det jeg liker å høre på når jeg kjører Endret 22. februar 2007 av Superdan Lenke til kommentar
Frigg33 Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Leter etter en frekk akustisk sang til finger-plukking.. noe likt blackbird.. noen som har noen forslag? Lenke til kommentar
sh- Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 (endret) Hører en del på In Flames og Children Of Bodom for tiden. Noe lignende dem med god melodier og gjerne litt finsynging. Ikke noe sånn black metal da. noen tips? Endret 24. februar 2007 av sh- Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Leter etter en frekk akustisk sang til finger-plukking.. noe likt blackbird.. noen som har noen forslag? 8011817[/snapback] Jeg veit ikke om det er så veldig frekt, men har du hørt noe av Kings of Convenience? Mye bra å ta tak i der... Lenke til kommentar
Frigg33 Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Hører en del på In Flames og Children Of Bodom for tiden. Noe lignende dem med god melodier og gjerne litt finsynging. Ikke noe sånn black metal da. noen tips? 8014689[/snapback] Prøv de her.. kanskje du liker de: in confesso Lenke til kommentar
Fun Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Hvorfor er d ikke et underemne om Rock? og slik musikk? hvor kan jeg finne anbefalinger om sanger fra The Fray, Gavin Degraw, The Ark, Anberlin, Nickelback, Tonic, Train, Goo Goo Dolls, Counting Crows, Augustana, The All-American Rejects, Justin Timberlake, Panic! at the disko osv...?? finner jo baretråder om trance og heavy metal osv..:/ Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Du kan finne linker til sider med anbefalinger i førsteposten. Jeg anbefaler deg å prøve det først. Ellers har vi Musikkafeen, hvor man kan anbefale artister osv. Og til slutt har vi jo den tråden her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå